Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
mavellen hayırlı olsun, 2017 modellerde sadece önde abs vardır, arkadakide okuyucu, abs mantığı iki teker aynı anda dönmesse sistem devreye girer.

Teşekür ederim.Evet öyle imiş.Abs olmasada arka firenleri beğendim kilitlemiyor.Güzel motor.Niyetim dominaraydı ama nasipte yokmuş napalım.Bunuda çok sevdim hemen ısındım.İşlerden fırsat bulursam ilk işim aküyü değiştirmek olacak,uğraşamıcam bunla.Benzinliğe girdim kaldı çalışmıyor,biraz bekledim marş geldi.Frenleri artçılı test ettim ben açıkcası çok beğendim.Abs siz 15 ve 16 modelleride kullanmıştım onlar ile kıyasladığımda bu muhteşem.Vites geçişleri düzeldi çok sert değil.Yağ değişiminde motül koyacağım o zaman daha iyi olur İNŞALLAH.

Pulsar can Gerisi heyecanmış.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Muhammed beyden aldım.Vites geçirmek bunda bir kabus çok sert önceki pulsarlar böyle değildi

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:06 ----------



Teşekkür ederim bilgilendirdiğini için.Seninde vitesler sertmi geçiyor?

özelden dönüş yaptım, debriyaj ayarı yaptırın birde vites geçişlerini öyle deneyin.
 
Katılım
23 May 2014
Mesajlar
779
benim de yaklaşık 450 km oldu. ekran resetleme gibi bişey olmadı bende. yaklaşık bi haftadır kullanıyorum motoru. gidonu yükselteceğim ben de. akü sorunu yaşayan arkadaşların aldıkları bayiler acaba aküleri düzgün şarj etmiyor mu? ben oktay motordan aldım şükür henüz bi sıkıntı yok. nadiren de olsa 90 hızlarına çıkıyorum bu hıza kadar titreşim sıfır denecek kadar az. daha yukarısını test edemedim henüz :) ayakları koruma demirine koyunca titreşim hissediliyor ama peglerde bunu hissetmiyorum. mt25 ten geçtim euro4 pulsara. babam dün artçım oldu ben bişey sormadan bu daha rahat ondan iyi yapmışsın dedi :)
 
Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
62
herkese merhabalar. bende wr 125 r mı, başka bir cross mu, chopper mı derken uzun araştırmaların neticesinde bugün pulsar 200 ns i almış bulunuyorum. Bundan önceki motorum 250 cc lik bir maxiscooterdı. yeniden vitesli motora geçtim ve scooterdan sonra alışmak biraz zaman alacak gibi.
Henüz sadece 10 km kullandım. Ancak ilk izlenimim olumlu yönde. Aldığım motor 2016 model ve 14 bin kmde. Benden önceki sahibi oldukça temiz bakmış kendisine teşekkür ederim. Motora ön tur camı, elcik koruma, gidon yükseltici ve arka çanta demiri de eklemiş. Ayrıca lastikleri de değiştirmiş.Benim ekstra masraf yapmama gerek kalmayacak.
Sadece şunu fark ettim sağ peglerde fren kolu ayak pegine çok yakın gibi. yani ayağım her halükarda frenin üstünde duruyor, sadece pege koyup gidemiyorum. Sanırım pege sadece ayak ucuyla basmam gerekiyor.
Motorda kronik olarak sadece kışın çok soğuk havalarda resetleme sorunu, hızlı kalkışlarda debriyajdan gelen ses ve gidon bırakılınca sola çekme varmış. Bunun haricinde benden önceki sahibi hiç bir sorun yaşamamış. 500 km içerisinde motoru 15000 bakımına sokacağım. Tavsiye edebileceğiniz birşey var mı? bu kronik sorunlar konusunda servisten bir talepte bulunmalı mıyım? Debriyajdan gelen ses için servis debriyaj balatalarından kaynaklandığını ancak ses haricinde bir sorun çıkarmayacağını söylemiş. Debriyaj balataları değişeceği zaman değiştirelim şimdi bunun için kapağı açmayalım demiş.
Benim için motorun son yaptığı hızın hiçbir önemi yok. 80-100 km aralığında stabil ve zorlanmadan gitmesi benim için yeterli. Öyle olduğunu umuyorum.
Başka tavsiyeleriniz varsa duymak isterim.
Şimdiden herkese teşekkür ederim.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Konfor olarak yeni pulsar eskisinden rahat,yada bana öyle geldi bilmiyorum.Eskisi çok zıp zıp tı.Bugün bayii aradım aküyü söküp götürüp değiştireceğim.Sürülecek gibi değil.Motoru stop ettirdiğimde tekrardan çalıştırmak çok zor oluyor.
 
Katılım
16 Ara 2014
Mesajlar
287
Konfor olarak yeni pulsar eskisinden rahat,yada bana öyle geldi bilmiyorum.Eskisi çok zıp zıp tı.Bugün bayii aradım aküyü söküp götürüp değiştireceğim.Sürülecek gibi değil.Motoru stop ettirdiğimde tekrardan çalıştırmak çok zor oluyor.

Hayırlı olsun hocam iyi günlerde kullanın

Bir sorum olacak 2017 modellerdeki alt sakal 2016 modele olur mu :cherry:
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
@notyetktu,Hocam ben de o fren pegini o haliyle kullanamıyordum ve serviste fren pedalının altına vida gibi bir şey ekledi ve şimdi daha aşağıda olduğu için ayağımı koyabiliyorum.ayrıca frene basınca hart diye tutmuyor artık. Bence böyle daha iyi oldu.
 
Katılım
16 Ara 2014
Mesajlar
287
cevap için sağolasın hocam 5.000 bakımına gittiğimde Oktay abiden alayım bir alt sakal :cherry:
 
Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
62
@notyetktu,Hocam ben de o fren pegini o haliyle kullanamıyordum ve serviste fren pedalının altına vida gibi bir şey ekledi ve şimdi daha aşağıda olduğu için ayağımı koyabiliyorum.ayrıca frene basınca hart diye tutmuyor artık. Bence böyle daha iyi oldu.

bilgi için teşekkürler. servise gittiğimde bende bir çözüm sorayım o zaman.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Hayırlı olsun hocam iyi günlerde kullanın

Bir sorum olacak 2017 modellerdeki alt sakal 2016 modele olur mu :cherry:
Teşekür ederim,hiç fikrim yok ama arkadaşlar olur diye cevap vermiş

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:32 ----------

Aküyü söktüm gidip servise verdim yeni akü aldım taktım saat gibi.Arka çantayıda taktım.Kısmet ise biraz sonrada plakayı takıp yarın işe motor ile gitmek düşüncesindeyim.Aracım işe git gel 86km yol 0,14-tl yakıyor bakalım rodajda iken bu nekadar yakacak.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:23 ----------

Rodajdanmıdır nedir bilmiyorum,müthiş titriyor,işe geldim ellerimin kendine gelmesi 5 dk sürdü.Zannedersem devamlı 5-6 bin devir aralığında sürmemden oldu.
 
Katılım
12 Mar 2017
Mesajlar
52
Selam arkadaşlar, bu salı motorum geliyor siyah gri 17. Benim sorum rodajla alakalı, netteki kitapçıkta 2k km ve en fazla 6.viteste ilk 1k 48, 2kya kadarda 54 demiş. Cidden bu değerlerde yapabilen vatandaş var mıdır? Normal olarak yapılınca siz nasıl yaptınız bilgi verirmisiniz
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Selam arkadaşlar, bu salı motorum geliyor siyah gri 17. Benim sorum rodajla alakalı, netteki kitapçıkta 2k km ve en fazla 6.viteste ilk 1k 48, 2kya kadarda 54 demiş. Cidden bu değerlerde yapabilen vatandaş var mıdır? Normal olarak yapılınca siz nasıl yaptınız bilgi verirmisiniz

4 bin devirde motor sürülmüyor rapma geliyor devir yükseltmek gerekiyor.Ben günlük 90 km yol yapıyorum.Rodajda olduğu için 5-6 bin devir aralığında ve max 85 km hız yapıyorum.İşe git gel 8-tl yakıt yakıyorum.
 
Katılım
7 Haz 2017
Mesajlar
63
Selam arkadaşlar, bu salı motorum geliyor siyah gri 17. Benim sorum rodajla alakalı, netteki kitapçıkta 2k km ve en fazla 6.viteste ilk 1k 48, 2kya kadarda 54 demiş. Cidden bu değerlerde yapabilen vatandaş var mıdır? Normal olarak yapılınca siz nasıl yaptınız bilgi verirmisiniz

O değerler mil cinsinden olabilir 48 mil yaklaşık 76 km/h 54 mil yaklaşık 86 km/h ye denk geliyor öyleyse
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
2016 ve öncesinde depo üstünde bu sarı ikaz yoktu.Sökmek istedim ama sağlam yapışmış hemde kalın bir etiket bu etiketi söken oldumu aranızda
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Arkadaşlar benim şarj dinamosu bozukmuş.Sıkıntı aküde değilmiş.Sakınan göze çöp batarmış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst