Evet arkadaşlar birkaç gün sonra tekrar aranızdayım. Size Tapagaz Yakıt sarfiyatı ve motorun uzun yol gidişi ile ilgili bilgi vereceğim. Motorumun deposunu dün doldudum. VE TAPAGAZ Altınoluğa gittim. Giderken Motorum sanırım Şişti ve 110 km hızı geçemedim. Yokuş aşağı 117 , düzde 110. Ama 110 a da ıkına sıkına çıktım. Rüzgar pek yoktu. Bu duruma çok üzüldüm içime dert olmuştu. Dönerken tekrar tapagaz geri döndüm ve birde ne göreyim , motorum düz yolda 120-125 stabil , yatarak 130-132 , yokuş aşağı 137-138 canavar gibi akıyor

Birde kendime arkadaş buldum ( mondial Rx3İ evo ) gazlaya gazlaya geldik. GEldiğimde 260 km olmuştu ve tekrar depomu doldurdum. 44.80 TL ye doldu. LT fiyat : 4.36 ve 10.27 LT yakıt aldı depom. Yani: 44.80/260 = 0.177 krş yakmış . 260 / 10.27 = 25.32 1 litre ile gidilen mesafe. Ve 100/25.32 = 3.95 LT 100 kilometrede motorunmun yaktığı litre.. Motorum şuanda 1150 km de.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:54 ----------
Öf ya iki motor arasinda kaldım
1. Bajaj pulsar 150 NS
2. TVs Apache rtr 150
Yardimmmm kafam karışık....
Şimdi hocam ben Apache ye de , şuanda kullandığın rks titanic e de sahip oldum. Pulsar Ns 150 ye de şuanda sahibim. Karşılaştırırsak , En az apache yakıyordu ( bildiğin 10-11 krş yakıyordu hemde hep dip gaz kullanırdım ) ama sağlamlık dersen kimisi 50 bin km anahtar değdirmiyor , benimkiside 1900 km de egzantrik zinciri değişti.. Canavar gibi gidiyordu ama kesinlikle NS 150 kadar değil. Titriyormuydu ? Afedersin uzun yoldan gelince Totomu hissetmiyordum

Gelelim Rks ye , 14-15 krş yakıyordu , pek gitmiyordu ama rahattı , titreşim az ve keyifliydi.. Ve bana hiç masraf çıkartmamıştı. ( 14 bin km de satmıştım ) Bana apachemi Rks mi desen ben rahatlıktan yanayım RKS derim.. Ama Pulsar başka bir boyutta.. Hem gidiyor hem titreşimsiz hemde ikisinden daha teknolojik ve heybetli.. Yerinde olsam düşünmem ve Pulsar alırdım..