- Katılım
- 18 May 2016
- Mesajlar
- 1,293
Bugün itibariyle bende Pulsara out Dominara in dedim. Beyler fiyatların uçuk kaçık olduğu şüphesiz. Şuda var ki diğer firmalar bırakın yeni model motorları/euro 4leri eski ellerinde kalan motorlara bile hunharca zam yaptılar. Eski yorumlarımda da var başka model marka gözüme kestirmiştim ama maymun iştahlı aç gözlülüklerinden dolayı vazgeçtim hepsinden. CF düşünmüştüm ciddi ciddi onda da bırakın motoru, muhatap bulmak bile mesele. Piyasada bu fiyata başka motor yine kalmadı ne yazık ki. Dolayısıyla tercihimi Dominardan yana kullandım. Bugün aldım daha taze. İlerleyen günlerde kullandıkça bişiler karalamaya çalışırım. Ama motor çok güzel tavsiye ederim daha önce test edip aldım motorda hakkaten güç var. Enfes
Hayırlı olsun,ALLAH kaza bela vermesin tekerin düz bassın.Pek kullanıcı yorumu gelmiyor tecrübelerini paylaşırsan bizde faydalarınız.Hakikaten güzel motor.