BOXSER NASILDIR BİR OKUYUM dedim KULLANMADIM HİÇ Biraz okudumda Çok saçma şeyler yazmışsınız Kırılma çıkma bunlar ilginç Siz Cross olarakmı kullanıyorsunuz KAldırımdan mı atlıyorsunuz Üst geçittenmi atlıyorsunuz Özellikle Derin çukurlara Küt Küt Düşüp kırılır ancan Motorun titremesi ile İMKANSIZ Abartmayın ama Çapak varmış yok boyası özensizmiş aynası değişmesi gerekmiş

Abiciğim Parası belli zaten sen CBF150 sadece MOTOR BİLOĞU iste bakalım sana 2.000tl ye getirteceklermi

CBF150 de Okadar Mükemmel bir parça değil hani 11hp motor CBF nin Tek espirisi KONFORU
Aküyü jel ile sen değiştir Lastiği sen değiştir Aynaları sen değiştir bunlar SENİN HOŞUNA GİTMEYEN YÖNLERİ OLUYOR Genel Kronik sorun değil
Bunu alan adam En ekonomik masrafsız ayağım yerden kesilsin yeter diyen adam 150km hız İLE DİZİ YERE KOYUP VİRAJ ALAN ADAM DEĞİL
Sorun deyince mesela
Krank kırma Yamutma deyin TAMAM
Yağ yakmak detin TAMAM
Aşırı yüksek yakıt sarfiyatı diyin TAMAM
Ön fren Tutmuyor diyin :mrgreen: KAÇ BASTIN Kİ BUNLA Yayladan Dağdan Vitesi boşa atıp Frenlemi indin diyim KAmpana 12hp motor için BÜYÜK SORUN değil bence Kullanıma bağlı MOTORUN DİLİNDEN SAHİBİ ANLAR Motoruna ALışır NEYE NEY TEPKİ VERECEĞİNİ BİİLİR TEHLİKEDEN KAÇINIR (Racing bir motor değil sonuçta :cat: )
Lastik bulamıyoruz deyin TAMAM
Hararet fazla MOTOR ŞİŞTİ diyin TAMAM
Vites geçmiyor diyin TAMAM
3ile 4. Vites arası Sıyırıp BOŞ a düşüyor Gizli boş var diyin TAMAM (Bu büyük sorunların habercisiymiş )
Şase 2 ye ayrıldı Yamuldu Büküldü diyin TAMAM

Piston Aşağı indi diyin

TAMAM Bunlara PROBLEM deriz tabi
Ama Çapak nedir abi

r: Ayna alın demek nedir

r: Sinyaller çok kaba demek nedir

r: MOTORUN FİYATINA GÖRE ADAM SANA TAM AKSESUAR VERİYOR İŞTE Hoşuna gitmeyen yerleri kendi zevkine göre KEYFİ değiş Buna SORUN PROBLEM demeyin ama :cat:
LAstik kötü O lastiği eskiten birsüeü insan var NASIL KULLANIYOR :silent: Sakin yavaş ÖN GÖRÜLÜ olarak ilerliyor TRAFİKTE 5sn SONRASINI HESAPLAYARAK ALIŞIYOR MAKİNESİNE Ekonomik kullanıyor motoru Kritik yerlere girip ARABALARIN ÖNÜNE KIRMIYOR Sakin efendice EN UCUZ OLARAK GİTMEK İSTEDİĞİM YERE KAZASIZ BELASIZ ULAŞAYIM diyor ADrenalin yaşıyım DEMİYOR :queen:
E sen Gaz firen Gaz firen GAZ firen Öndeki adamın Tamponuna yapışıp GEçemiyorsunda Motor güçsüz :queen: Gaz firen Gaz firen Araya sokul Önüme kırdı de üstüme geldi Tofaşlı üstüme sürdüde :santa: Trafikte Minicik motorla MAGANDALIK Yapacaksan Tabiki Boxer de Fren YOK Lastik SABUN Ayna YETERSİZ Hız ÇoK DÜŞÜK Görsellik SIFIR :santa:
Kullanma amacın bu şekilde ÖLÜM İLE DANS edip ADRENALİN ise CBR600 alacaksın ANcak kurtarır seni :flower:
Ayrıca bu denli Yüksek torklu bir Makineyi Burda Sucular TÜpçüler kullanıyor Yan sepet takmışlar 200kilo yük atıyorlar yan sepete DAĞ gibi Su yığıyorlar Bir sorun oluşturacağını hiç sanmıyorum ÇOĞALIYOR bu görüntüler
Sorun olsa Parça kırsa Yapmazlar İŞE YARIYORKİ YAYGINLAŞIYOR
Yan sepete ÇEKYAT koyup ARkada oturan adam ÇEkyata Panter gibi sarılmış Taşırlarken Gördüm :queen: Tabi 30-40 ile Tedirgin yol alıyorlardı PEk motor BAĞIRIP ÇAĞIRMIYOR fiti fiti gidiyordu DÜZLÜKTE :silent: DAĞ GİBİ KÖMÜR TORMASI yığıp Taşıyanı gördüm 10 torbaydı sanırım
BİRZAMAN RUS DERLERDİ PLANETLER VARDI YAN SEPETLİK TAKAR YÜK TAŞIRLARDI ONLARIN YERİNİ ALDI AKDENİZ BÖLGESİNDE 2-3 Yer biliyorum böyle BOXER e YAN SEPET Takıp Yük taşıyan Getir götür işi yapan
Bu hız motoru değil 100 ü bulsa yeter Zaten 4 vites Bunu GÜÇ olarak kullanacan Dişli değişiyim 120 yapsın demek Motorun TORK unu öldürmektir Motoru Düşük viteslerde AŞIRI ZORLAMAKTIR
Motora Gaz veriyorsun YÜk biniyor Motor HAreket edemiyor Dişli değiştim HANTAL oldu ama 4-5 . vites güzel hızlanıyor diyenler MOTORU İÇTEN İÇE YİYOR HABERİ YOK
Modifiye edip Cafe racer Yapmakta Çok hoş bir görünüş veriyor LAstikleri kalınlaştırınca her motora KARİZMA gelir

AMA PERK RACE YAPACAĞINI SANMIYORUM HIZLI GİTMEZ 4VİTES :thumleft: Hız için yapsalar 6 vites olurdu dimi :queen: Liseli Üniversteli züğürt eylencesi olabilir Cüzdanı fazla yormadan kendi motorunu tasarlar en ucuz CBR serisinin en ucuzundan daha uyguna Gösterişli ve hiç yakmayan motosikletleri olur
FİYATINA göre bence mucize bir motor bloğu var üstünde Tabir i caizse KARA KEÇİ
SANKİ İTALYADAN JAPONYADAN EN ÜST DÜZEY BİR MOTOR almışlarda BUDA YAKIŞIYORMU YANİ BİR İTALYANA gibi veya 50 YILLIK FİRMANIN KALİTESİNE BAK ÇAPAKLI BU NASIL İŞÇİLİK gibi Saçmaladığınızın farkına varın diye yazmak istedim
GERÇEÇİ OLALIM HİNDİSTAN ÇOK FAKİR BİR ÜLKE EN UCUZ A EN DAYANIKLI """"İŞ GÖREN"""" MALLAR ÜRETMELİLER Kİ İNSANLAR TERCİH ETSİN