Sayın mod kardeşim ben sizin gibi evimden internete girmiyorum ankaradayım otellerin neti malum yavaş şu an 3G bağlanıyorum
Şimdi bazı eleştiren arkadaşlara afkurmayın diyorum ve beni forumda rezil edemezsiniz ben boxer ile 36 vilayet gezdim ve şu an sorun yaşıyorum paramı koydum cebime bajaj tek kuruş katkı almadan buralara kadar geldim o nedenle gidin eksoz patlatın caddelerde ben tam motorcu ruhuyla yollara çıktım zorunuza gitmesin
Şimdi internete girme fırsatım oldu. Otelde yatıyorum. Yola çıkayımmı çıkmayayımmı kişilik olarak atılgan biriyim karadenizliyim üstelik + bir fark koyuyor motoru sağlam ticaretten 3030 TL aldım motoru aldım gün motosiklet kullanmayı bilmiyordum bajaj samsun servisinden sezgin usta geldi beni 10 TL karşılı evime getirdi ben 50 TL daha verip okul bahçesinde bana motoru öğretti ben ağustos 20 kadar motoru kaçak kulllandım hedefim gürcistana gitmekti. ehliyetimi aldım yıllık izne çıktım. Eylül 5 cuma gecesi sevgilimle vedalaştıktan sonra yola çıktım. Üzerimde durt kıyafetleri hjc kaskı eldivenlerim ve azmim vardı. Tabiki paramda var
Motor 3800 km iken ikinci bakımını yaptırdım 120 TL ödedim
Samsun gürcistan arasını batum diyelim şimdi bajajın godomanları burada kılı kırk yarıyorlar 3 günde gidip geldim cuma gecesi uykum geldi için ünyede cumartesi trabzonda pazar ise batum öğretmen evinde kaldım pazartesi ise batumdan yola çıkıp akşamı ünyede konakladım sabahı yola çıktım öğle vakti samsun bajaj gittim bakım yaptırdım istanbula gidecemi söyledim hüseyin usta ok abi sorun yok gidebilirsin dedi ben yağmurda Alaçama kadar geldim sonra üst yağmurlum olmadı için Alaçam geyikkoşan öğretmen evinde kaldım aslında amacım kıyı şeridinden ülkemi karadenizi gezmekti ancak acemiyim harita yok kastamonudan bartına sonra zonguldağa falan kafamdaki fikir oydu sonra sinop boyobat yoluna akşam karanlığında girdim tuğla fabrikalarında perişan şekilde çalışan işçilerin fotosunu çekiyordum yollarda ölmüş hayvan leşleri görüyordum aşırı bir hayvan leşi vardı önceleri bu hayvanların karşıdan geçerken öldüklerini sanıyordum ki üç orta boy köpek bana saldırdı ikisini def ettim ancak biri saldırıya devam etti ve ben artık eceline susadın be itoğlu it deyip köpeğe yandan çarpmamla köpek acı haykırışları yolu inletti ve ben sağıma düştüm pardon soluma yol mıcırlı oldu için yağmurluklarım yırtıldı ellerim yaralandı kollarım bacaklarım kanadı ben haraketsiz köpeğin yerde can çekişirken bakarken bir yandanda serüvenimin bittiğine üzülüyordum ileriden bir tırcı beni farkedip durdu ve bişim olup olmadını sordu bende elim elim çok acıyor dedim 112 arandı ambulans geldi taşköprü devlet hastanesine intikal edildi filim çekildi motorda hastanenin bahçesine tırcı ile geldi ben iyi olunca boxer baktım ve yola çıkarmıyım diye düşündüm yanına gittim kontağı çevirdim motorum çalışıyor ilk motorum ve ilk kazamı yaptım sonra sabah kastamonun bozuk ve yapılan yollarında yamuk gidonla merkeze gittim kastamonu bajaj buldum servise ulaştım suat usta yardımcı oldu bakın bajaj servisi ve adam benden para almadı zincirime baktı yağıma baktı gidonu düzeltti ve sonra istanbulda gidonu düzelttir elimde gidon yok dedi güzel sohbetten sonra metro turizmin deli şöförleri ile cebelleşe cebelleşe ben boluya tırcıların dinlenme tesine girdim bende bir huy var gece olunca uyurum motoru park yaptım ve otele girdim sabah bolu tünelinden geçmeyip wski yoldan indim motorda aşırı öne inme durumu vardı istanbula kadar gittim avrupa yakasında sabaha kadar ucuz otel aradım ortaköyde bira içenlerle dost olup kadınlar ve onların bize çektirdiklerinden bahsettik sonra konu siyasete girdiydi ki orta köyün cami kenarında boğazdan geçen gemilerin etkisiyle dalga oldu ve herkezi ve beni biraz ısladı sonra ben şansımı avrupada bulamayınca asyaya indim kadıköye gelmişim kız kulesi tüm endamı ile beni selamlıyordu bende bu gezide motorumla gezdim her yerin önemli yerlerinde foto çekmek kız kulesindede çektim türk bayrağımla tabiki sonra harem otelde iki gün kaldım bu esnada unuttum bir şey var boluda tır garajında kaldım otelde bajaj sabah aradım bajaj boxer ile tur yaptımı istanbula gelip çaylarını içmek istedimi söylerdim bir bay beni telefonda dinledi ancak dönüş yapacaz dedi sonra bir daha dönen olmadı sonra internetten vampir baybars buldum para için her şeyi yapacak karakterde biri motoru aldım motoru servise soktum sorunları anlattım kaza sonucu parçaları değiştirttim bay moto kendisininde boxer sahibi olduğu bir çocuk gözlerimin önünde motor yağını değişti zaten baybars ustaları hepsi çocuk işçi baybars bay moto motoru aldı denedi gitti geldi baktı dedimki samsuna geri dönecem edirne öncesi güzelce yap 3800 km iken motor yağım değişmiş size şimdi resim olarak servis fişini gösterecem ve
benden 185 falan alındı ben selimiye kışlası arkasında bulunan otelime gelirken baybars bay moto aradım çekişte sorun var dedim zor bela oteli buldum girdim uyudum sonra edirneye gitmek için yola çıkmışken bir başka boxerci ile yolda karşılaştım beni forumdan takip ediyormuş beni oktay motor getirdi oktay abiyle tanıştık sağolsun hemşerimiz çıktı stop sorununu gösterttim samsun bafralı motor ustamda baktı sonra ben edirne yoluna çıktım gece çorlu tehlikeli ve rüzgarlı olur dediler bende bir dinlenme tesinde sabahladım yani öyle saatlerce motor kullanma durumu yok zaten 80 60 40 basıyorum motoru zorlamayı bırak motora iyi davranıyorum
edirne dönüşü gölcüğe ulaştım orada çadır kurdum yattım uyudum sabah baktım ki tatil 9 gün olmuş bu süperdi ben güney marmara ve ege yapıp hedefim akdenizdi sonra erdekten bir kampingte kaldım gerçekten güzel bir yerdi sonra bursaya giderken alman motorcu yorkle tanıştım benim 150 yolculuk ettimi görünce büyük başarı dedi ve fotomu çekti sonra balıkesirin uzun domates tarlarında çalışan kobanili ve suruyeli göçmenleri domates toplamalarını izledim hatta bir çocuktan iki domates alıp melemen yapacaktım ki abi seni o kıyafetle görünce kawasaki ile geldin sandık dedi evet bu bajaj hint motoru bu yolda kalmaz dedim sonra geliboluya geçtim şehitlikleri ziyaret ettikten sonra ecebat çanakkaleye geçerken vapur görevlisi ile kavga ettim motoruma bisiklet muamelesi yapıyordu tekme tokat soluğu çanakkale emniyetinde aldım sonra vatandaştan şikayetçi oldum ben geceyi çanakkalede mangal yapılan bir yerde akşamcılarla bira içerek geçirdim ve sabahı izmire doğru yola çıktım yolda motrumda sorun yoktu sonra sığacık yakınlarında bir astsubay ile tanıştım beni kamp kuracak bir yere getirdi motorcu dayanışması kendiside duk kullanıyordu oradan çıkıp urlaya geçtim gece çeşmede takıldım sonra urlaya gittim sonra sabah seferi hisarda kaldım ertesi gün yoldan çıkıp önce yağmurda söke kuşadası ve bodruma geldim ki bodrumda sel aldı

motorum yağmur yedi ancak sel alıp getirmedi baktım ki lastik inmiş petrolleri denedim o esnada lastik dubleks oldu için özellini yitirmiş sabaha kadar çekici bekledim ancak onlarca araba selden dolayı çekiciler onları alıyordu sabahın bir bölümünü otobüs durağında bir bölü
münü ise bp istasyonunda geçirdim hatta motor üstünde uyumayı bile öğrendim sonra sabah bodrum bajaj aradım tur yaptımı lastiğimin patladını yardım etmelerini söyledim ancak bodrum bajaj başımın çaresine bakmam gerektini söyledi bende burada yabancı oldumu eve dönemk istedimi söyledim ancak yardım edemiceklerini ve suratıma telefonu kapattılar teşekkür ediyorum bajajın bodrum bayisine sonra bodrum sanayisine gittim yalvar yakar lastiği yaptırdım usta 80 tl aldı bu ustalar kendilerini bulunmaz hint kumaşı sanıyolar ee doğru sen bilmiyorsun adam sanki motoru kendi üretmiş samsuna dönünce ilk iş motor tamirini öğrenmek çünkü malum ustalar hiç biri beşpara etmez neyse artist bodrum motor ustasından 80 tl tokadı yedikten sonra yoluma devam ettim yatağan üzerinden denizliye girdim gerçekten muğla yolu çok güzeldi sonra afyona girdim motorumla şehri gezdim ve ankara yoluna geldim ama önce dinarda kaldım tabi ve bir öncesindede milasta kaldım bunları unuttum sorun polatlıda başladı şimdi ekrem bey diyor ki motorun arıza yapınca niye kenara çekmedin buda benim acemiliğim bakın orada bay moto 6337 km yağ değişimi yapmış değilmi
hatta yağ değişiminden 35 TL almış sonra şu an moto 9800 km falan kısa matematik hesabı yapalım 3463 km falan yapıyor yağni bajajın iddağa ettiği bakım aralığının yanına bile yaklaşmamış motorumuz artık servis burada suçlu ben zaten dava açacağım bajaj garantiledikleri motor yolda bıraktı
dün ankara bajaj aradım beyfendi yardım edermisiniz dedim tolga bey sonra bu gün tanıştık ekmek teknesini kapatıp bana koştunu söylüyor sonra olay ekrem beyin talimatıyla geldiğini gösteriyor malum neyse kendisinin mercedes kullanıcısı oldunu ben daha mercedes yaptıramıyorumda sen bajaj nasıl yaptıracaksın dedi yani bajajın bayisi bu bajajdan çok fazla bir şey bekleme dedi gibi bu gün olduğunda bitane usta buldum usta şehir dışındaymış çocuğunu kayıt ettirmesi gerekiyormuş falan adamın dertlerini dinledikten sonra bajaj servisi olmayan hakan ustayı buldum böyle bıyıklı akp düşmanı bir abimiz motoru arabasıyla gelip aldı çocukları baktı çalışır duruma getirdi şimdi orada iken ben bajaj bayisini bidaha aradım elinde parça varmı dedi sonra bana var dedi sonra ustanın istedi parçları yok dedi meğersem bu motorun o parçaları bulunmuyormuş koskoca ankara bajaj bayimizde ben inanmıyorum çünkü ben motoru yaptırsam bakın motoru yaptırdım gidiyorum diye yazacaktım ekrem beyden zaten talimatla gelmiş beyfendi yoksa kara kaşıma kara gözüme gelecek değil değil mi malum bilgileride ekrem beye benden önce ulaştırmış tolga beyin samimiyetine inanmıyorum burada senbajajınana bayisisin ve elinde motor parçası bulundurmicasn hocam dalga geçmeyin ne olur bakın motorunuz yolda kaldı üç bin küsürlerde yağını bitirmiş buna rağmen kullanıcı hatası derseniz burayı yalakalarınız hariç okuyanlar takkesini önüne koyup düşünür motorunuz sorunlu ve ben bunu yaşayarak gördüm vites geçişlerini stop problemini saymıyorum bile sonra hakan ustama 150 tl verdim ve otelime geldim
Eyvallah hocam ben daha bajaj almam hem servisi servis değil hem elinde parçası varken sırf motoru yaptırmamak için beni buralarda mağdur ettiniz hemde yaklaşım direkt kullanıcı hatası ile kullanıcıyı nerden sıkıştırsakta saf dışı etsek ben tüketici mahkemesine gidecem dava açıp hakkımı arayacam siz bu motora belli periyotlarda km olarak garanti verdiyseniz beni 3000 km yağ sorunundan dolayı sorun yaşaması bağlamaz ki servis harici yağ değişimi garantiden çıkma sebebidir bunuda hatırlatmam gerekiyor bilginize herşey ortada ve siz hala malınıza sahip çıkamyın müşteriniz mağdur olaun ve bu motorla yola çıkmasın yani istanbul dışında iseniz motor parçası için 2 gün beklemeniz gerekiyor ne acı bir durum övdümüz bajaj türkiyenin başkentinde motor kapağı elinde yok neyse olaya mod devreye girmiş banlanmadan konuyu bitirim