Bajaj Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
56
Selam pulsar 150 NS kullanicilari
Öncelikli sorum şu ordaji tamamlayan arkadaşlar düz yolda ulaştığınız rutin devamli rahat ulastigi hız nedir
Ve kronik sorun var mı almayi düşünüyorum şimdiden teşekkür ederim
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
56
Bende rks Titanic var 2013 model performans yetmediği için biraz daha güçlü motor olarak pulsari seçtim ama düz yolda benim motorda 110 rahat görüyor pulsar videolarını seyrettim 120 123 düz yolda onun için motoru bahanesiyle değiştirelim dedim motorumu videolara güvenmeyip sizlere sorayım dedim teşekkür ederim ilginize ama şaşırdım dip gaz normal 110 görmesine 120 de redline girer diye düşündüm saygilarimla
 
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
150 lik motora göre oldukça performanslı bir makinaya sahibiz ancak lütfen ama lütfen bu makinayla uzun süre sonuna dayayıp gitmeyin. Performansı 250 lik lere yakın olan bu makina haliyle hafif bir makina. Lütfen dikkatli kullanın...
Hiçbir mesaja istinaden yazmıyorum. Forumda bir vefat haberi daha okudum ve bir defa daha fark ediyorum.
Hız için piste
Hiç bir 150 lik motor yüksek sürat için tasarlanmamıştır...

Uzun yol olur alırsın çantanı ekipmanını daya 120 ye sabitle git ancak 150 basar mı, 160 yaptım var mı arttıran gibi cg125 konusuvari sohbetlerin kurbanı olmayalım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:54 ----------

Cloud kardeşim 17. Sayfada harika bilgiler paylaşmış. Kaçırmayın
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
56
BajaJ bayileri ve yetkili servisi bazı yerlerde ilgisiz olabiliyor böyle bir sorunla karşılaşırsam eğer şikayet etmek gibi veya başka ilçe ve şehirde ki yetkili BajaJ bayii benimle ilgilenir mi
Not: Balıkesir de ki bütün motorların yetkili servisi beş para etmiyor ve sorun çıkıyor. Yetkili servisler genellikle yok bu garantiye girmez yok bu ücretli garanti karşılamaz gibi ibareleri kullanıyorlar.
Bu gibi durumlarda ne yapmalıyız.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:06 ----------

150 lik motor 150 görür mu diye değil rahat 120 görüyor mu diye dedim benim istediğim hız aralığıda 120 125 olmasi daha fazlasını istemiyorum o yüzden 150 lilik dışında istemiyorum pulsar o yüzden istedim... teşekkür ederim hepinize
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
BajaJ bayileri ve yetkili servisi bazı yerlerde ilgisiz olabiliyor böyle bir sorunla karşılaşırsam eğer şikayet etmek gibi veya başka ilçe ve şehirde ki yetkili BajaJ bayii benimle ilgilenir mi
Not: Balıkesir de ki bütün motorların yetkili servisi beş para etmiyor ve sorun çıkıyor. Yetkili servisler genellikle yok bu garantiye girmez yok bu ücretli garanti karşılamaz gibi ibareleri kullanıyorlar.
Bu gibi durumlarda ne yapmalıyız.

Direk kuralkan müdürü ekrem atayla irtibata geçin o size elinden geleni yapar daha şimdiye kadar bajaj yetkili servisinde şu garantiye girmez diyeni duymadım bakımlarına zamanında gidersen garantiden çıkmadıkça Bajaj yetkili servis olayını çok sıkı tutyor kulanıcıların verdiği bilgilere bakılırsa bütün sayfaları okursan emin olabilirsin

Sen rahat gördüğü hızı sormuşsun arkadaş 110 yağ gibi akıyor demiş ama sen maxsumum hızı soraydın 132 küsür denirdi :bounce:

Not ben devamlı 120 125 giderim dersen zorlanmıcak makine pulsar 200ns maksumum hızıda 150 küsür dür seçimi sana kalmış
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
BajaJ bayileri ve yetkili servisi bazı yerlerde ilgisiz olabiliyor böyle bir sorunla karşılaşırsam eğer şikayet etmek gibi veya başka ilçe ve şehirde ki yetkili BajaJ bayii benimle ilgilenir mi
Not: Balıkesir de ki bütün motorların yetkili servisi beş para etmiyor ve sorun çıkıyor. Yetkili servisler genellikle yok bu garantiye girmez yok bu ücretli garanti karşılamaz gibi ibareleri kullanıyorlar.
Bu gibi durumlarda ne yapmalıyız.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:06 ----------

150 lik motor 150 görür mu diye değil rahat 120 görüyor mu diye dedim benim istediğim hız aralığıda 120 125 olmasi daha fazlasını istemiyorum o yüzden 150 lilik dışında istemiyorum pulsar o yüzden istedim... teşekkür ederim hepinize

Demek istediğinizi anladım, yani 150 lik olduğuna aldanıp asılmayın diye dedim bir bakıma, 17 beygir kendileri ve şu an uyuyakalmışım ıslandı dışarıda :(
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
117
Kullanan arkadaşlardan daha çok resim bekliyoruz :)

Motor yeni olduğu için güvenip alamıyorum. Acaba 10-20 bin km de ne gibi sorunlar çıkabilir diye. Bekleyip göreceğiz umarım bir sorun çıkmaz da bizde bir Pulsar sahibi oluruz.
 
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
Kullanan arkadaşlardan daha çok resim bekliyoruz :)

Motor yeni olduğu için güvenip alamıyorum. Acaba 10-20 bin km de ne gibi sorunlar çıkabilir diye. Bekleyip göreceğiz umarım bir sorun çıkmaz da bizde bir Pulsar sahibi oluruz.

Eğer beklemeyi bünyen kaldırıyorsa eyvallah, şahsen ben 150 liğin siyahını ilk kez yakından gördükten sonra almamla arasında tam 1 ay var :)
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
117
Eğer beklemeyi bünyen kaldırıyorsa eyvallah, şahsen ben 150 liğin siyahını ilk kez yakından gördükten sonra almamla arasında tam 1 ay var :)

Ybr ile bu motor arasında kaldım. İzmir'deki Yamaha bayisinin ilgisizliği sebebiyle almaya cesaret edemiyorum. Yani motora güveniyorum ama servis/bayi'ye güvenmiyorum. İzmir'de Bajaj servis/bayileri nasıl acaba bilen arkadaşlar aydınlatabilir mi? İlgili ve bilgililer mi?
 
Katılım
29 Şub 2016
Mesajlar
16
Sürekli aynı sorular soruluyor önceki sayfaları okursak laf kalabalığı olmamış olur.
İstanbul buluşması için de 29 Nisan cuma herhangi bir zaman kadıköy uygun mudur ?
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
15
Hayırlı olsun kazasız belasız kullanın.
Tereddüt etme vites konusunda bas debriyaja en aşşağ aşşağ bas daha gitmiyosa 1 dir :cherry:
bi üste çekince başta hep 2 ye atiyo bi ste çektin N ışığı yanmazsa bas bikere aşşağ N yanacaktır.
onun dışında ben düşük devirde değiştirmeye çalışıyorum hep rodajdayım hala 4 bin devirde değiştiriyorum tabi düz yolda
çok yavaş ken vites küçültmedim 2-3 sefer stop ettirdim pek hoş olmuyo.

tekrar güle güle kazasız belasız kullanın

Cevabın için teşekkür ederim ufak tefek tereddütlerim var motorsiklet gelince geçer belki bunlarda :)
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
9
Arkadaşlar Herkese Merhaba,

motor kullanmayı hiç bilmeyen biri olarak bu hafta 150 ns almayı düşünüyorum. Bu vesileyle de aranıza yeni katıldım. Şu ana kadarki paylaşımlar çok faydalı olduğunu gösteriyor. Herkesin eline emeğine sağlık.
 
Katılım
9 Şub 2016
Mesajlar
283
Ybr ile bu motor arasında kaldım. İzmir'deki Yamaha bayisinin ilgisizliği sebebiyle almaya cesaret edemiyorum. Yani motora güveniyorum ama servis/bayi'ye güvenmiyorum. İzmir'de Bajaj servis/bayileri nasıl acaba bilen arkadaşlar aydınlatabilir mi? İlgili ve bilgililer mi?

Ben gittim direk görüştüm ustasıyla konustum ilgileri ve alakaları çok güzel oldu özellikle ustasının, ve beni rahatlattı tavsiyem git görüş motor kalite olarak güzel zaten şekil olarak ybr cbf kıyaslamazsın tabi zevk renk meselesi.
 
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
Arkadaşlar Herkese Merhaba,

motor kullanmayı hiç bilmeyen biri olarak bu hafta 150 ns almayı düşünüyorum. Bu vesileyle de aranıza yeni katıldım. Şu ana kadarki paylaşımlar çok faydalı olduğunu gösteriyor. Herkesin eline emeğine sağlık.

Ne demek kardeşim :) başlangıç için mevcut olan en iyi modeli (commuter hariçtir) seçtiğin için hoş geldin o zaman. Daha önce de dediğim gibi, bu motor çok tutacak.
Pulsarın kendisini çok beğenmeme rağmen her defasında 200 lük oluşu hata affettirmez dedirttiriyordu bana ve vazgeçiyordum.
Ta ki 150 lik bu model çıkana kadar...

Motorundan önce ekipmanlarını almalısın. Lütfen eğitimlerini eksik etme. Halihazırda yepyeni motorunla yapacağın en ufak bir düşme bile güvenini sebepsiz yere kırmasın.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
9
Ne demek kardeşim :) başlangıç için mevcut olan en iyi modeli (commuter hariçtir) seçtiğin için hoş geldin o zaman. Daha önce de dediğim gibi, bu motor çok tutacak.
Pulsarın kendisini çok beğenmeme rağmen her defasında 200 lük oluşu hata affettirmez dedirttiriyordu bana ve vazgeçiyordum.
Ta ki 150 lik bu model çıkana kadar...

Motorundan önce ekipmanlarını almalısın. Lütfen eğitimlerini eksik etme. Halihazırda yepyeni motorunla yapacağın en ufak bir düşme bile güvenini sebepsiz yere kırmasın.

Teşekkürler Nowyld. bugün gittim motoru sipariş verdim (siyah) 1 haftaya kadar geliyor. kaskı montu eldiveni falan da aldım. bakalım eğitim de ayarlamaya çalışacam
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst