Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
MT-07'yi al olayına girmek bence biraz extrem. Çünkü aradaki fiyat farkı bana çok geliyor açıkçası. Haa alınırsa üzmez, satmak istersende çeyrek altın gibi gider ama 39000tl bana çok geliyor. Heleki benim gibi %80-85 İstanbul şehir içi trafiğinde kullanılacaksa hamallık gibi geliyor. Ben MT-25 aldım 2017 model. Abs'si yok ne yazıkki, lakin abs için 5000tl vereyim moduna girince MT-07'ye kadar yürüyordum.

Ben Dominar'dan memnundum. Çok memnun değil, normal memnun :) Gitmeyeceğim dediğini de görmedim. Gitti. Aydınlatması, kükremesi vs vs vs. İzmir'e giderken düşündürdü, stock hali ile ifrit etmedi.

Ön'e 16 dişli takıncada gidemedim :( Genel hatlarıyla Dominar güzel motor.

Full led aydınlatmalar, kaydırbalı debriyaj, çift kanallı abs, çelik fren hortumları. Hoşuma giden özellikleri.

T-İ-T-R-E-Ş-İ-M ise tek nefret ettiğim yanı idi. Pert etmeseler daha da binerdim. 15000km'yi devirmiştim ben.

İzmir'e gittiğimde de utanmadırmadı...
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
MT-07'yi al olayına girmek bence biraz extrem. Çünkü aradaki fiyat farkı bana çok geliyor açıkçası. Haa alınırsa üzmez, satmak istersende çeyrek altın gibi gider ama 39000tl bana çok geliyor. Heleki benim gibi %80-85 İstanbul şehir içi trafiğinde kullanılacaksa hamallık gibi geliyor. Ben MT-25 aldım 2017 model. Abs'si yok ne yazıkki, lakin abs için 5000tl vereyim moduna girince MT-07'ye kadar yürüyordum.

Ben Dominar'dan memnundum. Çok memnun değil, normal memnun :) Gitmeyeceğim dediğini de görmedim. Gitti. Aydınlatması, kükremesi vs vs vs. İzmir'e giderken düşündürdü, stock hali ile ifrit etmedi.

Ön'e 16 dişli takıncada gidemedim :( Genel hatlarıyla Dominar güzel motor.

Full led aydınlatmalar, kaydırbalı debriyaj, çift kanallı abs, çelik fren hortumları. Hoşuma giden özellikleri.

T-İ-T-R-E-Ş-İ-M ise tek nefret ettiğim yanı idi. Pert etmeseler daha da binerdim. 15000km'yi devirmiştim ben.

İzmir'e gittiğimde de utanmadırmadı...

Para konusunda haklısın.İmkan varsa dominardan sonra mt-07.Dominara verdiğim para alınabilecek en iyi motordu.Şuanki şartları ayrı tutarım.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Sağlık olsun. Dediğim gibi halen kendi fiyatında tek geçilecek makine gibi duruyor. Benim yeminim var daha tek silindir motora binmem.
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Mt07 dediysem kalkıp da sıfırını almam o paraya yazık. 2014 veya 15 hasar kayıtlı bile uyar bana. Ben de şehiriçi kullanıyorum da ağırlığı dominar ile aynı niye hamallık olsun ki. Şu anda 182kuru ağırlığı ile dominar neredeyse hiç zorlamıyor. Mtde sürüş modu var mı ki varsa çiçek olur zaten. Abssiz mt25 alacagima hasar kayıtlı absli mt07 alırım :) su anda 24e falan absli hasarkayitsiz bulmak da mümkün. Ben de mi perte cikarsam dominari. Kasko da var
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
07 de sürüş modu yok. Lakin 07'nin virajlarda esnediğini, çizgisini kaybettiğini savunuyorlar sürekli. 2018'e-lerde bu sorun çözülmüş. Alamıyorsan 2018'i bir kez daha düşün diyeceğim. Sonuçta Dominar virajda çizgisini kaybetmeden akıyor.

MT-07'nin bir kazası ile MT-25'inde bir değil. Parçaları farklı ve ucuz kalıyor. Vergiside düşük :p

Bana göre MT-07 hobi motoru. Git gel'e kullanıp yazık etmek istemedim ben gerçeği. Ayrıca 2018'ini alamayacaksam da gerek yok die düşündüm.

Fikirler kişiden kişiye değişir. Alırsan da şimdiden hayırlı olsun :)
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
07 de sürüş modu yok. Lakin 07'nin virajlarda esnediğini, çizgisini kaybettiğini savunuyorlar sürekli. 2018'e-lerde bu sorun çözülmüş. Alamıyorsan 2018'i bir kez daha düşün diyeceğim. Sonuçta Dominar virajda çizgisini kaybetmeden akıyor.

MT-07'nin bir kazası ile MT-25'inde bir değil. Parçaları farklı ve ucuz kalıyor. Vergiside düşük :p

Bana göre MT-07 hobi motoru. Git gel'e kullanıp yazık etmek istemedim ben gerçeği. Ayrıca 2018'ini alamayacaksam da gerek yok die düşündüm.

Fikirler kişiden kişiye değişir. Alırsan da şimdiden hayırlı olsun :)

Akıllı adamsın senin yanlış tercih yapacağını sanmıyorum.Mt25 almada illa vardır bir sebebin.Bunu düşünemedim.Hayırlı uğurlu olsun.Son kazandan sonra burda yazışmakda büyük nimet.Tekerin düz bassın.Keşke abs de olsaydı o zaman mt25 çift silindir candır derdim.Tek silindir defiğin gibi ama benim gibi adama doninar bile büyük motor.Birde telefon kendi düzeltme yapmasa.Gidip klavyeli Blackberry alacam sınırımı zorluyor bu sanal klavye.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Tamamen duygusal. 20000tl den fazla para veresim gelmedi. Tamamen yere düşse kaldırayım, satılırsa çeyrek altın gibi verdiğim an gitsin die aldım. Yoksa bir sebebi yok. Ha bide tek silindirden fazlası ve Sohc motor bana göre değil Dohc motor lazımdı. Pert olunca bunu aldım işte.


Ayrıca estağfurullah. Kendimce basit bir kullanıcıyım. Emin ol bende şuursuzca sürüyorum çoğu zaman :)

163'te kesiciye giriyor die peşine düştüm arabanın 160'la, 162'ye gelince kolu daha fazla çevirmiyordum dominar ile :)
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Tamamen duygusal. 20000tl den fazla para veresim gelmedi. Tamamen yere düşse kaldırayım, satılırsa çeyrek altın gibi verdiğim an gitsin die aldım. Yoksa bir sebebi yok. Ha bide tek silindirden fazlası ve Sohc motor bana göre değil Dohc motor lazımdı. Pert olunca bunu aldım işte.


Ayrıca estağfurullah. Kendimce basit bir kullanıcıyım. Emin ol bende şuursuzca sürüyorum çoğu zaman :)

163'te kesiciye giriyor die peşine düştüm arabanın 160'la, 162'ye gelince kolu daha fazla çevirmiyordum dominar ile :)

Hayvan gibi yollara vurdum makinayı...

Dağ yollari,duzluk arazi..çanak aciyana kadar inmedim motordan..sezonun kapanişini hunharca degerlendirdim..

Iki motor..1kilo tavuk kelebek mangal..1kilo çekirdek..semaverde çay...dana gibi yayildik ormana..

Senin yerinede gezdim aga...
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Hayvan gibi yollara vurdum makinayı...

Dağ yollari,duzluk arazi..çanak aciyana kadar inmedim motordan..sezonun kapanişini hunharca degerlendirdim..

Iki motor..1kilo tavuk kelebek mangal..1kilo çekirdek..semaverde çay...dana gibi yayildik ormana..

Senin yerinede gezdim aga...

Afiyet bal şeker olsun. Keyfinden dağlar erisin, yollar kavrulsun, nehirler kurusun!..

Bende alayım makineyi bende bişeyler yapacağım. Ha makineyi aldığımda kask ile mont yok orası ayrı. Yarın tatilken gidip almaya falan mı çalışsam bilemedim :(

Salı Metrobüs'le işe gidip, bunları sabah sabah elde taşımaya çalışması var bide.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Angrypower, biraz bahsetsene dominar ile mt 25 farklarından. Merak ediyorum açıkçası farklı motorlar ile kıyaslamasını.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Angrypower, biraz bahsetsene dominar ile mt 25 farklarından. Merak ediyorum açıkçası farklı motorlar ile kıyaslamasını.

Abi daha alacağım bayiye gitmediki depodan :) Bende merakla bekliyorum. Salı yada Çarşamba günü teslim alacağım. Zaten tekrar rodaj olayına gireceğim için yavaş yavaş anlatırım. Rodaj bitince kıyaslama yaparım.

Açıkçası yakıtından korkuyorum. Dominar ile 4,4lt/100km ortalama vardı, bununla ne olur bir fikrim yok.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Abi daha alacağım bayiye gitmediki depodan :) Bende merakla bekliyorum. Salı yada Çarşamba günü teslim alacağım. Zaten tekrar rodaj olayına gireceğim için yavaş yavaş anlatırım. Rodaj bitince kıyaslama yaparım.

Açıkçası yakıtından korkuyorum. Dominar ile 4,4lt/100km ortalama vardı, bununla ne olur bir fikrim yok.

Şimdiden hayırlı olsun. Bekliyoruz bakalım gözlemlerini.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Walla işin gerçeği bende bekliyorum. Lakin arka frende Abs'ye fena alışmıştım. Şimdi adam gibi dozajlamasını öğrenmem lazım. Teknoloji düşüyorum desem yeridir.
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
1,960
Abi daha alacağım bayiye gitmediki depodan :) Bende merakla bekliyorum. Salı yada Çarşamba günü teslim alacağım. Zaten tekrar rodaj olayına gireceğim için yavaş yavaş anlatırım. Rodaj bitince kıyaslama yaparım.

Açıkçası yakıtından korkuyorum. Dominar ile 4,4lt/100km ortalama vardı, bununla ne olur bir fikrim yok.

Normal gidersen 4.4 ün üstüne çıkmaz.Ben 4 yakıyorum
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Benim araba bozukdu o yüzden işe motorla geldim az önce.15 derece.Açtım elcik ısıtmaları %75 seviyeye yine ısınamadım.Şuanki dişlilerim yüksek devir çevirmeme sebep oluyor amma alet böyle daha keyifli imiş :).150 kadar çıktım sonra 120-130 geldim.Aç gazı aç gazı gidecem ben diyor.Mt07 ile gelseydim o 150 dediğim yerden en az 190 çıkmıştım :(

Benim eski motorlarda vites düşünce öne yığılma olurdu.Ayrıca kompresyona girer öyle yavaşlama yapardım.Dominarı aldıkdan sonra üzmemek için kompresyona pek sokmadım ama öne yığılmada hiç olmadı.@Angrypower dediği aklıma geldi kaydırmalı debriyaj.Motoru alırken bu ne işeme yarayacak onun yerine çift silindir yapsalarmış diyordum.

Üreticilere tavsiyem gelin bu motoru çift silindir yapın.Dadından yenmez.Birde 50 hp olursa @Angrypower mt25 satar tekrardan dominarı alır.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Bu sabah erken antalya'dan side'ye gittim ama dondum soğuktan. Ellerim ve bacaklarım üşüdü.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Abi 15 derecede ne üşümesi? Antalyadasınız bide :p

Scoyco MC17b eldivenlerden aldın. Su geçirmez, kazada elinizi korur, sıcak tutar. Test ettim en ağır şartlarda :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:59 ----------

Üreticilere tavsiyem gelin bu motoru çift silindir yapın.Dadından yenmez.Birde 50 hp olursa @Angrypower mt25 satar tekrardan dominarı alır.

Bu motoru çift silindir yapamazlar çünkü hali hazırda hintliler tek silindir basit ve ellerinde ktm örneği varken tek silindirden şaşmazlar. En iyi ihtimal Duke390'a yanaşırlar daha fazla. Sanmıyorum fazlasını yapsınlar. Adamların ellerinde kendi envanterleri yokki. Kopyalayıp 3-5 değiştiriyorlar işte. Bide şasinin nasıl şekilde duracağını tasarlıyorlar :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst