selam ey benim genç arkadaşım !gezini başından sonuna dek inceledim,aslında söylenecek fazlada bir söz de yok hani,öncelikle camilerimizi ön planda görmek beni yeterince memnun etti,daha önce hiç gitmedim oralara,sayende bende görmüş oldum,amasranın çok methini duydum,bir ün bolu yedi göllere kampa gidersem mutlaka amasrayada gideceğim,hele hele bu kış günlerinde içimi açtı ve beni çok uzaklara götürdü,içerisinde emek dolu bu güzel gezi ve yine içerisinde deniz, şelale,göl, orman , gibi doğal güzelliklerin bulunduğu bu ortamı bizlerede yaşattığın için sana ne kadar teşekkür etsem azdır,ALLAH tekerine taş değdirmesin,eskişehirden selam olsun,saygılar...