Bajaj Bajaj Discover 125 ST Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
53
hız nasıl hocam düz yolda kaç km hız yapıyor hafif rampada motorda cok düşüş oluyormu motorunuz 110 buluyormu bende pulsar discovery arasında kaldım...

hız konusunu rodajda olduğundan net cevaplamak güç çünkü ben henüz zorlamadım.. ama hızlanma konusunda sıkıntısı yok ybr den biraz daha atik apachi gibi, yani 110km yi rahat göreceğini düşünüyorum.. pulsarında randımanlı bi makina olacağını düşünüyorum ama şahsım adına discover yakıt konusunda ideal olduğundan; pulsar yerine discoverla birlikte 600cc klasmanında bir motor alınabilir diye düşünüyorum..
200-250cc klasmanı motorlar 130-140km süratlerde kullanıldığında hem denge sorunu yaşamakta hemde yakıt olarak o süratlerde 600cc ile yakın tüketim miktarlarına ulaşmaktalar.. tabi pulsarın yakıtının ideal olacağı söylenmekte geldiğinde kullanıcı yorumlarına bakılmalı artık:)
 
Katılım
7 Şub 2014
Mesajlar
33
teşekkür ederim bilgi ve paylaşımlarınızı için..
hız konusunu rodajda olduğundan net cevaplamak güç çünkü ben henüz zorlamadım.. ama hızlanma konusunda sıkıntısı yok ybr den biraz daha atik apachi gibi, yani 110km yi rahat göreceğini düşünüyorum.. pulsarında randımanlı bi makina olacağını düşünüyorum ama şahsım adına discover yakıt konusunda ideal olduğundan; pulsar yerine discoverla birlikte 600cc klasmanında bir motor alınabilir diye düşünüyorum..
200-250cc klasmanı motorlar 130-140km süratlerde kullanıldığında hem denge sorunu yaşamakta hemde yakıt olarak o süratlerde 600cc ile yakın tüketim miktarlarına ulaşmaktalar.. tabi pulsarın yakıtının ideal olacağı söylenmekte geldiğinde kullanıcı yorumlarına bakılmalı artık:)
 
Katılım
31 Ocak 2010
Mesajlar
290
hız nasıl hocam düz yolda kaç km hız yapıyor hafif rampada motorda cok düşüş oluyormu motorunuz 110 buluyormu bende pulsar discovery arasında kaldım...

Yasin Hocam bende discover aldım yeni. Sizin sorunuza gelince kendi fikrimdir. Bence Discover ile Pulsar arasında kalmanız doğru değil. İki çok farklı motor. Sadece fiyattan baz alsak biri 3,850 biri 7,350 bu bile arada kalmanızı giderebilir. Ne istediğinize karar verirseniz boyle iki farklı model arasında kalmazsınız. Eğer hız kuvvet ön plandaysa bütçenizde müsaitse Pulsar bambaşka.
 
Katılım
7 Şub 2014
Mesajlar
33
Bende daha önce 2013 apache vardı eger hızlanması, surati apache yakınsa discovery düşünüyorum.. pulsar surat ve görselliği hoşuma gitti biraz bekleyeyim diyorum kullanıcıların yorumlarına göre almayı düşünüyorum discovry yakıt ve fiyatı beni kendine cekmiyor değil.. ama apache yakınsa alabilirim..
Yasin Hocam bende discover aldım yeni. Sizin sorunuza gelince kendi fikrimdir. Bence Discover ile Pulsar arasında kalmanız doğru değil. İki çok farklı motor. Sadece fiyattan baz alsak biri 3,850 biri 7,350 bu bile arada kalmanızı giderebilir. Ne istediğinize karar verirseniz boyle iki farklı model arasında kalmazsınız. Eğer hız kuvvet ön plandaysa bütçenizde müsaitse Pulsar bambaşka.
 
Katılım
15 Tem 2011
Mesajlar
233
Discoveri alıp kullananlar bişey sorcam; bu motorun vites pedalı önlü arkalı olması kullanımı nasıl etkiliyor ? rahatmı normale göre ?
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
Arkadaşlar Apache Rtr sahibiyim satıp discover almak istiyorum.Yanlız 13 beygir olması pek inandırıcı gelmedi.Onun dışında tipi hoşuma gitti özellikle mavi rengine bayıldım.Apache'yi satarsam pişman olur muyum ?
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
yakıtı ölçtünüz mü arkadaşlar ? 100km de kaç lt.
birde şase aluminyum mu çelik şase mi discover da ?
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
236
Arkadaşlar Apache Rtr sahibiyim satıp discover almak istiyorum.Yanlız 13 beygir olması pek inandırıcı gelmedi.Onun dışında tipi hoşuma gitti özellikle mavi rengine bayıldım.Apache'yi satarsam pişman olur muyum ?

Apache satılıp discover alınırmı yahu! pulsar olsa tamamda.
Apachede sınıfının en az yakan ve performanslı makinası.
 
Katılım
13 Mar 2014
Mesajlar
10
Zaten kullanacağınız kadar kullanmışsınız abi bence Apache'yi.

Ben de 2 yıldır apache istiyorum ehliyetimi daha yeni aldım 1 ay oldu.

Bajaj Discover beni düşündürüyor Apachenin alternatifi olarak ama ben Apache alacağım.

Bence Discover ı denemelisiniz attan inip eşeğe binme durumu olmaz pek
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
Zaten kullanacağınız kadar kullanmışsınız abi bence Apache'yi.

Ben de 2 yıldır apache istiyorum ehliyetimi daha yeni aldım 1 ay oldu.

Bajaj Discover beni düşündürüyor Apachenin alternatifi olarak ama ben Apache alacağım.

Bence Discover ı denemelisiniz attan inip eşeğe binme durumu olmaz pek
Bana da öyle geliyor kardeşim.Sonuçta 13 beygir
 
Katılım
16 Mar 2014
Mesajlar
56
ilk yıkama massallah km 2000 :) gayet memnunum kafam rahat en azından yağ yakmıyor :)
ARKA ÇANTA DEMİRİ YAPILMAKTADIR ARKADAŞLAR İLGİLENENLER MSJ ATARSA KONUŞURUZ.
bwxk.jpg
zfr5.jpg

djo0.jpg
 
Katılım
30 Tem 2010
Mesajlar
414
hız konusunu rodajda olduğundan net cevaplamak güç çünkü ben henüz zorlamadım.. ama hızlanma konusunda sıkıntısı yok ybr den biraz daha atik apachi gibi, yani 110km yi rahat göreceğini düşünüyorum.. pulsarında randımanlı bi makina olacağını düşünüyorum ama şahsım adına discover yakıt konusunda ideal olduğundan; pulsar yerine discoverla birlikte 600cc klasmanında bir motor alınabilir diye düşünüyorum..
200-250cc klasmanı motorlar 130-140km süratlerde kullanıldığında hem denge sorunu yaşamakta hemde yakıt olarak o süratlerde 600cc ile yakın tüketim miktarlarına ulaşmaktalar.. tabi pulsarın yakıtının ideal olacağı söylenmekte geldiğinde kullanıcı yorumlarına bakılmalı artık:)

Sanıyorum senin kullandıgın 250 cc motorda bir problem olabilir gt 250 kullanmadım yakıt tüketimi nasıl bilmiyorum ama bende sym wolf vardı max3,8 yakabildim dip gaz giderken

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:14 ----------

hız nasıl hocam düz yolda kaç km hız yapıyor hafif rampada motorda cok düşüş oluyormu motorunuz 110 buluyormu bende pulsar discovery arasında kaldım...


Maddi imkanın el veriyorsan bence 200cc olan pulsarı al araç sollarken falan sıkıntı yaşatmayacağını düşünüyorum
 
Katılım
1 Ara 2013
Mesajlar
90
saygı çerçevesini aşmasak çok iyi olur arkadaşlar herkes yaşını haddini bilsin..
bir servisin yaptığı hatayı tüm servislere maletmek saçma..
ben reklam falan yapmıyorum motorsiklet ortada arkadaşım... işine gelen alır! burda adam gibi tecrübelerimizi paylaşıyoruz bi faydamız olsun diye.. 2013 te üye olmuşsun cuptan başka motora bindiğin bile meçhul... bi de kalkıp burda motordan çok anlıomuşsun gibi ona buna atıp tutma.. yorum yapacaksan önce discoverı alacaksın deneyimin olacak.. ondan sonra muhattabım olursun! kulaktan dolma ve karalama amaçlı saçmalıkları bırakın..

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:53 ----------

lafı uzatmaya gerek yok burada asıl olan motorsikletin kendisidir..
A şehrindeki honda servisinin kötü olması CBR 600F in en çok tutulan ve satılan 4 silindir makina olmasını engellemez
bu kadar basit..
Burada Bajaj Discover modelini anlatıyoruz kuralkan servislerini değil!

Sakin olunuz hocam benimkisi nacizane düşüncemi forumda paylaşmaktı. Kaldıramıyorsan yazmam burada kimse sahip olduğu motoruna göre kıdem basmıyor
kaldıki 98 den beri belli aralıklarla değişik cc de motor kullandım. Allah razı olsun buradaki mütevazi arkadaşlardan çok şey öğrendim.
Avatarını şişirip cub sahiplerini küçük görüp aşağılamakla motorcu olunmaz.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
53
Sakin olunuz hocam benimkisi nacizane düşüncemi forumda paylaşmaktı. Kaldıramıyorsan yazmam burada kimse sahip olduğu motoruna göre kıdem basmıyor
kaldıki 98 den beri belli aralıklarla değişik cc de motor kullandım. Allah razı olsun buradaki mütevazi arkadaşlardan çok şey öğrendim.
Avatarını şişirip cub sahiplerini küçük görüp aşağılamakla motorcu olunmaz.

1990 YILINDA BABAMIN SIFIR ALDIĞI MZ ETZ 251 MOTORLA BAŞLADIK BİZ.. O YILLARDAN BERİ HEP MOTOR ÜSTÜNDEYİZ!
saygı diyorum ama halen avatar şişirdiğimizden bahsediyorsun peki kardeş herkesin yaşantısı kendine herkes işine baksın sen benim muhatabım olamazsın!
 
Katılım
22 Mar 2014
Mesajlar
11
Slm ben mustafa küçük Apache yi satıp bajaj alınır daha önce 2012 Apache rtr Ybr ve Cbf kullanmış biri olarak söylüyorum bajaj alınır ben alalı bir hafta oldu Apache den hızlı Cbf konforunda titreşim vibrasyon yok şu an 240 km deyim bajaj Discovery harika bişey bursadaysan test sürüşü yapabilirsin saygılar
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
apacheden hızlımı 125 cc 13 hp 150 cc 14 hp apacheden hızlı vede az yakan bir araç bu cbf dende titreşimde az. bu motor alınır aga. hemde bursadan alınır ordakinler güzel motorlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:52 ----------

ha bu arada mustafa bey mc yazmışssın ondandamı hızlı egerki öyle ise bende mcx si satıp bundan alacam. biraz daha bilgi verin bize foto video atın devlet sırrı gıbı saklıyonuz motorları
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst