Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
arkadaşlar 2017 pulsarlar hindistan da şu an satış da değil mi ?
aranızda 2017 pulsarların hindistan forumlarında takip eden var mı

Hindistan da hala karbüratörlü olan var ve bu 2017 model olanlarda yine aynı ve sadece bize gelecek olanlar gibi renk değişiklikleri olacak, 2018 veya 2019 yılından sonra euro4 normları devreye girecek diye hatırlıyorum, 2017 modellerinin videosu var ama dediğim gibi hala karbüratörlü ve abs üzerinde yok tek değişiklik renk tonları. Bir videoda ön far dikkatimi çekmişti aydınlatma biraz daha farklı galiba, gösterge beyaz veya mavi olabilir farda beyaz olabilir.
 
Katılım
24 Mar 2016
Mesajlar
47
Cebimdeki parayı ucu ucuna denk getirmeye zorlayacaktım, yakıt farkı çok etkiler mi yazın 4.500 km lik bir rotam var pulsar bana iyi arkadaşlık yapar mı?
 
Katılım
29 Eyl 2016
Mesajlar
16
Cebimdeki parayı ucu ucuna denk getirmeye zorlayacaktım, yakıt farkı çok etkiler mi yazın 4.500 km lik bir rotam var pulsar bana iyi arkadaşlık yapar mı?

Antalya'dan Balkan turuna giden duydum 200NS ile. Benim kullanım tarzımda 270km de benzin sinyali veriyor bu da aşağı yukarı 1000tl gibi bir benzin masrafı demek senin rotan için. Tabi yolculuğun sırasında motora bakman gerekecek ekstraları da göz önünde bulundurman lazım.
 
Katılım
24 Mar 2016
Mesajlar
47
Antalya'dan Balkan turuna giden duydum 200NS ile. Benim kullanım tarzımda 270km de benzin sinyali veriyor bu da aşağı yukarı 1000tl gibi bir benzin masrafı demek senin rotan için. Tabi yolculuğun sırasında motora bakman gerekecek ekstraları da göz önünde bulundurman lazım.
Benim pulsar 3.15 lt yakıyor 100km de bu da 1 depo ile 350 km den biraz fazla yapıyor inşallah yazın tekrar buradan deneyimlerimi paylaşacağım kıyı şehirleri karadenizden egele egeden akdenizi bitirip iç anadoluya geri döneceğim
 
Katılım
29 Eyl 2016
Mesajlar
16
Benim pulsar 3.15 lt yakıyor 100km de bu da 1 depo ile 350 km den biraz fazla yapıyor inşallah yazın tekrar buradan deneyimlerimi paylaşacağım kıyı şehirleri karadenizden egele egeden akdenizi bitirip iç anadoluya geri döneceğim

Yakıt tüketimi çok değişken. En azından benim motorum için her servise girip çıktığımda, her gücellemede değişiyor tüketimi. Ben de biraz agresif kullanıyorum bakalım umarım 20.000 bakımından sonra ben de 350 görürüm bir depo ile.
 
Katılım
18 Şub 2017
Mesajlar
55
İyi akşamlar arkadaşlar yaza doğru 200ns düşünüyorum bende 2. el tabi biraz baktım foruma bir kaç kronik sorundan bahsediliyor ya 200ns bakacağım ya da 150ns ne dersiniz
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
1
Merhabalar bi problemim var forumu arattım ama bulamadım, 200 ns sahibiyim 1 bucuk haftadır falan olan problem gazı açtığım zaman seyir halindeyken 5-6 bin devir arası motor yığılma yapıyor gitmek istemiyor yada bişey itiyor gibi oluyor sonra tekrar topluyor ama isteksiz, sanki benzin bitiyor gibi bakımını pazartesi günü yaptım ağır bakıma girdi sorun çözülmedi, servisimle aram kötü istanbula götürmem gerekiyor ama sakaryadan istanbula kanser eder adamı başına gelen olduysa nasıl bir çözüm buldunuz yada problem nedir anlatırsanız sevinirim.
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Merhabalar bi problemim var forumu arattım ama bulamadım, 200 ns sahibiyim 1 bucuk haftadır falan olan problem gazı açtığım zaman seyir halindeyken 5-6 bin devir arası motor yığılma yapıyor gitmek istemiyor yada bişey itiyor gibi oluyor sonra tekrar topluyor ama isteksiz, sanki benzin bitiyor gibi bakımını pazartesi günü yaptım ağır bakıma girdi sorun çözülmedi, servisimle aram kötü istanbula götürmem gerekiyor ama sakaryadan istanbula kanser eder adamı başına gelen olduysa nasıl bir çözüm buldunuz yada problem nedir anlatırsanız sevinirim.

facebook dan oktay ustaya ulaşıp bilgi alabilirsiniz size yardımcı olacaktır en iyi çözüm bu
 
Katılım
23 Ağu 2016
Mesajlar
12


Merhaba arkadaşlar uzun zamandır takip edemedim forumu benim sorunumu yaşayan arkadaşlar olmuştur belki ama ben araştırabildiğim kadarıyla karşılaşmadım. Motorumu havalar soğumadan önce yani yaklaşık 1 buçuk ay önce yıkadım yağladım apartman girişinde koridora çektim dışarda kalmadı o günden beri binmedim motor yağının rengi çok hafif kararmıştı şuan 2400 km de 750 bakımını yaptırmıştım fakat fotoğrafta görüldüğü gibi kapkara olmuş kenarda dururken ve antifiriz minimuma düşmüş servisini aradım servis 40 kilometre uzaklıkta ustam fazla gezme ama buraya kadar gelir keçelerden su kaçırmıştır dedi havalar soğuk diye çıkamıyorum çıksamda yolda motoru elime almaktan korkuyorum yağı değiştirip gitsem diğer servis garanti dışına çıkma durumu olabilir dedi öyle kaldım bilgisi olan arkadaşlar siz ne dersiniz
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
[url]http://i.hizliresim.com/yEd84k.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/ojQPjX.jpg[/url]
Merhaba arkadaşlar uzun zamandır takip edemedim forumu benim sorunumu yaşayan arkadaşlar olmuştur belki ama ben araştırabildiğim kadarıyla karşılaşmadım. Motorumu havalar soğumadan önce yani yaklaşık 1 buçuk ay önce yıkadım yağladım apartman girişinde koridora çektim dışarda kalmadı o günden beri binmedim motor yağının rengi çok hafif kararmıştı şuan 2400 km de 750 bakımını yaptırmıştım fakat fotoğrafta görüldüğü gibi kapkara olmuş kenarda dururken ve antifiriz minimuma düşmüş servisini aradım servis 40 kilometre uzaklıkta ustam fazla gezme ama buraya kadar gelir keçelerden su kaçırmıştır dedi havalar soğuk diye çıkamıyorum çıksamda yolda motoru elime almaktan korkuyorum yağı değiştirip gitsem diğer servis garanti dışına çıkma durumu olabilir dedi öyle kaldım bilgisi olan arkadaşlar siz ne dersiniz

Riske atmayın kesinlikle çevreden birinde ticari doblo maxi falan varsa yükleyebilirsiniz. Servisten ücreti mukabilinde yardım isteyin fiyatı sorun bütçenize uygunsa öyle yapın.
 
Katılım
23 Ağu 2016
Mesajlar
12
Bende en son çare panelvan minibüse bindirip öyle götürmeyi düşünüyorum ama çok çaresiz kaldım
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Bende en son çare panelvan minibüse bindirip öyle götürmeyi düşünüyorum ama çok çaresiz kaldım

Çok fazla sıkmayın canınızı motorun garantisi mevcut sonuçta bir tek götürmek problem şuan onda da dediğim gibi panelvan bir araç işinizi görür. Bazı servislerde araç oluyor ücretini öğrenin duruma göre hareket edersiniz.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
[url]http://i.hizliresim.com/yEd84k.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/ojQPjX.jpg[/url]
Merhaba arkadaşlar uzun zamandır takip edemedim forumu benim sorunumu yaşayan arkadaşlar olmuştur belki ama ben araştırabildiğim kadarıyla karşılaşmadım. Motorumu havalar soğumadan önce yani yaklaşık 1 buçuk ay önce yıkadım yağladım apartman girişinde koridora çektim dışarda kalmadı o günden beri binmedim motor yağının rengi çok hafif kararmıştı şuan 2400 km de 750 bakımını yaptırmıştım fakat fotoğrafta görüldüğü gibi kapkara olmuş kenarda dururken ve antifiriz minimuma düşmüş servisini aradım servis 40 kilometre uzaklıkta ustam fazla gezme ama buraya kadar gelir keçelerden su kaçırmıştır dedi havalar soğuk diye çıkamıyorum çıksamda yolda motoru elime almaktan korkuyorum yağı değiştirip gitsem diğer servis garanti dışına çıkma durumu olabilir dedi öyle kaldım bilgisi olan arkadaşlar siz ne dersiniz

Yağınıza su karışsaydı zaten o yağ o şekil olmazdı yine de detbiri elden bırakmamak lazım, 750km de bakıma girmişsiniz sanırsam castrol koydular, 2400km ye kadar kullanmışsınız castrol yağın renk değiştirmesi de normal, antifiriz belki kullandığınız süre boyunca buharlaşma gibi oldu ise eksilmiş olabilir, aracı bulun bir şekilde her ihtimale karşı servise götürün.
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
5
Herkese selamlar,

15-16bin km kadar pcx 125 ve pcx 150 tecrübem oldu. Sağolsun iki motorum da hiçbir şekilde üzmedi beni. Ancak artık vitesli motosiklet kullanmak istiyorum. Bu fiyat aralığında ikinci el cbr125 belki 2013-2014 duke 200 ve pulsar 200ns arasında kaldım. Kağıt üzerinde ve tasarım olarak herşey çok güzelken bu kronik sorunlarla karşılaşırsam çok üzülürüm. Bunların çözümü var mı? Uzun zamandır takip ediyorum devir dalgalanmasında çözüm var ama sanırım bı debriyaja basınca stop etme durumunda net bi çözüme ulaşılabilmiş değil. Honda'dan sonra bi kalite eksikliği hisseder miyim kafamdaki en büyük soru işareti bu. Ve ilk vitesli motor olması adına trafik ve scooter tecrübesi olan bir insan için tavsiye eder misiniz?

Teşekkürler.
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
134
Arkadaslar youtube'da beta surumu'nun son videosunda bajajin tum modellerinde abs sunacagi gibi bir konusma gecti (daha dogrusu euro 4 uyumlu olacagi). Fuarda dominar 400 de tanitilacakmis. Ben beklemedeyim. Dominarin fiyatina gore ya dominar icin siraya yazilacagim ya da 200ns alacagim. Yeni grafik tasarimlariyla 200ns'e abs de gelirse 2017'de japonlara bela olucak gibi gozukuyor
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Arkadaslar youtube'da beta surumu'nun son videosunda bajajin tum modellerinde abs sunacagi gibi bir konusma gecti (daha dogrusu euro 4 uyumlu olacagi). Fuarda dominar 400 de tanitilacakmis. Ben beklemedeyim. Dominarin fiyatina gore ya dominar icin siraya yazilacagim ya da 200ns alacagim. Yeni grafik tasarimlariyla 200ns'e abs de gelirse 2017'de japonlara bela olucak gibi gozukuyor

2017 model 200ns de zaten abs olacak.

16864740_1934121926809173_5964632612303527155_n.jpg


a.jpg
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
4
motoru yıkadıktan sonra başıma gelen bir olayı yazıyorum motor arıza aşığı 5 kere seri 1 kere tek yanıp sönüyor bunun nedeni nedir acaba ? 5 kere ard arda yanıyor az bekliyor 1 kezdaha yanıyor sonra yine aynı sorun ne olabilir suan kesti yapmıyor mesela sorunuda söyle hallettim motora dip gaz verip anında kil swiçten stop ettirdim sonrasında olay düzeldi ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst