Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Geçmiş olsun reis, Allah beterinden korusun. Kaza yapmak kırık çıkık problem değil ama ağızını ayıra ayıra "motosiklet tehlikeli dediydim sana, motosiklet şeytan işi, motoru boşver bi araba al" diyenler sıkıyor insanın canını. Benim kazamda olduğu gibi bu kazada da motosikletin bi suçu yok..

Ya aga sattırıyorlar zorla makinemi. Kışın dımdızlak kalacağım. Motorda harbiden sağlam çıktı. Yan Grenada’lar bile sağlam. Ön far camı kırılmış sadece. Amortisörler hakkın rahmetine kavuşmuş. Enjeksiyon falan çalışıyordu ama kaza sonrası yağ falan boşalmıştır belkide die çalıştırmadım. Depo zaten dolu. Jantlar sağlam. Şaside sıkıntı yok gibi görünüyor.

Titriyor falan ama utanmasa arabayı delip geçecek.

Haberlere bakan bide bana bakıyor. Nasıl böyle ayaktasın die. Poliste mobeseden gördük. Gerçekten ayakta göreceğimizi ummuyorduk diyince bizimkiler motoru presleye götürmeye çalışıyorlardı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya aga sattırıyorlar zorla makinemi. Kışın dımdızlak kalacağım. Motorda harbiden sağlam çıktı. Yan Grenada’lar bile sağlam. Ön far camı kırılmış sadece. Amortisörler hakkın rahmetine kavuşmuş. Enjeksiyon falan çalışıyordu ama kaza sonrası yağ falan boşalmıştır belkide die çalıştırmadım. Depo zaten dolu. Jantlar sağlam. Şaside sıkıntı yok gibi görünüyor.

Titriyor falan ama utanmasa arabayı delip geçecek.

Haberlere bakan bide bana bakıyor. Nasıl böyle ayaktasın die. Poliste mobeseden gördük. Gerçekten ayakta göreceğimizi ummuyorduk diyince bizimkiler motoru presleye götürmeye çalışıyorlardı.
Bana da yemin ettirdi babam 😃 Motoru satacam söz dedim Vfr ı sattım fz6 aldım, geçen pazar köpürüyordu 😁 Satacam dedim sattım yenisini almayacam demedimki dedim biniyorum 🤫
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Walla benim ekipman toplamam zaman alır. Ekipman dediğimde Kask ile mont. İkiside görevini çok iyi yerine getirdi. Elimde olsa madalya takacağım :)
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,293
Dominar hakkaten sağlam motormuş.Senide ALLAH esirgemiş.İNŞALLAH birdaha yaşamassın.Ben mt sevdasından vazgeçtim.Doninar ile devam.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Dominar hakkaten sağlam motormuş.Senide ALLAH esirgemiş.İNŞALLAH birdaha yaşamassın.Ben mt sevdasından vazgeçtim.Doninar ile devam.

Emin ol yaşamak istemem :) Güzel acıtıyor :salut:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:04 ----------

Çok çok geçmiş olsun. Tekrarı yaşanmasın.

Teşekkürler. Tek temennim. Bir daha human rocket olmak istemiyorum bende.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Geçmiş olsun,aractaki ve senin motordaki hasara bakarsak,cidden ucuz kurtarmişsin.

Belliki frensiz direk çarpişma olmuş.

Sağlık başta gelir,motor dedigin nedir?metal yığını.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Geçmiş olsun,aractaki ve senin motordaki hasara bakarsak,cidden ucuz kurtarmişsin.

Belliki frensiz direk çarpişma olmuş.

Sağlık başta gelir,motor dedigin nedir?metal yığını.

Yok frene bastım aslında ama tamda olamadı, çünkü direk tam sola kırdı. Kaçılacak mesafede olmadı. Ben hatta tam ortadan zıbam die girmedim, sol tarafa doğru idi benim yönüm, halen bir şans kurtarırım dedim ama olmadı :) Ben hasarları görememiştim, malum boynumu oynatamıyorum die. Benim motorda delmiş aracı, içimin yağları eridi azıcık :p
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,514
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
İşte maalesef her istediğimiz şeyi her istediğimiz zaman yapamıyoruz. Mesela arabayı kullanan ve emniyet şeridine dalıp sonra Eds uyarısını farkedip Eds'den kaçmaya çalışan bu pezevenge işkence yapmak gerekir. Trafikte sürüyle böyle öküz var. Ben maalesef bu tip şeylerin eğitimle düzeleceğine inanmıyorum. İtlaf etmek ya da her ne olursa olsun bisiklet bile sürdürmemek en sağlıklı çözüm.
 
Katılım
21 Ara 2017
Mesajlar
61
Allah korumuş.Rabbim daha beterlerinden sakınsın.Bir müddet kendinizi dinlenmeye alın,kazanın etkileri bi kaybolsun.Sonrası kararı tamam mı,devammı...?Ben geçirdiğim bikaç kazaya rağmen,tamam buraya kadar diyemedim.Cümlemizin hakkında Rabbim hayırlısını nasip etsin.Levent beyin yazdığı gibi.önce sağlık;motor dediğin metal yığını.Tekrar tekrar geçmiş olsun,acil şifalar dilerim.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Teşekkürler. Maalesef daha hastaneye kalkerken tamam diyemedim. Tabiki devam ama bir süre motorsuz kalmam gerekiyor maalesef. Videolardan gördüğüm kadarıylada benimle olaya karışan araç hemen sağ bariyerlere çekmiş. Ben onu görmemiştim. Olay yerini bozmuş. Trafik mahkemesine çıkacağı için orada da ayrıyetten belirteceğim. Zaten Mobese görüntüleri varmış. Polisler izlemişler. Mobese görüntülerinden tüm olayı ve kaza anını.
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Geçmiş olsun. En azından kalıcı ya da uzun süreli bir sakatlık yok gerisi hallolur.

Ulan lastikler de yeniyidi haaa :pr:
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Çaktırmayın belki dokanmam da binerim ben. Nedense hiç işte bu kadar daha kullanmayacağım cümlesi ağzımdan çıkmadı. Çıkacağınıda sanmam. Lakin İstanbul içi artık kullanmam herhalde, kullanacaksam da daha güçsüz bişeyler bakarımki daha korkarak kullanayım. Korku ile hayatta kalnır bu şehirde. Bu cep telefonları filmlerdeki gibi elektromanyetik el bombası atıp tüm cep telefonlarını pert edesim var.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Aga senin için 140km yol yaptim...

Sırf sen motorsuzum uzulme diye...

Kendim için olsa cidden binmezdim...:cherry:
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Kullanırsanda yavaş kullan hacı daha yavaş olsan belki durabilirdin belkide maddi manevi daha sıkıntısız bi durum olurdu geçmiş olsun tekrardan
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Aga senin için 140km yol yaptim...

Sırf sen motorsuzum uzulme diye...

Kendim için olsa cidden binmezdim...:cherry:

Deme öyle şeyler. Canım sıkılıyor. Canım çekiyor :pr:

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:15 ----------

Kullanırsanda yavaş kullan hacı daha yavaş olsan belki durabilirdin belkide maddi manevi daha sıkıntısız bi durum olurdu geçmiş olsun tekrardan

Normal şartlarda bile durulmazdı, ancak 50km/sa ile gitmen gerekirdi ondan kurtulman için, kavşak çıkışı dönen yolda önüne tam kıran aracı göremezsin, viraj çıkışı mecbur gaz açıyorsun.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Deme öyle şeyler. Canım sıkılıyor. Canım çekiyor :pr:

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:15 ----------



Normal şartlarda bile durulmazdı, ancak 50km/sa ile gitmen gerekirdi ondan kurtulman için, kavşak çıkışı dönen yolda önüne tam kıran aracı göremezsin, viraj çıkışı mecbur gaz açıyorsun.

Söylemeyecektim ama,

Benim kuzen,senin yaptigin kazanin yari oranindaki kazada ayak bilegini kirdi,omzunu çikardı..vakit bulup gidemedim izmire ziyaretine,

Motor gsx600
Tcx yarim bot
Full ekipman.

Doktor bilekte parcali kirik var,1yildan once bisiklet bile surmen yasak demiş..

Sen haline hergun şukretsen yine az gelir..

Sen motoru parçaladın..

Kuzen kendini...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst