Merhaba arkadaşlar,
Bir süredir yazılanları okuyorum. Sıkı bir YBR fanatiği olmama rağmen, son yapılan yeniliklerle kalitenin düşürülmesi ve fiyatın artışı beni yeni arayışlara sevk etti. Sizlerin izlenimlerine güvenerek, dün akşam almış olduğum siyah Boxer'imle ben de aranıza katıldım.
Beklentilerim: ekonomik, sağlam/dayanıklı, 90km/h ulaşabilen... Şimdilik gördüğüm tek kusur, titreşimin 70km/h hissedilmesi. Umarım sağlam/dayanıklık konusunda beni hayal kırıklığına uğratmaz.
Kazasız keyifli sürüşler.