Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Koray, merhaba , Gelin Hanımın ehliyeti, motorun durumu ve dahi tecrübe durumları nassıl gidiyo? Selam ve sevgilerimizle.
 
Katılım
5 Ağu 2015
Mesajlar
197
Bu hafta havalar güzel hem video çekmiş hemde hava almış olursun.

Kemal dostum, bu hafta işten güçten bile izin alıp kafa iznine çıktım :) Cuma günü bitek Karadeniz videosu yayınladık işte 8.bölüm olarak bunun dışında çekim yapamıcaz muhtemelen.

Koray, merhaba , Gelin Hanımın ehliyeti, motorun durumu ve dahi tecrübe durumları nassıl gidiyo? Selam ve sevgilerimizle.

Selamlar Ali ağabey :) Ehliyeti önümüzdeki sene alacağız. Şimdilik kapalı alanda hakimiyet üzerine çalışıyoruz ( becerikli epey ) motorda da hiçbir sıkıntı yok kaya gibi maşallah
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Kemal dostum, bu hafta işten güçten bile izin alıp kafa iznine çıktım :) Cuma günü bitek Karadeniz videosu yayınladık işte 8.bölüm olarak bunun dışında çekim yapamıcaz muhtemelen.



Selamlar Ali ağabey :) Ehliyeti önümüzdeki sene alacağız. Şimdilik kapalı alanda hakimiyet üzerine çalışıyoruz ( becerikli epey ) motorda da hiçbir sıkıntı yok kaya gibi maşallah

hava güzel ben çalışıyorum, hava kötü olur izinli olurum yapacak bir şey yok bende motorla uğrşıyorum ufak tefek modifiye elektronik bağlantısı yapacağım, yeni çakar devresi aldım onu montaj yapacağım ama dişarısı soğuk yavvvvv.
 
Katılım
5 Ağu 2015
Mesajlar
197
hava güzel ben çalışıyorum, hava kötü olur izinli olurum yapacak bir şey yok bende motorla uğrşıyorum ufak tefek modifiye elektronik bağlantısı yapacağım, yeni çakar devresi aldım onu montaj yapacağım ama dişarısı soğuk yavvvvv.

Ben de hanıma motor öğreticem bakalım yarın 14 derece açık diyor :) Yaza doğru videoları iki motor yapıcaz
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Bu gün bizde baya çalıştık altı üstü çakarlı sis farı devresini bağlamak için, bir elin nesi var iki elin sesi var dedik ama baya toparladık, önceden çekmiş olduğum kabloları da çıkartıp daha düzgün bir hale getirdik fazlalıkları çıkararak. Küçük bir işlemi kaldı onunda parçasını aldım mı tamam olacak.

46766015_10155565403261114_5902336614431981568_n.jpg


46523758_10155565403166114_8951033379000680448_n.jpg


46523844_10155565403796114_7494207199778963456_n.jpg


46754937_10155565403626114_2772328873340174336_n.jpg


46764399_10155565403561114_2751882544088612864_n.jpg


Aç aç bu iş biter mi tabiki hayır yemek çay kahve derken akşam ettik.

46762859_10155565402646114_3264503774382653440_n.jpg
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Beyaz dominarın tur camına takılmış kamera aşırı sallanmıyor mu :)

Her zaman orda kullanmıyor galiba, yağışlı hava da oraya takıyor olabilir, USB ve ses çıkışı yaptığı için iki adet kamera kabı taşıyor biri kastta biri de camda. Sjcam kullandığımda evet sallıntı var ama o kadar aşırı değil eken ne tepki verir onu bilmiyorum sorarım kendisine.
 
Katılım
23 Kas 2018
Mesajlar
14
Ön diskten gelen ses

Selamlar, motorumu geçen Cuma aldım ve dün ilk defa kasksız bindiğimde 25-30 km hızdan sonra ön diskten 1er saniye arayla sürtünme sesleri geldiğini farkettim. Buna benzer bir sorun yaşayan var mıdır aranızda acaba beni çok rahatsız etti bu durum , eğer ki var ise nasıl çözebilirim yardımlarınızı rica ederim hayırlı akşamlar..
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Selamlar, motorumu geçen Cuma aldım ve dün ilk defa kasksız bindiğimde 25-30 km hızdan sonra ön diskten 1er saniye arayla sürtünme sesleri geldiğini farkettim. Buna benzer bir sorun yaşayan var mıdır aranızda acaba beni çok rahatsız etti bu durum , eğer ki var ise nasıl çözebilirim yardımlarınızı rica ederim hayırlı akşamlar..

Normal bir motoru da kasksız kullansanız yine ses gelecek az veya çok, zincir gerginliğini ve ayarını elle ve gözle kontrol edin sorun yoksa sesin gelmesi normal sonuçta plastik takoz üzerinde ve dişli üzerinde dönüyor.
 
Katılım
23 Kas 2018
Mesajlar
14
Zincir ayarı ve bakımı yapıldı, ön fren diski sanki balataya sürtüyormuş gibi rahatsız edici bir ses geliyor artçı varken ses artıyor, Bajaj şikayet sayfasında benzer bir sorundan şikayet eden birisi daha var servise götürdüğünde Balat’a spreyi sıkıp gönderdiklerini ve sorunun yine tekrar ettiğini yazmış
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
Kaliper açılıp temizlenecek 10 dakikalık bir iş kimi servis ücret dahi almaz buna motorunuz garanti kapsamındaysa hala çünkü sizden kaynaklanan bir problem değil
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Servise götürün balayı çıkarıp hafif zımpara atsın ve taksın birde öyle deneyin tabi diskte bir sıkıntı yoksa.
 
Katılım
23 Kas 2018
Mesajlar
14
Hepinize teşekkür ediyorum, ilk vitesli motorum olduğu için fazla bir bilgim yok bugün ustaya götüreceğim bu dediklerinizi ileteceğim

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------

Tekrardan selamlar herkese, bu hafta içinde gidon yükseltme, ayna yükseltme ve daha küçük arka dişli siparişi vereceğim, bir kaç tane sorum olacak, biliyorum daha önce bunlar konuşulmuş fakat kendi durumuma göre açıklamak istiyorum, ayna yükseltme ve gidon yükseltme olarak tavsiyeleriniz hangileridir ? Gidon yükseltme yapılınca tesisata bir müdahale yapılması gerekir mi ? Boyum 1.92 kilom 125, genellikle tek kullanacağım motoru, Nadire’n de artçı olarak 70 kilo olan annem gelecek, bu durumda arka dişliyi kaç yapmalıyım sizce ? Torktan çok kayıp olmasını istemiyorum ama aynalardaki titreşimin olabildiğince azalmasını ve yakıt tasarrufunun olmasını istiyorum, yine önümüzdeki hafta çanta Demiri ve çanta da sipariş edeceğim, kullanım olarak 2 kapalı kaskı ve de kilit zincirini rahatça alabilecek, Sırt dayamalı veya sırt dayama takıldığında artçıyı rahat ettirecek çanta Öner’iniz var mıdır? Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim hayırlı günler dilerim
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Hepinize teşekkür ediyorum, ilk vitesli motorum olduğu için fazla bir bilgim yok bugün ustaya götüreceğim bu dediklerinizi ileteceğim

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------

Tekrardan selamlar herkese, bu hafta içinde gidon yükseltme, ayna yükseltme ve daha küçük arka dişli siparişi vereceğim, bir kaç tane sorum olacak, biliyorum daha önce bunlar konuşulmuş fakat kendi durumuma göre açıklamak istiyorum, ayna yükseltme ve gidon yükseltme olarak tavsiyeleriniz hangileridir ? Gidon yükseltme yapılınca tesisata bir müdahale yapılması gerekir mi ? Boyum 1.92 kilom 125, genellikle tek kullanacağım motoru, Nadire’n de artçı olarak 70 kilo olan annem gelecek, bu durumda arka dişliyi kaç yapmalıyım sizce ? Torktan çok kayıp olmasını istemiyorum ama aynalardaki titreşimin olabildiğince azalmasını ve yakıt tasarrufunun olmasını istiyorum, yine önümüzdeki hafta çanta Demiri ve çanta da sipariş edeceğim, kullanım olarak 2 kapalı kaskı ve de kilit zincirini rahatça alabilecek, Sırt dayamalı veya sırt dayama takıldığında artçıyı rahat ettirecek çanta Öner’iniz var mıdır? Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim hayırlı günler dilerim
Rms çantalara dayanalık var.Gidon yükseltme Gp compozit ayarlanabilir yükseltme var ama bende başka model var.Ayna yükseltme ihtiyacım olmadı.Ön dişliyi büyüt arka ile uğraşma.
 
Katılım
23 Kas 2018
Mesajlar
14
Ön dişli büyütünce ne gibi farklılık olur,bu işlerden hiç anlamıyorum da rica etsem Bilgi verebilir misiniz? Vites araları uzar mı son sürat artar mı yakıt tasarrufu yapar mı ?
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Ön dişli büyütme ile arka dişliyi küçültme aynı işlem. Senin istediğin soruna çare bulacaktır. Ben RMS 41lt çanta takıyordum, yolcu içinde minderini takmıştım.

Vites araları uzar mı son sürat artar mı yakıt tasarrufu yapar mı ?

Evet hepsini yapar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst