Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
[/COLOR]
Arkadaşlar selam,

Arkaya çanta takmıştım dolayısıyla tutacakları sökmüştüm ve kaybettim. :(

Nereden bulabilirim bir öneriniz var mı? Servis 2 tane demire 70TL dedi biraz fazla geldi.

internette yazın bir çok satış linki çıkar veya facebook sayfasında varsa ikinci el satan o şekil de bulabilirsiniz.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
9
Merhaba arkadaşlar, 2014-2015 15bin kmye kadar pulsarların tahmini fiyat aralığı nedir? Sahibinden piyasası biraz saçma sapan.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamlar.Foruma pek giremiyorum,fakat halen kronik sorunlardan yakınanlar var.Benim motorumda 2 sorun çıktı
1.Terleme dedikleri hafif yağ kaçağı 2.Saatin resetlemesi.(30 senedir yaz kış motor kullanıyorum ve yaşım 54)
Motorumdaki tüm sorunları kendim çözdüm.Kısaca yağ kaçağı için ilk servise gittim(Tekirdağ Polat Motor)
contanın değişmesi gerek deyip değiştiler,sonrası terleme sızıntıya dönüştü yağ akmıya başladı söylediğimde
yapmaması gerek dediler...bende garantiyi iptal edip kendim yaptım damla sızıntı yok.Resetleme olayınıda
halletttim.Ayna olayı,Tvs ayna aldım hoşuma gitmedi orjinal aynalara ek yaptım daha iyi.Arka dişliyide 37
yaptım henüz deniyorum.Forumda Bajaj Türkiye gezisi kazanan varmı? ben kazananlardan biriyim :)
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Selamlar.Foruma pek giremiyorum,fakat halen kronik sorunlardan yakınanlar var.Benim motorumda 2 sorun çıktı
1.Terleme dedikleri hafif yağ kaçağı 2.Saatin resetlemesi.(30 senedir yaz kış motor kullanıyorum ve yaşım 54)
Motorumdaki tüm sorunları kendim çözdüm.Kısaca yağ kaçağı için ilk servise gittim(Tekirdağ Polat Motor)
contanın değişmesi gerek deyip değiştiler,sonrası terleme sızıntıya dönüştü yağ akmıya başladı söylediğimde
yapmaması gerek dediler...bende garantiyi iptal edip kendim yaptım damla sızıntı yok.Resetleme olayınıda
halletttim.Ayna olayı,Tvs ayna aldım hoşuma gitmedi orjinal aynalara ek yaptım daha iyi.Arka dişliyide 37
yaptım henüz deniyorum.Forumda Bajaj Türkiye gezisi kazanan varmı? ben kazananlardan biriyim :)

facebook sayfasında iki kişi var Türkiye turunu kazanan tabi siz değilseniz üyemisiniz bilmiyorum.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
121
Selamlar.Foruma pek giremiyorum,fakat halen kronik sorunlardan yakınanlar var.Benim motorumda 2 sorun çıktı
1.Terleme dedikleri hafif yağ kaçağı 2.Saatin resetlemesi.(30 senedir yaz kış motor kullanıyorum ve yaşım 54)
Motorumdaki tüm sorunları kendim çözdüm.Kısaca yağ kaçağı için ilk servise gittim(Tekirdağ Polat Motor)
contanın değişmesi gerek deyip değiştiler,sonrası terleme sızıntıya dönüştü yağ akmıya başladı söylediğimde
yapmaması gerek dediler...bende garantiyi iptal edip kendim yaptım damla sızıntı yok.Resetleme olayınıda
halletttim.Ayna olayı,Tvs ayna aldım hoşuma gitmedi orjinal aynalara ek yaptım daha iyi.Arka dişliyide 37
yaptım henüz deniyorum.Forumda Bajaj Türkiye gezisi kazanan varmı? ben kazananlardan biriyim :)

Merhaba. Saat resetleme olayı bildiğimiz marşa bastığımızda ekranın kapanıp açılmasından kaynaklı olan resetleme mi?
Eğer bu şekilde resetleniyorsa nasıl çözdüğünüzü paylaşabilir misiniz acaba?
 
Katılım
29 May 2013
Mesajlar
151
Pulsarda farklı lastikleri kunlanıp bilgisi olan varsa paylaşabilirmi ? Anlaş tournee lastik hakkında ne diyorsunuz ? Galiba pulsar ölçüsünde radyal lastik üretmiyor.Fikirleriniz ?
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba.Evet,yazdığınız gibi.Servisler motorları apar topar topluyorlar,akü acele edilmeyecek bir parça,şarjı suyu tam olması gerek,fakat servisler ne şarjını nede suyunu tam yapıyor.Suyu eksik koyuyorlar,peteklerin üst kısmı kuru kalıyor ve akü çabuk zarar görüp bozuluyor.Aslında akülerde bir sorun yok,sorun servislerde,suyu ölçüsünde koymuyorlar.Akünüzü aşağıda örnek olarak verdiğim resimdeki kırmızı çizgiye kadar su koyun,fakat eksik sudan zarar gördüyse randıman alamıyacaksınız.Üşenmezseniz yapabileceğiniz ve mutlaka (akü ölmediyse)işe yarıyacak bir işlem:Akünüzü sükün,içindeki suyun tamamını boşaltın.Akünün yarısına kadar ılık su koyup çalkalayıp dökün,sonra isteğinize göre aküden boşalttığınız suyu temizse koyun veya yeni asitli su karışımı yapıp koyun,faydasını göreceksiniz.Kolay gelsin :)
Ak7NJL.jpg
[/url][/IMG]
Not:Suyu enjektörle tam ölçüsünde koyabilirsiniz.Yazmayı unuttum 6 blümün hepsine ayrı ayrı eşit su koyulacak.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ara 2014
Mesajlar
287
Grantiden aküyü değiştirip resetleme sorununu çözdüğünü söyleyenler de var.
Benim motorda da kış aylarında gösterge resetliyor aküyü değiştirip sorunu çözenler var mı ?
 
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
175
Grantiden aküyü değiştirip resetleme sorununu çözdüğünü söyleyenler de var.
Benim motorda da kış aylarında gösterge resetliyor aküyü değiştirip sorunu çözenler var mı ?



aküyü subat ayında sarj ettırdım 5 saat sarj oldu ogunden sonra resetleme hiç yapmadı.sarj ettırmeden once her marsa basısımda ekran gıdıyordu.
akuyu otomobıl sarj aletı ıle sarj ettıler yanı kucuk bı cıhaz degıldı servıslerde bulunan kucuk amperlı sarj aletıyle sarj olunca sıkıntılar devam edebılıyor
 
Katılım
27 May 2016
Mesajlar
89
Grantiden aküyü değiştirip resetleme sorununu çözdüğünü söyleyenler de var.
Benim motorda da kış aylarında gösterge resetliyor aküyü değiştirip sorunu çözenler var mı ?

akü değişse de çözülmüyor sorun. kontaktan açtığında direk marşa basmayıp göstergelerin gelmesini beklerseniz sıcak aylarda sıkıntı olmuyor :) ama kışın ne yaparsak yapalım sıfırlıyor malesef
 
Katılım
16 Ara 2014
Mesajlar
287
akü değişse de çözülmüyor sorun. kontaktan açtığında direk marşa basmayıp göstergelerin gelmesini beklerseniz sıcak aylarda sıkıntı olmuyor :) ama kışın ne yaparsak yapalım sıfırlıyor malesef

Evet bende öyle yapıyorum ve dediğiniz gibi kışın her halukarda sıfırlıyor


aküyü subat ayında sarj ettırdım 5 saat sarj oldu ogunden sonra resetleme hiç yapmadı.sarj ettırmeden once her marsa basısımda ekran gıdıyordu.
akuyu otomobıl sarj aletı ıle sarj ettıler yanı kucuk bı cıhaz degıldı servıslerde bulunan kucuk amperlı sarj aletıyle sarj olunca sıkıntılar devam edebılıyor

Sizin gibi sorunu aküden çözenlerde var bende o yüzden aküyü değiştirsem mi diye dusunuyorum servis çözüm olmuyor hepsinde var diyince bende değiştirmemiştim
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Kontağı açtığınızda enjeksiyon sesinin kesilmesini mutlaka bekleyin. Bu gereksiz bir ayrıntı değil özellikle aküsü çok yeterli olmayan Pulsar için çok önemli. Aküye marş esnasında olabildiğince az ek yük binmeli.
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
81
s.a Arkadaşlar çoktandır yoktum nasılsınız, birşey danışcam size, ön frene manetin fren lambasını tetiklediği sistemi nasıl biraz daha geç yanmasını sağlarım, çünki arkadaki araçlara fren yaptığımı sanıyorlar, fren yapmadan.
 
Katılım
27 Nis 2013
Mesajlar
56
Merhabalar. 2016 model ns 200 almak istiyorum. Stop etme,yağ sızdırma problemlerini çözende de var çözemeyende. 2016 modellerde bu sorunlar ne durumda ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst