Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
72
Bende satın alma sürecinde Ekrem Bey dahil her yolu denedim. İzmir merkez bayii benden haziran 15 sonrası için kapora talep edince, İzmir'e yakın ne kadar bayii varsa tek tek aradım. Sonunda 130 km uzaklıktaki İzmir'e bağlı Ödemiş işçesi bayiinden bir adet buldum.
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Bende satın alma sürecinde Ekrem Bey dahil her yolu denedim. İzmir merkez bayii benden haziran 15 sonrası için kapora talep edince, İzmir'e yakın ne kadar bayii varsa tek tek aradım. Sonunda 130 km uzaklıktaki İzmir'e bağlı Ödemiş işçesi bayiinden bir adet buldum.

Osmanfeza kardeşimi azmi için tebrik ediyorum. Kendisini özellikle de aradım. İlk seyahatini çok güzel bir yolculukla tamamladı. Allah kazasız belasız günlerde kullanmayı nasip etsin. Değerli yorumlarını da her yönü ile mutlaka bekliyoruz.

Selam ve saygılarımla...
 
Katılım
2 May 2014
Mesajlar
37
ekrem bey ilk bakımın ücretli olması beni gerçekden çok şaşırttı ilk bakım ücretsiz olması gerekmiyomu garanti kağadında bakım periyodunda yazdığı için dikkatimi çektii ? saygılarr..
 

orh

Katılım
17 Mar 2014
Mesajlar
269
pulsar renklerinde o hint esintisinden kurtulsa düz rengkli olsaymış çok daha göz alıcı dururdu şahsen birde tiko para benim bütçemi aşacağı için beklemede kalacağız mecburen otursun piyasa vade farksız taksit secenekleri falan olursa zam olmassa iştende kovulmassam:cherry: alacağım bir tane:bestmt:
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
ekrem bey ilk bakımın ücretli olması beni gerçekden çok şaşırttı ilk bakım ücretsiz olması gerekmiyomu garanti kağadında bakım periyodunda yazdığı için dikkatimi çektii ? saygılarr..

Arkadaşlar benim bildiğim ilk bakımda sadece işçilik parası almıyorlar.Onun haricinde yağ ve yağ filtresinin parasını alıyorlar.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
74
merhabalar bende izmirden fatih beden eğitimi öğretmeniyim şu anda 5300 km de olan honda cbf 150 kullanmaktayım en kısa zamanda inşallah bu motorumu satıp pulsar almak istiyorum daha çok çok erken ama takas düşünen olursa konuşabiliriz saygılar kazasız belasız sürüşler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:34 ----------

ekrem bey bu motorlar hakkında üstad sanırım bende bir soru sorsam kendilerine :) arkadaşlar bajaj ın 400cc olanından bahsetmişler türkiyeye ye gelirmi yada ne zaman gelir saygılar.2. el satan olursa bajaj pulsarı motoru benimle irtibata geçebilirler yakın şehirlere gelebilirim izmirdeyim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:36 ----------
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Bende satın alma sürecinde Ekrem Bey dahil her yolu denedim. İzmir merkez bayii benden haziran 15 sonrası için kapora talep edince, İzmir'e yakın ne kadar bayii varsa tek tek aradım. Sonunda 130 km uzaklıktaki İzmir'e bağlı Ödemiş işçesi bayiinden bir adet buldum.

En doğrusunu yapmışsın dostum, ben de Boxer'ı Aydın incirliovadan almıştım. Küçük yerlerde hem motor kolay bulunuyor hem de ilgi alaka daha iyi oluyor.
 
Katılım
8 May 2014
Mesajlar
7
merhabalar sayın arkadaşlar. bende bu gün izmir de ilk pulsarı aldım ve yarın plakası çıkıyor sonrasına bakacağız artık... yalnız orta sephası üzerinde yok.Ekrem bey standart diyor.!servis fabrikadan telefon ile bilgi aldı onlar ise yok diyor.açmaz bi durum.birde ayna kolu,nun takıldığı yerin pasosu bozuk sıkılmıyor.sıfır motor aldık? sayın Ekrem ata bey konuya ilginizi bekliyorum.teşekkür ederim...
 
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
375
merhabalar sayın arkadaşlar. bende bu gün izmir de ilk pulsarı aldım ve yarın plakası çıkıyor sonrasına bakacağız artık... yalnız orta sephası üzerinde yok.Ekrem bey standart diyor.!servis fabrikadan telefon ile bilgi aldı onlar ise yok diyor.açmaz bi durum.birde ayna kolu,nun takıldığı yerin pasosu bozuk sıkılmıyor.sıfır motor aldık? sayın Ekrem ata bey konuya ilginizi bekliyorum.teşekkür ederim...

orta sehpa standart üzerinde motosikletin.almadan bırakma.
 
Katılım
9 Şub 2013
Mesajlar
1
Arkadaşlar merhaba.
Öncelikle motoruna kavuşmuş bütün arkadaşlarıma kazasız belasız sürüşler dilerim. Ben normalde cruiser'larla ilgileniyorum ama Türkiye'deki alternatifsizlik beni başka motorlar bakmaya itiyor, bu yüzden aylardır bajaj'ı araştırıyorum. Scooter tecrübem haricinde benim ilk motorum olacak, başlangıç için nasıl bir motordur pulsar ?
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Arkadaşlar merhaba.
Öncelikle motoruna kavuşmuş bütün arkadaşlarıma kazasız belasız sürüşler dilerim. Ben normalde cruiser'larla ilgileniyorum ama Türkiye'deki alternatifsizlik beni başka motorlar bakmaya itiyor, bu yüzden aylardır bajaj'ı araştırıyorum. Scooter tecrübem haricinde benim ilk motorum olacak, başlangıç için nasıl bir motordur pulsar ?
Bence başlangıç için olur, scooter kullanmak daha tehlikeli.
 
Katılım
16 Nis 2012
Mesajlar
89
Arkadaşlar merhaba.
Öncelikle motoruna kavuşmuş bütün arkadaşlarıma kazasız belasız sürüşler dilerim. Ben normalde cruiser'larla ilgileniyorum ama Türkiye'deki alternatifsizlik beni başka motorlar bakmaya itiyor, bu yüzden aylardır bajaj'ı araştırıyorum. Scooter tecrübem haricinde benim ilk motorum olacak, başlangıç için nasıl bir motordur pulsar ?

Başlangıç icin biraz hızlı olabilir. Ama firenleri gayet iyi.bence.eline biraz hakim olabilirsen.bi ybr,cbf,apache ve küçük skuterlerden daha güvenli.
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Hayırlı sabahlar değerli arkadaşlar...

1. 400 cc ürün mutlaka Türkiye'de satışa sunulacak. Ancak süreç belli değil. 3 ürünümüzün her birini (BOXER, DİSCOVER, PULSAR) marka olarak değerlendiriyoruz. Her markanın değişik versiyonlarını zaman içinde sunacağız. Ama çok kısa sürede. Pulsar 150, discover 100, Boxer 100... gibi. Ama henüz hiç birisi net değil. Genel talep analizine göre sektöre sunumları yapılacak.

2. Yağ konusunda bazı tereddütler var. Kullanma klavuzunda viscozite cetveli üzerinde gösterilmiştir. Genel kullanım olarak 15-50 uygundur. Sıcak bölgelerde ya da mevsimde 20-50, soğuk bölge ya da mevsimlerde 10-40 kullanımı uygundur. Servislerimiz bu şekilde uygulama yapıyorlar. 15-40 ya da 15-50 -15 dereceden -40 dereceye kadar kullanılabilir. Rahat olunuz...Yüksek kaliteli 4 zamanlı yağ kullanınız, motorun ömrünü uazatacaktır. Ama şuna emin olun bütün yağların limitleri belirli emniyet içindedir. Türkiye iklim olarak da şanslıdır. Sadece güney bölgelerinde biraz daha dikkat gerekir. 20-50 sıcak bölge yada mevsim için uygundur.

Yağlar soğuk havada kalınlaşıp akıcılığı azalıyor. Yağ ısınınca inceliyor( hipoid katıklı ısınınca kalınlaşan transmisyon yağları hariç). 20w-50 yağ -10 ile artı bölgede yüksek sıcaklıklarda akıcılığı yeterli seviyede oluyor. 10w-40 ise -20 dereceye kadar düşebiliyor. Çok soğuk havada 20w-50 kullanılırsa sabah ilk çalıştırmada yağ ısınıp ta ince yağlama noktalarına gelene kadar kuru çalışıyor ve zarar görüyor. Çok sıcak havada 10w-40 kullanılırsa yağ aşırı inceliyor ve yağlama yetersiz kalıyor.

Sonuç olarak Türkiye şartları için 15-50 tam sentetik ya da yarı sentetik yağ kullanımı en uygunudur.
Herhalde bu bilgi yeterli, daha fazlası kafa karıştırır...

3. Değerli bozkurt eren; ürününüz hayırlı olsun. Orta sehba konusunda şu şekilde bir detay var. İlk sevkiyatta 4 adet orta sehbası eksik ürün vardı. Bayilere bilgi verildi. Sonradan gönderilmek üzere bu şekilde sevkiyat yapıldı. Bayi ismini söyler misiniz? Özelden yazabilirsiniz. [email protected]

4. İlk bakım 500-750 km arası yapılacak. Neler yapılacağı konusunda bajaj.com.tr'den açılan sayfadan "servisler" sonra da "bakım kartları" bölümüne girebilirsiniz. Neler yapılacağını çok rahat görebilirisiniz.Takriben 2 saat süren bir işlem vardır. servislerimiz tarafından 80-100 tl civarında bir bedel talep edilmektedir.sonraki bakımlar her 5000 km de bir defa yapılmaktadır. Pulsar kullanıcılarının çok daha bilnçli olduğunu biliyorum. Bu klavuz size rehber olacaktır.

Şimdilik bunları söyleyebiliyorum.

Bu vesile ile hayırlı cumalar diliyorum...
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
Hayırlı sabahlar değerli arkadaşlar...

1. 400 cc ürün mutlaka Türkiye'de satışa sunulacak. Ancak süreç belli değil. 3 ürünümüzün her birini (BOXER, DİSCOVER, PULSAR) marka olarak değerlendiriyoruz. Her markanın değişik versiyonlarını zaman içinde sunacağız. Ama çok kısa sürede. Pulsar 150, discover 100, Boxer 100... gibi. Ama henüz hiç birisi net değil. Genel talep analizine göre sektöre sunumları yapılacak.

2. Yağ konusunda bazı tereddütler var. Kullanma klavuzunda viscozite cetveli üzerinde gösterilmiştir. Genel kullanım olarak 15-50 uygundur. Sıcak bölgelerde ya da mevsimde 20-50, soğuk bölge ya da mevsimlerde 10-40 kullanımı uygundur. Servislerimiz bu şekilde uygulama yapıyorlar. 15-40 ya da 15-50 -15 dereceden -40 dereceye kadar kullanılabilir. Rahat olunuz...Yüksek kaliteli 4 zamanlı yağ kullanınız, motorun ömrünü uazatacaktır. Ama şuna emin olun bütün yağların limitleri belirli emniyet içindedir. Türkiye iklim olarak da şanslıdır. Sadece güney bölgelerinde biraz daha dikkat gerekir. 20-50 sıcak bölge yada mevsim için uygundur.

Yağlar soğuk havada kalınlaşıp akıcılığı azalıyor. Yağ ısınınca inceliyor( hipoid katıklı ısınınca kalınlaşan transmisyon yağları hariç). 20w-50 yağ -10 ile artı bölgede yüksek sıcaklıklarda akıcılığı yeterli seviyede oluyor. 10w-40 ise -20 dereceye kadar düşebiliyor. Çok soğuk havada 20w-50 kullanılırsa sabah ilk çalıştırmada yağ ısınıp ta ince yağlama noktalarına gelene kadar kuru çalışıyor ve zarar görüyor. Çok sıcak havada 10w-40 kullanılırsa yağ aşırı inceliyor ve yağlama yetersiz kalıyor.

Sonuç olarak Türkiye şartları için 15-50 tam sentetik ya da yarı sentetik yağ kullanımı en uygunudur.
Herhalde bu bilgi yeterli, daha fazlası kafa karıştırır...

3. Değerli bozkurt eren; ürününüz hayırlı olsun. Orta sehba konusunda şu şekilde bir detay var. İlk sevkiyatta 4 adet orta sehbası eksik ürün vardı. Bayilere bilgi verildi. Sonradan gönderilmek üzere bu şekilde sevkiyat yapıldı. Bayi ismini söyler misiniz? Özelden yazabilirsiniz. [email protected]

4. İlk bakım 500-750 km arası yapılacak. Neler yapılacağı konusunda bajaj.com.tr'den açılan sayfadan "servisler" sonra da "bakım kartları" bölümüne girebilirsiniz. Neler yapılacağını çok rahat görebilirisiniz.Takriben 2 saat süren bir işlem vardır. servislerimiz tarafından 80-100 tl civarında bir bedel talep edilmektedir.sonraki bakımlar her 5000 km de bir defa yapılmaktadır. Pulsar kullanıcılarının çok daha bilnçli olduğunu biliyorum. Bu klavuz size rehber olacaktır.

Şimdilik bunları söyleyebiliyorum.

Bu vesile ile hayırlı cumalar diliyorum...

Pulsar 400 hemen gelmesin. 200 lüğü hemen satmak istemiyorum :mrgreen:
 
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
375
400cs modeli gelsin.acayip albenisi var videolardan gorundugu kadariyla.ss modelini ben begenmedim.ozellikle arka stoplari.tarz mevzusu.ama 400cs oyle mi.cok daha avrupali havasi var.arastirdigim kadariyla hindistan'da haziran sonu satisina baslayacakmis.asparagas haber olabilir belki.bize fuar da gelir diye dusunuyorum.benim de takip ettigim bir model.ekrem bey kesin bir tarih verebilseydi keske.en azindan eylul,ekim gelebilir desede bizde mevzi alsak.saygilar.
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
400cs modeli gelsin.acayip albenisi var videolardan gorundugu kadariyla.ss modelini ben begenmedim.ozellikle arka stoplari.tarz mevzusu.ama 400cs oyle mi.cok daha avrupali havasi var.arastirdigim kadariyla hindistan'da haziran sonu satisina baslayacakmis.asparagas haber olabilir belki.bize fuar da gelir diye dusunuyorum.benim de takip ettigim bir model.ekrem bey kesin bir tarih verebilseydi keske.en azindan eylul,ekim gelebilir desede bizde mevzi alsak.saygilar.

Değerli Hamzarat; şahsi görüş olarak söyleyebilirim. 400 modelin 2014 yılında Türkiye'de olmasını beklemiyorum. Selamlar...
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Pulsarın Kırklareli şubesi gibi oldum,amma çok çaktırmadan takip edenler varmış beni burda:) Dünyanın şeyini soruyolar arkadaş.Öncelikle Pulsarın düz kırmızı,mavi ve sarı rengi gelecekmi? Peşin fiyatı çok zorluyormuş peşin fiyatına taksit yapılabilir mi? Çanta takılabilmesi için Pulsara özel çantalar varmı,yan çanta ve topcase? Bunlar cevaplayamadığım sorular.
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
423
Evet sarı rengi çok güzel bunu bir kaç arkadaşım daha söyledi. Hatta geçen gün bakmaya gittiğim bayi de söyledi sarı gelecek mi diye soran baya oluyor dedi. Ekrem Bey bizi kırmayın :)
 
Katılım
2 May 2014
Mesajlar
381
Pulsarın Kırklareli şubesi gibi oldum,amma çok çaktırmadan takip edenler varmış beni burda:) Dünyanın şeyini soruyolar arkadaş.Öncelikle Pulsarın düz kırmızı,mavi ve sarı rengi gelecekmi? Peşin fiyatı çok zorluyormuş peşin fiyatına taksit yapılabilir mi? Çanta takılabilmesi için Pulsara özel çantalar varmı,yan çanta ve topcase? Bunlar cevaplayamadığım sorular.

peşin ödeme alınıyor deniliyor anlıyamadım .peşin fiyat üzerinden vade farkı uygulayıp k.kartına 9 taksit yapılıyodu kalktımı bu uygulama acaba ... biz peşine 9 taksit yapılsın diye ısrar ederken verilen haktandamı olduk acaba...
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
peşin ödeme alınıyor deniliyor anlıyamadım .peşin fiyat üzerinden vade farkı uygulayıp k.kartına 9 taksit yapılıyodu kalktımı bu uygulama acaba ... biz peşine 9 taksit yapılsın diye ısrar ederken verilen haktandamı olduk acaba...

Vade farkı alıyolar,almadan peşin fiyatına taksit olur mu diye soruluyor.Sonuçta plaka masrafı ilk bakım masrafı var bu işin :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst