Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Eyl 2015
Mesajlar
10
daha önceki sayfalarda bir arkadaş öne 120/90 arkaya 130/80 takmıştı , bende sipariş vemiştim dün geldi bu ölçüler bi problem olmassa cumartesi taktırtıcam , bende scramble ye çeviriyorum sadece lastik ler kalmıştı onlarda geldi bakalım nasıl olucak

re_death lastikleri ne kullandin link varsa paylasabilir misin ?
 
Katılım
23 Nis 2014
Mesajlar
8
Arkadaşlar motorumu satmayı düşünüyorum henüz 5000 de kışın kullanmıyorum motoru yatırmak istemiyorum sahibindene ilan verdim ordan bakabilirsiniz teşekkürler. ilan no : 234823613
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-5000-km-ekstrali-boxer-234823613/detay/
 
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
hayırlı satışlar.

bende izmir ve çevresine uygun fiyata boxer aramaktayım. sıfır yada ikinci el farketmez
duyanlar görenler bilkenler haber verirse sevinirim...
 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
121
Arkadaslar faturasi kesilmemiş 750 kmdeki motorumu iş sebebi ve ikinci motorum olduğu için satmaya karar verdim. Fiyati uygun tutucam
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Herkeste bi cafe racer scrambler tutkusu :)
Resim istiyoruz arkadaş, böyle kuru kuru yaptım yapıyorum olmuyor :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
motoru alırsam resimler gelecek lucas merak etme... şimdilik beklemedeyiz...

Bende işim dolayısıyla kış sezonunda işler hafifler başlarım diyorum ama, işler hafifler dedikçe çoğalıyor. Şöyle bir 10 gün kadar boş kalabilsem keşke :)
 
Katılım
12 Şub 2014
Mesajlar
121
daha bitmedi depoya logo yapıştırılcak, zincir muhafaza alıncak bu ebat lastiğe kendi muhafazası olmuyor malesef
öne küçük bir çamurluk yapılcak , buşekilde su ıtoz toprak oluyor üst baş , jant ve amorsitör kovanı siyaha boyicam ama daha tam karar vermedim böylede kalabilir ,
belki motor bloğunuda siyaha boyuya bilirim

 
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
kalın lastiklerle çok güzel olmuş dostum emeğine sağlık biraz bahsedermisin ne marka kaç x kaç fiyat boyayı ne marka kullandın sele yi kaça yaptırdın falan bizi bi aydınlat yahu :D
 
Katılım
12 Şub 2014
Mesajlar
121
lastikler sava mc24 ön 120/90-17 , arka 130/80-17 ebatlarında , kargo dahil 450 tl ye aldım
boya plasti dip sökülebilir boya sprey ile boyadım depo 4 kat , akü kapakları 3 kat boyadım 2 tüp sprey yeterli olur tanesi 30 tl
koltuğu motoru aldığım yerde yaptırdım bay-moto da, 160 tl
arka stop 45 tl
 
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
süper yani şöyle diyebilirmiyiz
kesip biçmeden +500 tl ye cafe racer???

madem öyle indernette buı motorun scrambler modelini neden 5000tl ye satıyorlar?

vay uyanıklar vay :D
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
407
Blue man ın motorunu bugün ben aldım öğle üzeri noterde işlemlerimizi hallettik, viteslere alışmam gerek titreşim pek rahatsız etmedi motora çok temiz bakmış,tam yağmurlar başladı biz motor aldık hayırlısı bakalım.:) müsait olunca bir iki resim atarım
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ocak 2015
Mesajlar
32
cafe racer yaparken renk değiştirmeyecekmisin _? ben mesela renk değiştireceğim ve yapacağım renge en yakın renk mavi olduğundan mavi alıcam daha sonra ruhsat ile uğraşmamak için. geçen gün incelediğim motorda 120 taban lastik takılabilir diye düşündüm deneyen varmı olurmu bilmiyorum ama o jantlara zaten 120 tabn takarsan bombe yapacaktır buda virajlarda dengeyi bozar mecburen çıkma 120 tabanı kaldıracak telli bir jant alcaz mesela eski chopper jantlarından artık gerisi tamamen işçilik.

bir yerden gelecek bir parayı beklemekteyim daha sonrasında motoru alıp cafe racer projesini an an fotoğraflıcam sizlere. ama şu an bende beklemedeyim.

benim motorda ön 100/80/17 arka 130/70/17 ve hiç bir sorun olmadı şu ana kadar virajlardada olmadı gerçi fazla yatırmıyorum vede virajarda yavaş davranıyorum belki profca yatırılsa kayar ama şu anlık bir sıkıntı yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:25 ----------

sava mc24 aldım altta model linki var , tam tırtıklı model almadım şehir içi kullanım için uygun değiller bana göre , %70 asfalt %30 arazi için uygun bu model

http://www.savaturkiye.com/UrunDetay.aspx?UCD=Invader%20MC%2024&UID=30

ön için 120 nin çok olacağı kanaatindeyim dikkatli olun
 
Katılım
1 Şub 2015
Mesajlar
19
BOXSER NASILDIR BİR OKUYUM dedim KULLANMADIM HİÇ Biraz okudumda Çok saçma şeyler yazmışsınız Kırılma çıkma bunlar ilginç Siz Cross olarakmı kullanıyorsunuz KAldırımdan mı atlıyorsunuz Üst geçittenmi atlıyorsunuz Özellikle Derin çukurlara Küt Küt Düşüp kırılır ancan Motorun titremesi ile İMKANSIZ Abartmayın ama Çapak varmış yok boyası özensizmiş aynası değişmesi gerekmiş :D Abiciğim Parası belli zaten sen CBF150 sadece MOTOR BİLOĞU iste bakalım sana 2.000tl ye getirteceklermi :p CBF150 de Okadar Mükemmel bir parça değil hani 11hp motor CBF nin Tek espirisi KONFORU
Aküyü jel ile sen değiştir Lastiği sen değiştir Aynaları sen değiştir bunlar SENİN HOŞUNA GİTMEYEN YÖNLERİ OLUYOR Genel Kronik sorun değil

Bunu alan adam En ekonomik masrafsız ayağım yerden kesilsin yeter diyen adam 150km hız İLE DİZİ YERE KOYUP VİRAJ ALAN ADAM DEĞİL

Sorun deyince mesela
Krank kırma Yamutma deyin TAMAM
Yağ yakmak detin TAMAM
Aşırı yüksek yakıt sarfiyatı diyin TAMAM
Ön fren Tutmuyor diyin :mrgreen: KAÇ BASTIN Kİ BUNLA Yayladan Dağdan Vitesi boşa atıp Frenlemi indin diyim KAmpana 12hp motor için BÜYÜK SORUN değil bence Kullanıma bağlı MOTORUN DİLİNDEN SAHİBİ ANLAR Motoruna ALışır NEYE NEY TEPKİ VERECEĞİNİ BİİLİR TEHLİKEDEN KAÇINIR (Racing bir motor değil sonuçta :cat: )
Lastik bulamıyoruz deyin TAMAM
Hararet fazla MOTOR ŞİŞTİ diyin TAMAM
Vites geçmiyor diyin TAMAM
3ile 4. Vites arası Sıyırıp BOŞ a düşüyor Gizli boş var diyin TAMAM (Bu büyük sorunların habercisiymiş )
Şase 2 ye ayrıldı Yamuldu Büküldü diyin TAMAM
:p Piston Aşağı indi diyin :) TAMAM Bunlara PROBLEM deriz tabi

Ama Çapak nedir abi :pr: Ayna alın demek nedir :pr: Sinyaller çok kaba demek nedir :pr: MOTORUN FİYATINA GÖRE ADAM SANA TAM AKSESUAR VERİYOR İŞTE Hoşuna gitmeyen yerleri kendi zevkine göre KEYFİ değiş Buna SORUN PROBLEM demeyin ama :cat:

LAstik kötü O lastiği eskiten birsüeü insan var NASIL KULLANIYOR :silent: Sakin yavaş ÖN GÖRÜLÜ olarak ilerliyor TRAFİKTE 5sn SONRASINI HESAPLAYARAK ALIŞIYOR MAKİNESİNE Ekonomik kullanıyor motoru Kritik yerlere girip ARABALARIN ÖNÜNE KIRMIYOR Sakin efendice EN UCUZ OLARAK GİTMEK İSTEDİĞİM YERE KAZASIZ BELASIZ ULAŞAYIM diyor ADrenalin yaşıyım DEMİYOR :queen:
E sen Gaz firen Gaz firen GAZ firen Öndeki adamın Tamponuna yapışıp GEçemiyorsunda Motor güçsüz :queen: Gaz firen Gaz firen Araya sokul Önüme kırdı de üstüme geldi Tofaşlı üstüme sürdüde :santa: Trafikte Minicik motorla MAGANDALIK Yapacaksan Tabiki Boxer de Fren YOK Lastik SABUN Ayna YETERSİZ Hız ÇoK DÜŞÜK Görsellik SIFIR :santa:

Kullanma amacın bu şekilde ÖLÜM İLE DANS edip ADRENALİN ise CBR600 alacaksın ANcak kurtarır seni :flower:

Ayrıca bu denli Yüksek torklu bir Makineyi Burda Sucular TÜpçüler kullanıyor Yan sepet takmışlar 200kilo yük atıyorlar yan sepete DAĞ gibi Su yığıyorlar Bir sorun oluşturacağını hiç sanmıyorum ÇOĞALIYOR bu görüntüler
Sorun olsa Parça kırsa Yapmazlar İŞE YARIYORKİ YAYGINLAŞIYOR
Yan sepete ÇEKYAT koyup ARkada oturan adam ÇEkyata Panter gibi sarılmış Taşırlarken Gördüm :queen: Tabi 30-40 ile Tedirgin yol alıyorlardı PEk motor BAĞIRIP ÇAĞIRMIYOR fiti fiti gidiyordu DÜZLÜKTE :silent: DAĞ GİBİ KÖMÜR TORMASI yığıp Taşıyanı gördüm 10 torbaydı sanırım

BİRZAMAN RUS DERLERDİ PLANETLER VARDI YAN SEPETLİK TAKAR YÜK TAŞIRLARDI ONLARIN YERİNİ ALDI AKDENİZ BÖLGESİNDE 2-3 Yer biliyorum böyle BOXER e YAN SEPET Takıp Yük taşıyan Getir götür işi yapan

Bu hız motoru değil 100 ü bulsa yeter Zaten 4 vites Bunu GÜÇ olarak kullanacan Dişli değişiyim 120 yapsın demek Motorun TORK unu öldürmektir Motoru Düşük viteslerde AŞIRI ZORLAMAKTIR
Motora Gaz veriyorsun YÜk biniyor Motor HAreket edemiyor Dişli değiştim HANTAL oldu ama 4-5 . vites güzel hızlanıyor diyenler MOTORU İÇTEN İÇE YİYOR HABERİ YOK

Modifiye edip Cafe racer Yapmakta Çok hoş bir görünüş veriyor LAstikleri kalınlaştırınca her motora KARİZMA gelir :D AMA PERK RACE YAPACAĞINI SANMIYORUM HIZLI GİTMEZ 4VİTES :thumleft: Hız için yapsalar 6 vites olurdu dimi :queen: Liseli Üniversteli züğürt eylencesi olabilir Cüzdanı fazla yormadan kendi motorunu tasarlar en ucuz CBR serisinin en ucuzundan daha uyguna Gösterişli ve hiç yakmayan motosikletleri olur

FİYATINA göre bence mucize bir motor bloğu var üstünde Tabir i caizse KARA KEÇİ

SANKİ İTALYADAN JAPONYADAN EN ÜST DÜZEY BİR MOTOR almışlarda BUDA YAKIŞIYORMU YANİ BİR İTALYANA gibi veya 50 YILLIK FİRMANIN KALİTESİNE BAK ÇAPAKLI BU NASIL İŞÇİLİK gibi Saçmaladığınızın farkına varın diye yazmak istedim

GERÇEÇİ OLALIM HİNDİSTAN ÇOK FAKİR BİR ÜLKE EN UCUZ A EN DAYANIKLI """"İŞ GÖREN"""" MALLAR ÜRETMELİLER Kİ İNSANLAR TERCİH ETSİN

kocaer-yuk-sepeti-boxer.jpg
 
Katılım
26 Eyl 2012
Mesajlar
127
motor bloğunda çapak olduğunu ben yazmıştım. motoru kötülemek değildi niyetim. sadece şaşırdım yani en beğenmediğimiz çan çin ćon diye hakir gördüğümüz motor bloğu bile belirli bir kalıptan çıkmış bir motor bloğu koyuyorken neden bu kadar ün yapmış ve emsallerine göre çokta ucuz olmayan belki f\p oranı dengeli olan bu motorun nwden motor blogu plastik bir kalıba dökülmüş gibi çapak dolu olur? dışı böyle olursa içi nasıldır diye düşünmüştüm yazarken. bir laf var insan giyimiyle karşılanır düşünceleriyle uğurlanır derler. bende bu motoru cub a alternatif olarak değerlendirdim ekonomisini dikkate aldım ama gidip yakından bakıncada şaşırdım motor bloğundaki işçiliğe ve bunuda paylaştım. bir artema veya ECA döküm armatürle TSE damgası bile olmayan bir armatür gibi geldi bana. tekrar etme gereği duyuyorum benimde hayalimde pulsar var amacım çamur atmak değildi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst