Bajaj Discover 125 ile Batı Karadeniz turu :)

Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
133
Çok güzel gezi olmuş, fotolar doğal,mekanlar doğal gezi doğal.. Gerçekten foto olayını çok iyi başarmışsın.
Bol foto ve iyi anlatımla ortaya çok iyi bir gezi sunumu çıkmış. Tebrikler... Motorunu da kazasız,belasız,arızasız
nice iyi günlerde kullanman dileğiyle...Eline emeğine saağlık.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
selam ey benim genç arkadaşım !gezini başından sonuna dek inceledim,aslında söylenecek fazlada bir söz de yok hani,öncelikle camilerimizi ön planda görmek beni yeterince memnun etti,daha önce hiç gitmedim oralara,sayende bende görmüş oldum,amasranın çok methini duydum,bir ün bolu yedi göllere kampa gidersem mutlaka amasrayada gideceğim,hele hele bu kış günlerinde içimi açtı ve beni çok uzaklara götürdü,içerisinde emek dolu bu güzel gezi ve yine içerisinde deniz, şelale,göl, orman , gibi doğal güzelliklerin bulunduğu bu ortamı bizlerede yaşattığın için sana ne kadar teşekkür etsem azdır,ALLAH tekerine taş değdirmesin,eskişehirden selam olsun,saygılar...
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
38
dostum ellerıne tekerlerıne saglık cok guze bır gezı olmus umarım devamıda gelır
tekerın hep duz bassın kardesım
 
Katılım
28 Eki 2015
Mesajlar
56
Rehber niteliğinde bir anlatım olmuş, resimler şahane.
Elinize sağlık.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst