Hocam senin canın elma mı çekiyor, armut mu, ya da kavun mu yemek istiyorsun, yanına bi küçük mü devirirsin, biz bilemeyiz ki?
Binip kullanmadan almayın, kağıt üstünde Kymco çok daha iyi bir motor, daha kaliteli üretim yapan bir marka ancak belki hoşunuza gitmeyecek? En azından bir bayiye gidip selesine oturun derim.
Eğer böyle bir imkan yoksa da ihtiyaçlar hiyerarşisi devreye gidiyor, bir piramit çizip, ihtiyaçlarınızı sıralayın, hangisine daha çok yanıt veriyorsa o motoru alın.
Not: şu piyasada ikisi de kolay gider, belki Bajaj bir tık daha kolay gider.
Not 2: 90 lira üstüne DT X360 var, kullanan herkes aşık motora bilginiz olsun, piyasası da bi tık daha kuvvetli.