Bajaj Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Ocak 2016
Mesajlar
317
Büyük ihtimalle rks mi satıyorum arkadaşlar biriyle anlaştim Pulsarin kırmızı rengini düşünüyorum bu cuma önerileriniz var mı nelere dikkat etmem lazım sıfır aldığım için istediğim yağı koydurabilr miyim Castrol 10 40 düşünüyor um cıvataların sıkımi rodaj bitince mi yapayım

Teslim alırken lastik hava basinc lari motosikletin üzerindeki sıvılar rolanti devrin falsn dikkst et
 
Katılım
9 Şub 2016
Mesajlar
283
Bende geçen hafta servite sordum ön teker olmaz ama arkaya olur dediler fakat 200ns arka teker boyutunun motoru yoracağını ns 150 orj tekerin bir büyüğü boyutta tekerin daha iyi olacağını sölediler. Lastik olarakda ekonomik istersen irc al rahat rahat bin dediler.
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
56
Bayı ile konuştum ne yağ koyuyorsunuz diye servisteki de biz yağ koymuyoruz hazır içinde yağ var öyle geliyor dedi şaşırdım
 
Katılım
31 Ocak 2016
Mesajlar
317
Bayı ile konuştum ne yağ koyuyorsunuz diye servisteki de biz yağ koymuyoruz hazır içinde yağ var öyle geliyor dedi şaşırdım

Bildigim kadariyla uzerinde gelen yag mineralli ve rodajda onun durması gerekiyor 450 500 arasi istediginiz yagi koyabilirsiniz motul 15w50 den cok memnun olanlar var
 
Katılım
9 Şub 2016
Mesajlar
283
Büyük ihtimalle rks mi satıyorum arkadaşlar biriyle anlaştim Pulsarin kırmızı rengini düşünüyorum bu cuma önerileriniz var mı nelere dikkat etmem lazım sıfır aldığım için istediğim yağı koydurabilr miyim Castrol 10 40 düşünüyor um cıvataların sıkımi rodaj bitince mi yapayım

Ben hiçbirşeye karışmadım açıkcası almaya gittimde hazırlanmıştı zaten yağ su ne koyalım demediler bi opsiyon olduğunu sanmıyorum açıkcası. aldıktan sonrada inleyen vızırdayan bir kısmı olmadı Allah a şükür. Hangi bayiden alıyosunuz ben Yaşar ticaretten aldım ordaki Ahmet usta gerçekten çok özverili iş yapan bir arkadaş.

Bu arada cümleten Miraç kandiliniz mübarek olsun.
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
9
Merhaba Arkadaşlar,

Önceki sayfalarda bir arkadaşımız türkçe kullanım kılavuzunu internetten bulduğunu paylaşmıştı ben arattım ancak bulamadım. Linki paylaşabilir misiniz?

Bir de aynasını değiştirenlere sorum olacak: apachi rtr 150 nin aynasını taktınız dimi? Çünkü TVS nin yedek parça satış sitesinde apachi ve apachi rtr nin ayna kodları farklı görünüyordu. Yanlış almamak adına sormak istedim.

Teşekkürler
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ara 2015
Mesajlar
77
Merhaba Arkadaşlar,

Önceki sayfalarda bir arkadaşımız türkçe kullanım kılavuzunu internetten bulduğunu paylaşmıştı ben arattım ancak bulamadım. Linki paylaşabilir misiniz?

Bir de aynasını değiştirenlere sorum olacak: apachi rtr 150 nin aynasını taktınız dimi? Çünkü TVS nin yedek parça satış sitesinde apachi ve apachi rtr nin ayna kodları farklı görünüyordu. Yanlış almamak adına sormak istedim.

Teşekkürler



Türkçe kullanım kılavuzu bende mevcut ancak nereden indirdiğimi hatırlamıyorum, özelden iletişime geçersen ya da whatsapp grubumuza buyurursan bir şekilde sana iletirim, aynayı da evet apache aynası taktım ama kendi yedek parça sitesinden sipariş vermedim, başka siteden sipariş verip aldım taktım, iletişime geçersen bunları konuşalım

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:58 ----------



Türkçe kullanım kılavuzu linki

http://dosya.co/9tq6ogxfhdq6/Pulsar_NS_150_Kullanım_Klavuzu.pdf.html
 
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
Whatsapp grubunu açtık, özellikle istanbuldaki arkadaşlarımız, toplanacağız bu haftasonu muhtemelen. Numaranızı özelden göndermeniz yeterli. Gruba girmek istemeyen de gelebilir tabi ki tanışmaya :mrgreen::cherry: (gruba girmeyenler çay ısmarlayacakmış)
 
Katılım
2 May 2016
Mesajlar
35
Arkadaşlar aea 200ns yi incelerken lastikleri mutlaka değiştirin tavsiyesinde bulunmuş. Nylon lastik olduğu ve radyal olmadığından vs dem vurmuş... Bizim lastikler ebat olarak ufak ama aynı kalite aynı marka... Değiştiren oldu mu? Ya da lastikten tutunamayan kayan sorun yaşayan oldu mu?
 
Katılım
31 Ocak 2016
Mesajlar
317
Arkadaşlar aea 200ns yi incelerken lastikleri mutlaka değiştirin tavsiyesinde bulunmuş. Nylon lastik olduğu ve radyal olmadığından vs dem vurmuş... Bizim lastikler ebat olarak ufak ama aynı kalite aynı marka... Değiştiren oldu mu? Ya da lastikten tutunamayan kayan sorun yaşayan oldu mu?

Ben lastikleri zorlayacak kadar daha surmedim fakat kotu oldugu söyleniyor degistirmeyi dusunuyorum ancak ebatlarıni nasil ayarladilarsa michelin metzeler pirelli gibi iyi markalardan pek bisey bulamadim
 
Katılım
9 Şub 2016
Mesajlar
283
Ben lastikleri zorlayacak kadar daha surmedim fakat kotu oldugu söyleniyor degistirmeyi dusunuyorum ancak ebatlarıni nasil ayarladilarsa michelin metzeler pirelli gibi iyi markalardan pek bisey bulamadim

arkaya 120 takabilirsin dediler servisten. Fakat yazın kullan ıslak zeminde başarısız bi lastik fakat kuru havalar boyunca kullanabilirsin dediler.
 
Katılım
2 May 2016
Mesajlar
35
80/100 r17 ön
80/110 r17 arka

Bu ebatlarda aynı marka model lastik bulamadım. Örneğin Michelin de ön için var arka ebatta yok ..
İlginç bir ebat yapmışlar bizim motosikletlere :)
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
80/100 r17 ön
80/110 r17 arka

Bu ebatlarda aynı marka model lastik bulamadım. Örneğin Michelin de ön için var arka ebatta yok ..
İlginç bir ebat yapmışlar bizim motosikletlere :)

İyi araştırın, Dunlop, Pirelli gibi markalarda var. İstanbul'da buzmotor bu işin uzmanıdır. internet sitesinden bakın, bulamazsanız arayın, konuyu anlatın bi çözüm üreteceklerdir. Bostancı köprüsünün orda yerleri ve tamamen motosiklet lastiği üzerine çalışırlar.

Bu arada 150cc bir motor için lastikler olabildiğince kalın bence. Ben aynı ebatlar dışına çıkacağımı sanmıyorum. Ama bu lastiklerle en az 10 bin yapmadan da değişmem.

Bu arada Türkçe kılavuz linkini paylaşan arkadaşa çok teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ocak 2016
Mesajlar
317
Arkadaslar bende 150 as var malum ns ile herseyi ayni size bir soru soracağım rolanti devri motorun suan düzgün 1.5 civari gayet iyi motor rodajda suan 220 km de fakat motor sogukken ne zaman debriyaji ceksem devir hizli dusuyor ve istop ediyor bunun icin ne yapmam lazım bugun 50 60 km hizla giderken yasadim ve ruzgar sesinden motor calistigini duymadim debriyaji biraktigimda arka kitledi ve kaydi allahtan dik konumdaydim sikinti olmadi debriyaji cektim fakat bu durum buyuk sorunlara yol acabilir tavsiyesi olan varmi servise yakin zamanda gidicem zaten
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Arkadaslar bende 150 as var malum ns ile herseyi ayni size bir soru soracağım rolanti devri motorun suan düzgün 1.5 civari gayet iyi motor rodajda suan 220 km de fakat motor sogukken ne zaman debriyaji ceksem devir hizli dusuyor ve istop ediyor bunun icin ne yapmam lazım bugun 50 60 km hizla giderken yasadim ve ruzgar sesinden motor calistigini duymadim debriyaji biraktigimda arka kitledi ve kaydi allahtan dik konumdaydim sikinti olmadi debriyaji cektim fakat bu durum buyuk sorunlara yol acabilir tavsiyesi olan varmi servise yakin zamanda gidicem zaten

motor çalıştırılır hafif ara gaz verilir 1 kaç dk alet ısındımı yola çıkılır soğuk havada stop ediyorsa halen jikle çekilir 1 kaç dk ısınır jikle kapatılır yola devam edilir ısındıktan sonra stop ediyormu rolenti devrini yükseltmek yakıtı fazla harcamasına yol açar :bounce:

Bu ara topkapı çapa tarafında 150ns ışıklarda anlamsız gaz açıp s çizen ara sokağa giren vatandaş buralardamı dedim bi kaç soru soram motora bakam ara sokakta durur dedim gitmişti :)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
Arkadaslar bende 150 as var malum ns ile herseyi ayni size bir soru soracağım rolanti devri motorun suan düzgün 1.5 civari gayet iyi motor rodajda suan 220 km de fakat motor sogukken ne zaman debriyaji ceksem devir hizli dusuyor ve istop ediyor bunun icin ne yapmam lazım bugun 50 60 km hizla giderken yasadim ve ruzgar sesinden motor calistigini duymadim debriyaji biraktigimda arka kitledi ve kaydi allahtan dik konumdaydim sikinti olmadi debriyaji cektim fakat bu durum buyuk sorunlara yol acabilir tavsiyesi olan varmi servise yakin zamanda gidicem zaten

Acilen servise gitmeniz dışında bir tavsiyem yok. Bir anormallik var
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst