ha 17.250 ha 18 bin ne fark eder.. görende 18 binden 15 bine düşmüşler sanır.. ben sorduğumdada banada 18 bin demişlerdi.. bende duyduğuma inanırım iki üç bayi 17 bine veriyor diye şimdi 17 bin niye diyim ben bana söylenilen fiyatı söylüyorum..
Türkiyede motorsiklet piyasasında en tarihi markalar bile değer kaybederken ikinci elde bajajın değer kaybetmesi normal..
aprilla 90 lılardan beri türkiye piyasasındadır sıfırı deli pahalıdır ama ikinci elde deli değer kaybeder .. keza gilera pegeout bmw ve aklıma gelmeyen bir ton marka.. 20-30 yıldır türkiye pazarındalardır ama çoğu değer kaybeder..
kısaca değer kaybetmeyen markalar belli 4 büyükler.. o yüzden bajajın değer kaybetmesi normaldir edicekdir..
türkiyedeki motorsiklet galerileri hala marka konusunda biraz sabit fikirliler yukarda yazdığım köklü 20-30 yıldır türkiye pazarında olup değer kaybeden markaları bile parasal açıdan öldürüp alıyorlar da bajaj gibi yeni köklü olmıyan japon italyan yada alman olmadımı pek dükkandan içeri sokmuyorlar takas falanda yapmıyorlar..
Yukardaki arkadaşın dediği doğrudur hadi 200c.c lik pulsar neyse çıakr elden bir şekilde ama hacim yükseldikçe parasal mevlada yükseliyor zararda haliyle artıcakdır..
Tekrar ediyim bazı arkadaşlar cümleleri cımbızla çekiyor aradan ben motoru beğendim teknik olarak güzel iyi bir motor.. yukardada yazdım..
Türkiyede motorsiklet piyasasında en tarihi markalar bile değer kaybederken ikinci elde bajajın değer kaybetmesi normal..
aprilla 90 lılardan beri türkiye piyasasındadır sıfırı deli pahalıdır ama ikinci elde deli değer kaybeder .. keza gilera pegeout bmw ve aklıma gelmeyen bir ton marka.. 20-30 yıldır türkiye pazarındalardır ama çoğu değer kaybeder..
kısaca değer kaybetmeyen markalar belli 4 büyükler.. o yüzden bajajın değer kaybetmesi normaldir edicekdir..
türkiyedeki motorsiklet galerileri hala marka konusunda biraz sabit fikirliler yukarda yazdığım köklü 20-30 yıldır türkiye pazarında olup değer kaybeden markaları bile parasal açıdan öldürüp alıyorlar da bajaj gibi yeni köklü olmıyan japon italyan yada alman olmadımı pek dükkandan içeri sokmuyorlar takas falanda yapmıyorlar..
Yukardaki arkadaşın dediği doğrudur hadi 200c.c lik pulsar neyse çıakr elden bir şekilde ama hacim yükseldikçe parasal mevlada yükseliyor zararda haliyle artıcakdır..
Tekrar ediyim bazı arkadaşlar cümleleri cımbızla çekiyor aradan ben motoru beğendim teknik olarak güzel iyi bir motor.. yukardada yazdım..