- Katılım
- 18 May 2016
- Mesajlar
- 1,293
123 adet satıldığını söyledi Ekrem Ata.
Dominar pazarlığı için bayii gittiğimde baya gerildi ortalık.Adam en sonunda açtı faturayı gösterdi bana.%8 kar veriyormuş kuralkan.Şimdi adam %8 kardan ekmek yemek için ne yapacak.Yardıracak tabiri yerinde ise.Yada beklesin,alan olursa satarım yoksa kalır nasıl olsa satsam şirken bir adet dominar daha kilitleyecek diyor.En son 17,500-tl bırakırım dedi,oda sen devamlı müşterimsin dedi.Çok sıkıştırdım olmadı,satmadı motoru.Bayiiye birşey diyemiyorum adam tek tek getirip satıyor,oktay motor gibi büyük bayiler 10-15 adet çekebiliyorlar..Zannedersem bunlar küçük bayiiler gibi aynı paradan almıyor motoru özel iskontolarıda vardır.O neden ile küçük bayiiden daha fazla indirim yapabiliyor.Yalnız bu özel iskonto harici kuralkanın %8 kar marjından 1 kuruş fazla verdiğini sanmıyorum küçük bayiilere.Buda akla ne kadar ekmek o kadar köfte getiriyor.
Bir arkadaşım Geçen cumartesi alanya bayiinde pulsar 200 ns abs fiyatı sormuş.Bayii 11,300-tl demiş,indirim hak getire,almassan alma zaten zam gelecek bu fiyatları göremessin demiş.Bu bayii 2016 model pulsarları zamanında en uygundan veriyordu.Şimdi kuruş inmiyor.Ya yukardan talimat geliyor fiyatları abuk sabuk rakamlara çekmeyin diye yada bayii tok.Peki öyle olsa eski modellerdeki indirim neden yapılıyordu.Elinde çok vardı.Kime satacaktı abs li pulsar geldiğinde.
Dominar pazarlığı için bayii gittiğimde baya gerildi ortalık.Adam en sonunda açtı faturayı gösterdi bana.%8 kar veriyormuş kuralkan.Şimdi adam %8 kardan ekmek yemek için ne yapacak.Yardıracak tabiri yerinde ise.Yada beklesin,alan olursa satarım yoksa kalır nasıl olsa satsam şirken bir adet dominar daha kilitleyecek diyor.En son 17,500-tl bırakırım dedi,oda sen devamlı müşterimsin dedi.Çok sıkıştırdım olmadı,satmadı motoru.Bayiiye birşey diyemiyorum adam tek tek getirip satıyor,oktay motor gibi büyük bayiler 10-15 adet çekebiliyorlar..Zannedersem bunlar küçük bayiiler gibi aynı paradan almıyor motoru özel iskontolarıda vardır.O neden ile küçük bayiiden daha fazla indirim yapabiliyor.Yalnız bu özel iskonto harici kuralkanın %8 kar marjından 1 kuruş fazla verdiğini sanmıyorum küçük bayiilere.Buda akla ne kadar ekmek o kadar köfte getiriyor.
Bir arkadaşım Geçen cumartesi alanya bayiinde pulsar 200 ns abs fiyatı sormuş.Bayii 11,300-tl demiş,indirim hak getire,almassan alma zaten zam gelecek bu fiyatları göremessin demiş.Bu bayii 2016 model pulsarları zamanında en uygundan veriyordu.Şimdi kuruş inmiyor.Ya yukardan talimat geliyor fiyatları abuk sabuk rakamlara çekmeyin diye yada bayii tok.Peki öyle olsa eski modellerdeki indirim neden yapılıyordu.Elinde çok vardı.Kime satacaktı abs li pulsar geldiğinde.