Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,293
Bugün itibariyle bende Pulsara out Dominara in dedim. Beyler fiyatların uçuk kaçık olduğu şüphesiz. Şuda var ki diğer firmalar bırakın yeni model motorları/euro 4leri eski ellerinde kalan motorlara bile hunharca zam yaptılar. Eski yorumlarımda da var başka model marka gözüme kestirmiştim ama maymun iştahlı aç gözlülüklerinden dolayı vazgeçtim hepsinden. CF düşünmüştüm ciddi ciddi onda da bırakın motoru, muhatap bulmak bile mesele. Piyasada bu fiyata başka motor yine kalmadı ne yazık ki. Dolayısıyla tercihimi Dominardan yana kullandım. Bugün aldım daha taze. İlerleyen günlerde kullandıkça bişiler karalamaya çalışırım. Ama motor çok güzel tavsiye ederim daha önce test edip aldım motorda hakkaten güç var. Enfes

Hayırlı olsun,ALLAH kaza bela vermesin tekerin düz bassın.Pek kullanıcı yorumu gelmiyor tecrübelerini paylaşırsan bizde faydalarınız.Hakikaten güzel motor.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Bugün itibariyle bende Pulsara out Dominara in dedim. Beyler fiyatların uçuk kaçık olduğu şüphesiz. Şuda var ki diğer firmalar bırakın yeni model motorları/euro 4leri eski ellerinde kalan motorlara bile hunharca zam yaptılar. Eski yorumlarımda da var başka model marka gözüme kestirmiştim ama maymun iştahlı aç gözlülüklerinden dolayı vazgeçtim hepsinden. CF düşünmüştüm ciddi ciddi onda da bırakın motoru, muhatap bulmak bile mesele. Piyasada bu fiyata başka motor yine kalmadı ne yazık ki. Dolayısıyla tercihimi Dominardan yana kullandım. Bugün aldım daha taze. İlerleyen günlerde kullandıkça bişiler karalamaya çalışırım. Ama motor çok güzel tavsiye ederim daha önce test edip aldım motorda hakkaten güç var. Enfes

hayırlı olsun dostum kazasız belasız diyelim :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O zaman şöyle söyleyeyim , bu motoru almaya karar verdin , verdim , yada verdiler . Herhangi birisi farketmez. Özelliği şuyu buyu beğendi . Ben bu motoru alıcam dedi. Bulunduğu yerde 18.000 tl ise 100 km. ötede 17.000 tl ise bu adamda bunu bile bile 1000 tl fazla veriyorsa bizim buralarda ona enayi derler. Sizin oralarda ne derler onu bilmem benim muhitimden bahsediyorum.

Gelelim bu motoru lüks motor katogarisine sokmana. Yeni çıkan bi R6 şu anda 66.000 tl. Bu 600 lük bi makina. 17.000 liralık dominar lüksse ve herkes alamazsa bu hangi katogoriye giriyor. R6 yı bi çok kişi beğenir ama alma hayali bile kurmaz ama 100.000 lerce kişinin en azından birazını peşin birazınıda taksite bağlayıp dominar alma şansı var mı varr. Hayal değil en kötü ihtimalle bi senede ödenir. Buna gücü yeten çok insan var ki zaten takip ediyorsanız dominarı elindeki motoru takasa verip üstünü nakitle yada taksitle alan çok. Birebir takipteyim.

Son olarakta kral çıplak modunda bizim hiçbir koruma ekipmanımızın olmadığını , şu anda herhangi bir motor kullanmadığımızı , depoyu doldurup dolduramadığımızı nereden çıkardın? Daha yeni 65.000 tl lik yeni kasa bi araba aldım ama benim hayatımda motorun yerini asla tutamaz. Bu memleketteki bi çok kişi daha fazla ödeyecek kadar enayi değil anlatmak istediğim sadece bu.

ANLATAMAZSIN onlar için para ellerinin kiri.ilk gördüğünüz yerden alın o zaman kardeş niye araştırıyorsunuz niye ekrem beye sitem ediyorsunuz pahalıydı ucuzdu diye ? 750 lira sizin için para değil.antalyadayım alanyada mega motor diye bir yer var adam kafasına göre satıyor arkadaşım gitti 150 tl için ordan aldı getirdi.tabi arkaşlar zengin vay salak vay dicekler 150 tl için.ha bu arada poşetle sürüyorum bende motoru.malum 750 lira çok para mont almadım üste çöp poşeti çekip devam ediyorum.yağmurda geçirmiyor rüzgarıda kesiyor tavsiye ederim.konu zaten çok bulandı dahada bulandırmayalım alan herkese hayırlı olsun kazasız günlerde sürün ama resim koyunda görelim artık.
 
Katılım
8 Eyl 2012
Mesajlar
114
Bugün itibariyle bende Pulsara out Dominara in dedim. Beyler fiyatların uçuk kaçık olduğu şüphesiz. Şuda var ki diğer firmalar bırakın yeni model motorları/euro 4leri eski ellerinde kalan motorlara bile hunharca zam yaptılar. Eski yorumlarımda da var başka model marka gözüme kestirmiştim ama maymun iştahlı aç gözlülüklerinden dolayı vazgeçtim hepsinden. CF düşünmüştüm ciddi ciddi onda da bırakın motoru, muhatap bulmak bile mesele. Piyasada bu fiyata başka motor yine kalmadı ne yazık ki. Dolayısıyla tercihimi Dominardan yana kullandım. Bugün aldım daha taze. İlerleyen günlerde kullandıkça bişiler karalamaya çalışırım. Ama motor çok güzel tavsiye ederim daha önce test edip aldım motorda hakkaten güç var. Enfes

Hayırlı uğurlu olsun , kazasız belasız kullanın İnşallah. Kaç paraya ne şartlarda nereden aldınız malum kim kimden ne koparırsa oldu fiyatı makinanın.
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
573
İyi dilekleriniz için sağolun varolun dostlar. Dün plaka işlemlerine başladım fakat yetiştiremedim. Bizim bayinin maliyeden aldığı, dolayısıyla faturaya yazdığı adresten dolayı git gel yapmak zorunda kaldım. 4-5 yıl önce görev yaptığım şehirdeki adresim çıkmış sistemden. Onu düzelttim. Ha bu arada sisteme kayıtlı adresiniz dışındaki yerlerden plaka çıkaramayacağınızıda teyit etmiş oldum. Önceki yorumlarda sözü edilmişti kaç km de teslim alındığıyla ilgili, ben motorumu 1 km de teslim aldım Pulsarı 6 mı 7 mi kmde almıştım. Motoru çıkaramadım henüz, bu aralar Emniyetimizin bütün şehri memnun eden apaçi toplama sezonu olduğu için plakasız çıkıp aksiyona girmedim. Aldığım fiyat da şöyle pulsarı verip aldım. Liste fiyatından da almadım burdaki dip fiyatlardan da almadım orta bi fiyat ama sonuçta mal satıp mal almış oldum biraz pazarlıkla alakalı bir durum. Ortada bir piyasa var yanlış anlaşımasın etik nedenlerle yazmıyorum kusura bakmayın. Bugün plaka işlemlerini halletmeyi planlıyorum. Alabilirsem haftasonu ilk bikaçyüz km mi yaparım.
Ayzek gözün aydın bu arada. Ayzek baba oldu gençler. Allah analı babalı büyütsün hayırlı bir evlat kılsın İnşallah. Erdinç Bora aramıza hoşgeldi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:05 ----------

Güncelleme. Plakayı çıkarttım beyler. 1-2 saati alıyor küçük memleket için. Sabah 10 gibi gittim sigortayı yaptırdım o biraz acıttı 484 lira çıktı. (Pulsarın yenilemesini 175e yaptırmıştım daha iki ay önce). Sigorta yaptırıp şoförler odasına gittim dosya artı plaka basma ücreti olarak 60 lira verdim orayada. Dosyayı alıp emniyete götürdüm öğleden sonra 3 gibi çıkar dedi. 3 buçuk gibi gittim hazırdı orayada 205 lira verdim, ruhsatı plaka basma makbuzunu aldım şoförler odasına gittim 10 dk filan sürdü plakamı alıp çıktım. İşlem tamam. Toplam 750 liraya mal oldu plaka çıkarmak o üzdü biraz. Sigorta maksimum 300 çıkar diyodum. Artık yola hazırız
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,646
İyi dilekleriniz için sağolun varolun dostlar. Dün plaka işlemlerine başladım fakat yetiştiremedim. Bizim bayinin maliyeden aldığı, dolayısıyla faturaya yazdığı adresten dolayı git gel yapmak zorunda kaldım. 4-5 yıl önce görev yaptığım şehirdeki adresim çıkmış sistemden. Onu düzelttim. Ha bu arada sisteme kayıtlı adresiniz dışındaki yerlerden plaka çıkaramayacağınızıda teyit etmiş oldum. Önceki yorumlarda sözü edilmişti kaç km de teslim alındığıyla ilgili, ben motorumu 1 km de teslim aldım Pulsarı 6 mı 7 mi kmde almıştım. Motoru çıkaramadım henüz, bu aralar Emniyetimizin bütün şehri memnun eden apaçi toplama sezonu olduğu için plakasız çıkıp aksiyona girmedim. Aldığım fiyat da şöyle pulsarı verip aldım. Liste fiyatından da almadım burdaki dip fiyatlardan da almadım orta bi fiyat ama sonuçta mal satıp mal almış oldum biraz pazarlıkla alakalı bir durum. Ortada bir piyasa var yanlış anlaşımasın etik nedenlerle yazmıyorum kusura bakmayın. Bugün plaka işlemlerini halletmeyi planlıyorum. Alabilirsem haftasonu ilk bikaçyüz km mi yaparım.
Ayzek gözün aydın bu arada. Ayzek baba oldu gençler. Allah analı babalı büyütsün hayırlı bir evlat kılsın İnşallah. Erdinç Bora aramıza hoşgeldi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:05 ----------

Güncelleme. Plakayı çıkarttım beyler. 1-2 saati alıyor küçük memleket için. Sabah 10 gibi gittim sigortayı yaptırdım o biraz acıttı 484 lira çıktı. (Pulsarın yenilemesini 175e yaptırmıştım daha iki ay önce). Sigorta yaptırıp şoförler odasına gittim dosya artı plaka basma ücreti olarak 60 lira verdim orayada. Dosyayı alıp emniyete götürdüm öğleden sonra 3 gibi çıkar dedi. 3 buçuk gibi gittim hazırdı orayada 205 lira verdim, ruhsatı plaka basma makbuzunu aldım şoförler odasına gittim 10 dk filan sürdü plakamı alıp çıktım. İşlem tamam. Toplam 750 liraya mal oldu plaka çıkarmak o üzdü biraz. Sigorta maksimum 300 çıkar diyodum. Artık yola hazırız

Hayırlı olsun dostum gule gule kullan ayıptır sorması kaça aldın özelden yazabilirmisin ?
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Bugün motomekanik'te tekrar test etme şansı yakaladım. Lastikler değiştirilmiş Bridgestone'nun yeni bir lastiği takılmış modeli aklımda değil. Çok tatlı olmuş titreşim ilk denediğime göre az gelse de bir miktar titreşim var tek silindirin karakteristiğinden dolayı. Kullandığım çift silindir makineye göre gaz kolu daha çabuk tepki veriyor. Belli bir hıza kadar çok iyi ivmeleniyor. 2 kişide olsan yolu resmen kazıya kazıya gidiyor. Yalnız aynaları rezalet.

Eğer marka imajı gözetmiyorsanız MT25'e duke'a para verileceğine dominar güzel motor.

Alan herkese hayırlı olsun. Keşke alım gücümüz daha yüksek olsaydı da 17-18 bin liranın tartışmaları dönmeseydi.
 
Katılım
9 Nis 2017
Mesajlar
693
Bende bu gün ilk defa yakindan gördüm,güzel duruyor o radyatör kanatlarının görüntüsü boyutu rengini sevmedim mürdümdü.250'lik zapon alıcağına bu dağa akla yatkın geliyor.2 sene geçsin benimde hayelerim var ☺😎

18:45 de Kuştepe dereden giden abi kusura bakma tacizci gibiydim de :p
 

F06

Katılım
19 Haz 2017
Mesajlar
1
Merhaba, bu gün dominar alarak aranıza katıldım. Ankara da yağmurlu hava da 45 km sürdüm. Rodajda olduğu için 6. viteste 75km hızı geçmeden sürdüm. Orjinal lastikleri pulsardan daha iyi. Motomekanik te test ettiğim dominar da, test motoru olduğu için (test edenler, makinaya her türlü eziyeti yapıyor:))olabilir, rahatsız etmeyecek kadar titreşim vardı. 0 makinada şimdilik titreşim neredeyse yok. İlk bakımdan sonra, yorumlarımı yazarım. Ama kesinlikle keyifli bir makina. Testlerde ve yorumlarda bilgi kirliliği olabiliyor. Ankara'da dominar ı merak edenler, Motomekanik te test yapabilirler.
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
573
İyi dilekleriniz için tekrar teşekkür ederim. F06 hayırlı uğurlu olsun. Evet bende rodajdayım alt devirlerde titreşim kesinlikle yok sıfır. Rodaj bitince bakalım üst devirlerde neler var göreceğiz. Motorun gücünden dolayı azz bi titreşim olur ama sıkıntı olacak kadar değil çünkü motorun konforu gayet güzel.
 
Katılım
8 Eyl 2012
Mesajlar
114
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-dominar-geldiii-440510867/detay

An itibari ile dominar 400 17.000 tlyi resmi olarak görmüştür , bu fiyat direk diğer bayilerin belini kırar , alanada satanada hayırlı olsun.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Kuralkan dan her zamanki gibi bahar etkinliği.

19402080_10210751542558358_2755830054550405307_o.jpg


https://www.facebook.com/events/270125616793163/?acontext=%7B%22source%22%3A4%2C%22action_history%22%3A%22%5B%7B%5C%22surface%5C%22%3A%5C%22group%5C%22%2C%5C%22mechanism%5C%22%3A%5C%22surface%5C%22%2C%5C%22extra_data%5C%22%3A%5B%5D%7D%5D%22%2C%22has_source%22%3Atrue%7D&source=4&action_history=%5B%7B%22surface%22%3A%22group%22%2C%22mechanism%22%3A%22surface%22%2C%22extra_data%22%3A%5B%5D%7D%5D&has_source=1&fref=mentions
 
Katılım
4 Mar 2017
Mesajlar
17
Hobaaa fiyat 18den 3hafta da 16.995e düştü 2-3 haftaya 16bin civarına iner sanırım ne gerek vardı bu şişirme fiyatlarla çıkarmaya.
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,646
Daha trafikte hiç bir dominar ile karşılaşmadım ama ns ilk cıktıgında oyle degıldı neredeyse ertesı gun gormustum kuralkan boşu boşuna kar marjını yuksek tutuyor fıyatı serbest bıraksa bayıler zaten motorun satılacagı rakamlara motoru ceker
 
Katılım
8 Eyl 2012
Mesajlar
114
Hobaaa fiyat 18den 3hafta da 16.995e düştü 2-3 haftaya 16bin civarına iner sanırım ne gerek vardı bu şişirme fiyatlarla çıkarmaya.

Ekrem beyin defalarca bu fiyattan aşagıya olmaz çok çalıştık bu fiyat üzerinde diye direttiği yazıları canlandı gözümde . Ne yani şimdi bayi zararına mı satıyor cepten mi ödüyor aradaki farkı. Mesela en çok kurun yükselmesini bahane göstermişlerdi , zira kurda düştü benzin fiyatlarıda neden sitenizde fiyat güncellemesi yapmıyorsunuz. Bence herkes bu siteden yada internetten fiyat araştırması yapmıyor. İstanbul bayilerinin ilanları hala tavan fiyatlarında. Fiyatı takip eden zaten indirimi paşa paşa yaptırıyor takip etmeyenlerede üst fiyattan kitliyorlar gibi . Ama bence 17 bin liralık fiyatıda kademeli olarak inecek gibi zamanla. Hele şu yaz mevsiminin ilk çeyreği geçsin bekleyip göreceğiz. Çünkü çok ultra iyi fiyata alıpta burada sorduğumuz halde aldığım fiyatı söyleyemem diyende oldu gerisini siz hesap edin.
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
91
Dominar pek beklenen ilgiyi göremedi sanırım fiyatından dolayı. Pulsar ilk çıktığında forumda sayfalar dolusu yazılar, değerlendirmeler olmuştu fakat bunda yok. Kullanan arkadaşlar yakıt tüketimi vb. detaylı bilgileri de verebilirler mi ?

Sizce bu motor ile uzun yol yapılabilir mi ? ( Yaklaşık 8-10 günde 2500 Km kadar )
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
180
ben pulsar 200 ile ve de tvs 150 ile ikşer kez ist.trabzon yaptım.şimdi de dominarım var.sen ne kadar dayanırsan o kadar gider.2500 km nedir ya.adam ybr 125 ile trbzon tokyo yaptı.
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
1,365
Tr de durum nedir bilmiyorum ama bizim muz cumhuriyetinde durum.soyle ...Eğer hükümet pardon kralın , her olayda olduğu gibi gotu basi farklı hareket etmese dediği lafların arkasında dursa eruo4 bu sene zorunlu olsaydı dominar satışı patlardi şimdi biraz zor alternatifi çok.
Diyeceksiniz bunun hükümdar ile ne alakası var hükümdar izinsiz bu memleketde bir şey olmaz ,

Dese ki hukumdarimiz vekillere benden izinsiz tuvalette bile gitmeyeceksiniz altına micarda tuvalette bile gitmezler.

Hükümdar burdan da avantasini almıştır . Kupon arazilerden alan , trencikleri olan hükümdar işleri iste
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst