Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
canı çekilmiş gariban bi motor olarak gelmiş çok enteresan, 400cc motorun var ama 250cc gibi davranıyo.
bacac yine can aldı haberlerini böyle engelleriz düşüncesi hep :D
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Bu motoru denemeden ne olduğu belli olmayacak. Kağıt üstündeki değerler ile beklenene göre çok hantal olacak.

Ekrem bey, düşük devirde de torku hissedeceksiniz demiş ancak ben bu motorun 35nm torka sahip olduğuna denemeden inanmam. Çünkü 0-100 ve son sürat değerleri çok kötü kağıt üstünde.

Tahminim Supersport modeli ile arasında fark olsun diye bu motor güç olarak yazılım ile kısıtlanmış.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Ben size Duke 390'ın değerlerini yazayım :

Tork : 7250 dev/dak - 35 Nm
Güç : 9500 dev/dak - 43 BG

Dominar 400 :

Tork : 6500 dev/dak - 35 Nm
Güç : 8500 dev/dak - 35 BG

Görüldüğü üzere Dominar 400 tork olarak daha iyi bir noktada. En azında benim tercihim her zaman düşük devirde yüksek tork olduğundan benim için böyle. Duke ile aralarındaki hızlanma farkı tamamen kilo ve vites kutusundan geliyor. Dominarın 28 kg fazlası var. Şunu da unutmayın ki Duke 390 kilosuna göre gerçekten fazla bir motora sahipti. Eşimle deneme sürüşü yaptığımızda her gazda ve gaz kesmede kafalarımız tokuşmuştu. Bunda durum tam kıvamında olacaktır. Titreşim de daha azsa ki Ekrem Bey öyle olduğunu söylüyor, iş sadece fiyata kalır. Bir de şunu hesapladım, motor 148 km/saat hızı maksimum güç devrinde yaparsa bu durumda 6500 devirde yani torkun en fazla geldiği devirde 113 km hızda olacaktır. 9000'de 148 yapsa 6500'de 103 yapıyor olacaktır. Düşünün ki 100 - 110 civarı gidiyorsunuz ve o sırada 35 Nm tork elinizi altında hazır duruyor. Ne yokuş dinler ne de sollama. Uzun yolda araçlarla oyun oynarsınız.
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Reklamdaki motorların sesi benim Fazer' dan daha iyi 4 silindir sesi veriyor :D Bu kadar mı egzoz sesinden utanmışlarda dublaj yapma ihtiyacı duymuşlar enteresan.
 
Katılım
1 Nis 2016
Mesajlar
466
Hesapta hata varsa düzeltin lütfen,

Gidiş yolum şudur,

Pulsar RS200
Hindistan'da: 1,13,389 RS
Türkiye'de :11.760 TL
Dominar 400
Hindistan'da: 1,36,01 RS
Türkiye'de: ??

Hindistan fiyatları oranlanırsa
1.36/1.13 =1.2

RS200 Türkiye'ye geliş fiyatı
11.760 - %8 ötv - %18 kdv = 9250TL

Dominar 400 Türkiye'ye geliş fiyatı
9250x1.2 =11.100 TL

Dominar 400 satış fiyatı
11.100 + %18 kdv + %37 ötv

17.944,26 TL
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
306
18 milyara bu motoru alan açık net çok zengindir. İdeali 14 dur üstü gereksizdir üstüne gelicekse bajaj hiç getirmesin daha iyi
 
Katılım
16 Ara 2014
Mesajlar
287
Hesapta hata varsa düzeltin lütfen,

Gidiş yolum şudur,

Pulsar RS200
Hindistan'da: 1,13,389 RS
Türkiye'de :11.760 TL
Dominar 400
Hindistan'da: 1,36,01 RS
Türkiye'de: ??

Hindistan fiyatları oranlanırsa
1.36/1.13 =1.2

RS200 Türkiye'ye geliş fiyatı
11.760 - %8 ötv - %18 kdv = 9250TL

Dominar 400 Türkiye'ye geliş fiyatı
9250x1.2 =11.100 TL

Dominar 400 satış fiyatı
11.100 + %18 kdv + %37 ötv

17.944,26 TL

Hocam senin yaptığın hesaptan gelirse satamaz bence 18 bin tl çok fazla
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mayıs ayında geliceği söyleniyor boşa fiyat tartışmayın bence.daha neler iner neler çıkar.tek gerçek max 15.000 tl olması daha fazlası bence çok zor.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Ben size Duke 390'ın değerlerini yazayım :

Tork : 7250 dev/dak - 35 Nm
Güç : 9500 dev/dak - 43 BG

Dominar 400 :

Tork : 6500 dev/dak - 35 Nm
Güç : 8500 dev/dak - 35 BG

Görüldüğü üzere Dominar 400 tork olarak daha iyi bir noktada. En azında benim tercihim her zaman düşük devirde yüksek tork olduğundan benim için böyle. Duke ile aralarındaki hızlanma farkı tamamen kilo ve vites kutusundan geliyor. Dominarın 28 kg fazlası var. Şunu da unutmayın ki Duke 390 kilosuna göre gerçekten fazla bir motora sahipti. Eşimle deneme sürüşü yaptığımızda her gazda ve gaz kesmede kafalarımız tokuşmuştu. Bunda durum tam kıvamında olacaktır. Titreşim de daha azsa ki Ekrem Bey öyle olduğunu söylüyor, iş sadece fiyata kalır. Bir de şunu hesapladım, motor 148 km/saat hızı maksimum güç devrinde yaparsa bu durumda 6500 devirde yani torkun en fazla geldiği devirde 113 km hızda olacaktır. 9000'de 148 yapsa 6500'de 103 yapıyor olacaktır. Düşünün ki 100 - 110 civarı gidiyorsunuz ve o sırada 35 Nm tork elinizi altında hazır duruyor. Ne yokuş dinler ne de sollama. Uzun yolda araçlarla oyun oynarsınız.

Yaw Seko kardeş...148km/h top speed'i olan bir motosikletle uzun yolda yada otobanda hangi araçla oyun oynamayı düşünüyorsun çok merak ettim? /(tabii Anadolu'nun ücra köşelerinde kuş serisi Tofaşları saymazsak)?
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Yaw Seko kardeş...148km/h top speed'i olan bir motosikletle uzun yolda yada otobanda hangi araçla oyun oynamayı düşünüyorsun çok merak ettim? /(tabii Anadolu'nun ücra köşelerinde kuş serisi Tofaşları saymazsak)?

Normal insanlar araç sürerken 110 - 120 giderler de ondan. Otobandan bahsetmiyorum, İzmir - Bursa yolu geldi aklıma. Ayrıca bunun yokuşu da var. Zaten naked motorla 148'in bile ne demek olduğunu MT-07'den biliyorum. 120'den fazlası adamı rüzgardan yamultuyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------

18 milyara bu motoru alan açık net çok zengindir. İdeali 14 dur üstü gereksizdir üstüne gelicekse bajaj hiç getirmesin daha iyi

Malesef fuar zamanı geldiğinde 250'lik Japonlar 18 -19 bin civarında satılacaklar. Tekrar yazıyorum, Z300 ABS şu anda 22 bin TL. 18 bin bence de fazla ama Japonlara kıyasla o kadar da fazla değil. Benim gönlümde geçen 15 - 16 bin'li bir rakam. Hindistan Bajaj'ın Türkiye için fedakarlık yapması gerekiyor.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Ankara-İstanbul otobanında bu hız değerleri ile kamyonların şeridinde gider ancak. Uzun yolda da pek 110-120 ile giden kişi görmüyorum uzun zamandır. Fuar dönüşü vito ile 130-140'ın altına düşmeden geliyoruz ki araba sahipleri 150 ve üstü hızlarda gidiyor.



SS400 çıktığında performans değerleri bu motordan çok daha iyi gelirse, bilin ki supersport'ta performans farkı olsun diye bu motor limitlendirilmiştir.
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
1,000
Ben size Duke 390'ın değerlerini yazayım :

Tork : 7250 dev/dak - 35 Nm
Güç : 9500 dev/dak - 43 BG

Dominar 400 :

Tork : 6500 dev/dak - 35 Nm
Güç : 8500 dev/dak - 35 BG

Görüldüğü üzere Dominar 400 tork olarak daha iyi bir noktada. En azında benim tercihim her zaman düşük devirde yüksek tork olduğundan benim için böyle. Duke ile aralarındaki hızlanma farkı tamamen kilo ve vites kutusundan geliyor. Dominarın 28 kg fazlası var. Şunu da unutmayın ki Duke 390 kilosuna göre gerçekten fazla bir motora sahipti. Eşimle deneme sürüşü yaptığımızda her gazda ve gaz kesmede kafalarımız tokuşmuştu. Bunda durum tam kıvamında olacaktır. Titreşim de daha azsa ki Ekrem Bey öyle olduğunu söylüyor, iş sadece fiyata kalır. Bir de şunu hesapladım, motor 148 km/saat hızı maksimum güç devrinde yaparsa bu durumda 6500 devirde yani torkun en fazla geldiği devirde 113 km hızda olacaktır. 9000'de 148 yapsa 6500'de 103 yapıyor olacaktır. Düşünün ki 100 - 110 civarı gidiyorsunuz ve o sırada 35 Nm tork elinizi altında hazır duruyor. Ne yokuş dinler ne de sollama. Uzun yolda araçlarla oyun oynarsınız.

Motosikletim ninja250r 14 rpm'de kesiciye giriyor 7 bin rpm'de 100kmh ile gidebiliyor. Max tork 8.2 rpm de veriyor ve 8.2 rpm'de 115 civarı bir hızla gidiyor. Max güç 11rpm'de 33ps ve 14 rpm'de motorun 200kmh çıkma potansiyeli var çünki yeterli devir var. Bu bahsettiğim motosiklet 249cc sizin iyi dediğiniz motosiklet 370 küsürcc sizcede yetersiz değilmi?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya allah aşkına kaç tane motor firması son hızı açıklıyor ? ben bir tek bmw biliyorum.
%100 son hızı 148 değil.olamaz demiyorum net değil.orda satışa çıksın zaten youtube dan görücez kaç yaptığını.ns200 le 156 yaptım domalarak tabi.bu motor rahat 170 yapar yapıcak.1 2 3 4 5.vites derken zaten o torkla direk 150ye gelir.6.vitese bile gerek kalmaz kanaatindeyim.148 yapması için extra bi çaba sarf etmeleri gerekiyor.baya basarken çaaat diye devir kesiciyemi gireriz hız kesiciyemi gireriz limitörmü koyarlar artık bilmiyorum.ben hızda değilimde renkler nedirrrr daha kötü renk paletini valla billa görmedim.siyah geleydi bari videoda siyah var bi o bişeye benziyor.18.000 falan hesabı yapan var o paraya gelicekse gelmesin kimse neden getirmediniz dominarı demez.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
ya allah aşkına kaç tane motor firması son hızı açıklıyor ? ben bir tek bmw biliyorum.
%100 son hızı 148 değil.olamaz demiyorum net değil.orda satışa çıksın zaten youtube dan görücez kaç yaptığını.ns200 le 156 yaptım domalarak tabi.bu motor rahat 170 yapar yapıcak.1 2 3 4 5.vites derken zaten o torkla direk 150ye gelir.6.vitese bile gerek kalmaz kanaatindeyim.148 yapması için extra bi çaba sarf etmeleri gerekiyor.baya basarken çaaat diye devir kesiciyemi gireriz hız kesiciyemi gireriz limitörmü koyarlar artık bilmiyorum.ben hızda değilimde renkler nedirrrr daha kötü renk paletini valla billa görmedim.siyah geleydi bari videoda siyah var bi o bişeye benziyor.18.000 falan hesabı yapan var o paraya gelicekse gelmesin kimse neden getirmediniz dominarı demez.

Akşam akşam iyi güldürdün Allah'ta seni güldürsün. :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Akşam akşam iyi güldürdün Allah'ta seni güldürsün. :mrgreen:

nabim kardeş öle yani:cherry:.140 yapıo yok 220 basıo.20 25 hp olsa dicem evet 150 falan anca yapar ama 35 hp gideri var yani.
400 500 cc diye 230 falan yapıcak hali yok.tam adını hatırlamıyorum çok kısa süreli satıldı.tutmayan bir motor.yamaha xv 400 mü neydi scrambler tarzı bir makina.tork allah vergisi beygir 22 falanmış.130 u çok zor görüyorum diyordu arkadaş.pulsarla bi tur atiyim dedi alışmış 3000 devirde vites atmaya çalışıyor.sonra diyor niye bu kadar titriyor gitmiyor.dedim boğmuşun motoru in.bu motor kadar güçsüz olsa haklısınız dicem eeeyyy bajaj.:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst