Bajaj Boxer'ın Scrambler'a Dönüşmüş Halinin Fiyatı Hakkında

Katılım
21 May 2014
Mesajlar
267
Sürekli ilanını görüyorum ve içim gidiyor kısa bir videosu da var bulamadım şuan.



Bu motosikletin sıfırı 3.000 tl





Bu da satıcı tarafından sıfırının scrambler a dönüşmüş hali 5.750 tl.

Sizce aradaki fiyat farkına değer mi?
(Dönüşüm için kendi imkanlarımız yok)
 
Katılım
23 Mar 2015
Mesajlar
498
Onu o hale donusturmek icin sadece parca parasi degil,bir o kadar alet edevat malzeme boya parasida gider. Eger boyle biseye niyetin varsa bunu al.
 
Katılım
12 Şub 2014
Mesajlar
121
5250 yede buna benzer bir model var sahibindende , bende scrabler e çeviriyorum koltuk, arka stop , arka çamurluk kesimleri takılmaları tamam bir tek lastikler kaldı lastiklerde gelince motoru siyah kaplama yaptımmı motorumu tamamlamış olucam
 
Katılım
21 May 2014
Mesajlar
267
Şimdi satan bayiyi aradım garantiden çıkmıyormuş renk değişirse ruhsata işlenmesi gerekiyormuş. Sıfır olarak teslim ediyolar çok çekici görünüyo ama varmdır başka alan kullanan bilemedim
 
Katılım
31 Ara 2014
Mesajlar
156
Hocam tamam şekil şemal güzel fakat 5750 tl yi ne için vereceksin?
Sonuçta TİTREYEN bir motorun olacak.. Sence değer mi?

Bu ilanı zamanında bende çok incelemiştim..

Aynı soruyu kendime de sordum ve cevap kesinlikle değmez oldu.. O yüzden cbr125r kararımdan vazgeçmedim.. Hatta çıtayı biraz daha yükselterek ktm duke 125 almayı bile planlıyorum..
 
Katılım
21 May 2014
Mesajlar
267
Hocam tamam şekil şemal güzel fakat 5750 tl yi ne için vereceksin?
Sonuçta TİTREYEN bir motorun olacak.. Sence değer mi?

Bu ilanı zamanında bende çok incelemiştim..

Aynı soruyu kendime de sordum ve cevap kesinlikle değmez oldu.. O yüzden cbr125r kararımdan vazgeçmedim.. Hatta çıtayı biraz daha yükselterek ktm duke 125 almayı bile planlıyorum..

Doğru söylüyosun da bahsettiğin motorlar çok farklı. Boxer ın sağlam olduğunu genel olarak herkes kabul ettiğinden düşünüyorum zaten. Başka bi marka olsa düşünmez geçerdim. Hayaller ducati scrambler gerçekler boxer :) cc ve diğer teknik özelliklerin kesmeyeceğinin farkındayım ama scrambler ın hep içimde ayrı bi yeri var
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
1,047
Kardeş yapma imkanın yok diyosun ama yapılan öyle aşırı zor bişey yok , 3-5 ay boş vaktin olsun çok rahat sen de yaparsın renk değişimi seleyi döşemeciye verme yandan amortisör takma daha dik uzun bir gidon bulma bu kadar. Aradaki farka değmez ve böyle şeyler kendi elinden çıkınca güzel , esas o zaman anlamlı. Inan bana adam bunu 1000 tl kar ile satıyordur en az.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:30 ----------

Baktım amortisör de aynı , sadece ön çamurluk kesiliyor arka plakalık gidiyor ve dişli lastik takılıyor. Yapması kolay ve basit , ha açsa motor bloğu değiştirse tamam yapamayız derim ama kolay gayet.
 
Katılım
21 May 2014
Mesajlar
267
Kardeş yapma imkanın yok diyosun ama yapılan öyle aşırı zor bişey yok , 3-5 ay boş vaktin olsun çok rahat sen de yaparsın renk değişimi seleyi döşemeciye verme yandan amortisör takma daha dik uzun bir gidon bulma bu kadar. Aradaki farka değmez ve böyle şeyler kendi elinden çıkınca güzel , esas o zaman anlamlı. Inan bana adam bunu 1000 tl kar ile satıyordur en az.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:30 ----------

Baktım amortisör de aynı , sadece ön çamurluk kesiliyor arka plakalık gidiyor ve dişli lastik takılıyor. Yapması kolay ve basit , ha açsa motor bloğu değiştirse tamam yapamayız derim ama kolay gayet.

Tabi ki de adam bunu karla satacak o konuda şüphemiz yok, eğer kendi müstakil evim olsa bi de kapalı garajım olsa mutlaka kendim uğraşırdım hatta o zaman daha farklı motorlarla uğraşırdım. Ama malum apartmanda oturunca işten güçten vakit bulamayınca hazıra konmak istedim. Eğer 10 bin tl lik motor olsa 13 bine verse hiç düşünmem alırım ama 3 bin liralık motoru 6 bine verince insana dokunur beni düşündüren o. Alan biri çıksa da biraz anlatsa iyi olcak ama yok. Birşeyi ilk deneyen olmaya genelde çekinmişimdir :)
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
1,047
Tabi ki de adam bunu karla satacak o konuda şüphemiz yok, eğer kendi müstakil evim olsa bi de kapalı garajım olsa mutlaka kendim uğraşırdım hatta o zaman daha farklı motorlarla uğraşırdım. Ama malum apartmanda oturunca işten güçten vakit bulamayınca hazıra konmak istedim. Eğer 10 bin tl lik motor olsa 13 bine verse hiç düşünmem alırım ama 3 bin liralık motoru 6 bine verince insana dokunur beni düşündüren o. Alan biri çıksa da biraz anlatsa iyi olcak ama yok. Birşeyi ilk deneyen olmaya genelde çekinmişimdir :)

Hiç çekinecek bişi yok herkes böyle deneyerek öğreniyor , ev bile olsa alın kapatın bi odaya serin gazeteyi çalışın engel yoksa , hafif motor çıkar zaten. Youtube video izleyin ing yazın mutlaka binlerce video çıkar. Ama yapabilirsiniz
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Adam o kadar uğraşmış elbette para kazanacak
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst