Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Eksoz altındaki delik ve akan sıvı

Arkadaşlar dün motoru çalıştırdığımda yere az miktarda siyah çok sulu bir sıvı damladığını gördüm. Motorun altına fotoğraf çektim ve böyle bir delikle karşılaştım. (Motor çamurluydu umarım neresi olduğunu anlarsınız.)

pXdXYn.jpg


Eksozun altında böyle bir delik var mı yoksa bir vida mı düştü?

Yağ, su seviyesini kontrol ettim herhangi bir sorun yok. Motor çok sıkıntısız çalışıyor.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Arkadaşlar dün motoru çalıştırdığımda yere az miktarda siyah çok sulu bir sıvı damladığını gördüm. Motorun altına fotoğraf çektim ve böyle bir delikle karşılaştım. (Motor çamurluydu umarım neresi olduğunu anlarsınız.)

http://i.hizliresim.com/pXdXYn.jpg

Eksozun altında böyle bir delik var mı yoksa bir vida mı düştü?

Yağ, su seviyesini kontrol ettim herhangi bir sorun yok. Motor çok sıkıntısız çalışıyor.

Bana konvertör gibi geldi ancak bu resimden tam belli olmuyor. Motorun yandan resmini çekip delik parçayı gösterirsen resimde tam belli olur.

Sanki bir şey saplanmış gibi delik çok düzgün.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Arkadaşlar dün motoru çalıştırdığımda yere az miktarda siyah çok sulu bir sıvı damladığını gördüm. Motorun altına fotoğraf çektim ve böyle bir delikle karşılaştım. (Motor çamurluydu umarım neresi olduğunu anlarsınız.)

http://i.hizliresim.com/pXdXYn.jpg

Eksozun altında böyle bir delik var mı yoksa bir vida mı düştü?

Yağ, su seviyesini kontrol ettim herhangi bir sorun yok. Motor çok sıkıntısız çalışıyor.

Egzozun altında bu delik var, 2014 modelimde de vardı, 2016 model motorum da da var. Tahliye deliği.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:09 ----------

Bende sahibinden de sunu buldum https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-motosiklet-ekipmanlari-aksesuar-tuning-bajaj-pulsar-200ns-elcik-koruma-isikli-200-ns-ledli-el-koruma-342660513/detay

Ama sanirim seninkinde siparis edecegim birseyi kir kis yapmak zorunda olmadigim surece kendim takabilirim gibi geliyor.

Sizin attığınızı biraz sabitlemeniz gerek, benim aldığıma sadece u şeklinde saç parçası yapıyorsun o kadar başka kesme büçme işlemi yapmıyorsun, resmini pazartesi atarım.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
1
İzmir Servis Önerisi

Merhabalar.
1 ay önce sıfır pulsar 200 ns aldım. İzmir'de bakımlar için ve sorun çıkması halinde önereceğiniz yetkili servisler nerelerdir?
 
Katılım
27 Kas 2014
Mesajlar
124
Herkese selamlar. Pulsar 150 ns almayi dusunuyorum. Bi motor var 8.000 km de. Piyasaya gore fiyati da biraz yuksek. Sizce almak mantiklimidir.? Km den dolayi tekrar satmak sıkıntı olurmu
 
Katılım
5 Ağu 2016
Mesajlar
25
Arkadaslar herkese selamlar, pulsarla otoyolda 120 km hizdan sonra sknti yasayan var mi, benim motor o hizlarda hic stabil degil ruzgardan cok etkileniyor lastiler original lastikler. Gecen gun biraz hiz yaptim otoyolda ruzgarda cok sarsildi motor tedirgin oldum.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Arkadaslar herkese selamlar, pulsarla otoyolda 120 km hizdan sonra sknti yasayan var mi, benim motor o hizlarda hic stabil degil ruzgardan cok etkileniyor lastiler original lastikler. Gecen gun biraz hiz yaptim otoyolda ruzgarda cok sarsildi motor tedirgin oldum.

Orjinal lastikler ile bu soğuk havada normal.
 
Katılım
9 Ara 2015
Mesajlar
277
Orijinal lastikler ile 110 120den sonra artcın yoksa arka taraf cok sallanıyor o hızlara cıkmak tehlikeli arka lastik cok tutunmuyor.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
şu anki sıfır pulsar da mrf var rodajda olduğum için şimdilik güzel gözüküyor zamanla sıkıntı olursa mecbur değiştiririm.
 
Katılım
24 Mar 2016
Mesajlar
47
Arkadaşlar hepinize merhabalar, sıkıntısız bir şekilde kullandığım 2016 pulsarım var hiç bir arızası yok şükür ama gözümü marka boyadığı için satıp mt25 almak istiyorum fikirleriniz nedir?
Birde eğer değiştirmezsem uzun yol yapacağım için usb girişi yaptırmam gerekecek bunun için önerisi olan var mı?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Arkadaşlar hepinize merhabalar, sıkıntısız bir şekilde kullandığım 2016 pulsarım var hiç bir arızası yok şükür ama gözümü marka boyadığı için satıp mt25 almak istiyorum fikirleriniz nedir?
Birde eğer değiştirmezsem uzun yol yapacağım için usb girişi yaptırmam gerekecek bunun için önerisi olan var mı?

cebimde para var yakıt beni etkilemez derseniz mt25 alabilirsiniz ama yoksa hiç gerek yok.
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,647
arkadaşlar 2017 pulsarlar hindistan da şu an satış da değil mi ?
aranızda 2017 pulsarların hindistan forumlarında takip eden var mı
 

reo

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
718
Birkaç Video izledim, test ve tanıtım videoları var Hindistandaki NS 200 lerin. Genel olarak bildiklerimiz dışında bilgi yok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst