Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Yurdukoru gardaş gidonu 13 yıldız anahtarla gevşedip biraz yukarı kaldırıp ayar yapmayı denedinmi tabi aynaları yeniden ayarlamak gerekiyor

Abi evet, o işi ilk aldığımda denedim de bu sefer gidon haliyle öne kaykıldı ve daha çok eğilmek zorunda kaldım. Bu yüzden eski haline döndüm.
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
96
Arkadaşlar ön dişliye uygun dişli bulamazsınız. Serviste ölçüm yapmıştık milimlik boşluk var arka dişli değişimi daha sağlıklı sizlere tavsiyem 40 dişli yapın. 38 dişlide biraz hızlanma ve randıman sorunu yaşayabilirsiniz. Ayrıca motorunda çalıştırma sorunu olan arkadaşlar jigleyi sonuna kadar bastırıp klik sesinin geldiğinden emin olun sorunsuz çalışıyor. Aldığım günden beri tek sıkıntım silindir alt kapak contasından kaçak vardı onuda sağolsun denizli merkez servisi yıldız motordan davut usta halletti garantiden conta geldi ve ücretsiz değişim oldu tek sıkıntı buydu. Daha önce 8 sene windy kullandım ondaki titreşşimi görünce boxer mükemmel.. Aslında tek sorun paranıza göre motor almak yerine ihtiyacınıza göre motor almakta. Mesala yurdakul balığa gidip gelmek için aldım dedi dağ bayır sür mükemmel, ama kurye bir arkadaş için sorun çünkü zamanla yarışıyor ama boxerde 4 vites. Dediğim gibi önce ihtiyaçlarınızı belirleyin sonra alacağınız motora karar verin.. İster boxer ister cg tipi ister ybr ister cbf .
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Arkadaşlar ön dişliye uygun dişli bulamazsınız. Serviste ölçüm yapmıştık milimlik boşluk var arka dişli değişimi daha sağlıklı sizlere tavsiyem 40 dişli yapın. 38 dişlide biraz hızlanma ve randıman sorunu yaşayabilirsiniz. Ayrıca motorunda çalıştırma sorunu olan arkadaşlar jigleyi sonuna kadar bastırıp klik sesinin geldiğinden emin olun sorunsuz çalışıyor. Aldığım günden beri tek sıkıntım silindir alt kapak contasından kaçak vardı onuda sağolsun denizli merkez servisi yıldız motordan davut usta halletti garantiden conta geldi ve ücretsiz değişim oldu tek sıkıntı buydu. Daha önce 8 sene windy kullandım ondaki titreşşimi görünce boxer mükemmel.. Aslında tek sorun paranıza göre motor almak yerine ihtiyacınıza göre motor almakta. Mesala yurdakul balığa gidip gelmek için aldım dedi dağ bayır sür mükemmel, ama kurye bir arkadaş için sorun çünkü zamanla yarışıyor ama boxerde 4 vites. Dediğim gibi önce ihtiyaçlarınızı belirleyin sonra alacağınız motora karar verin.. İster boxer ister cg tipi ister ybr ister cbf .

Ben öne Cup dişlisi taktım kullanıyorum.
15 dişli.
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
96
dostum ustayla kumpas ile iç çap ölçümü yaptık. Beraber baktık belki dediğinde olabilir sonuçta sende bir ustasın.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Herkese iyi günler arkadşlar size bi kaç sorum var.

1- Motorum yedek deposu ve ana deposu kaç lt ?

2- Yakıt ortalamanız ne alemde. Benim rodajdan sonraki ilk 500 km bitti 2218 kmde iken fulledim su an 2550 de ve benzin ibresi yarının bi tık üstünde. Ben 95 kg yum bu km nin 130 kmsi otoban 80-90 km hız arası 50 km çevreyolu istanbul 50 km hard baya sıkışık istanbul tarfiği 20 km civarı 2 kişi şehir içi. 100 km de şehir içi dağ bayır sizce normalmi ya biraz uzun oldu ama kusura bakmayın tahminim bu depo 450 km civarında biter eğer bi anormallik varsa depo oringinden şüphe edicem çünkü pulsarda knider arakadaşımızın ve boxerde yurdukoru arkadaşımızn oringler yırtıktı belki benikide öyle olabilir. YURDUKORU siz nasıl anlamıştınız yırtık olduğunu.
(Km leri yaklaşık olarak yazdım)


3- Bide depoyu sağa sola elinizle salladığınızda salınım olması normal mi yan kapaklar yokken daha çok oluyor.
Bu arada depo kılıfı taktırdım arkadaşlar gayet iyi oldu tavsiye ederim.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Herkese iyi günler arkadşlar size bi kaç sorum var.

1- Motorum yedek deposu ve ana deposu kaç lt ?

2- Yakıt ortalamanız ne alemde. Benim rodajdan sonraki ilk 500 km bitti 2218 kmde iken fulledim su an 2550 de ve benzin ibresi yarının bi tık üstünde. Ben 95 kg yum bu km nin 130 kmsi otoban 80-90 km hız arası 50 km çevreyolu istanbul 50 km hard baya sıkışık istanbul tarfiği 20 km civarı 2 kişi şehir içi. 100 km de şehir içi dağ bayır sizce normalmi ya biraz uzun oldu ama kusura bakmayın tahminim bu depo 450 km civarında biter eğer bi anormallik varsa depo oringinden şüphe edicem çünkü pulsarda knider arakadaşımızın ve boxerde yurdukoru arkadaşımızn oringler yırtıktı belki benikide öyle olabilir. YURDUKORU siz nasıl anlamıştınız yırtık olduğunu.
(Km leri yaklaşık olarak yazdım)


3- Bide depoyu sağa sola elinizle salladığınızda salınım olması normal mi yan kapaklar yokken daha çok oluyor.
Bu arada depo kılıfı taktırdım arkadaşlar gayet iyi oldu tavsiye ederim.

Deposu kaç litre olduğunu bilmiyorum ama bende ister hareket olsun isterse durduğu yerde benzin kokuyordu, depo grenajını söktüm kokunun şamandıradan geldiğini anladım soktum meğerse oring lastik yırtıkmış değiştirdim şuan ne koku ne bir sorun var, sağ amortisör tıpası hariç şu an deneme aşamasında tekrarlarsa oring değişecek oda olmazsa tıpa kafası veya amortisör komple değişmesi gerekebilir. Sizin motorda benzin kokusu varmı yoksa bu kmler normal gibime geliyor.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Deposu kaç litre olduğunu bilmiyorum ama bende ister hareket olsun isterse durduğu yerde benzin kokuyordu, depo grenajını söktüm kokunun şamandıradan geldiğini anladım soktum meğerse oring lastik yırtıkmış değiştirdim şuan ne koku ne bir sorun var, sağ amortisör tıpası hariç şu an deneme aşamasında tekrarlarsa oring değişecek oda olmazsa tıpa kafası veya amortisör komple değişmesi gerekebilir. Sizin motorda benzin kokusu varmı yoksa bu kmler normal gibime geliyor.

Öyle ahım şahım bi koku yok depo kapağından koku geliyor biraz o yani bide bizde depo granejı yok direk deponun altına göz atsak hiç sökmeden anlayabilirmiyiz ayrıca bu rodajdan sonraki ilk 500 km açılma kmleri olduğu için yakacak ta ne biliyim bir depo ile 500-600 kmlerden bahsediliyor boxer için ondan dedim
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Osman kardeşim selamlar.

Öncelikle Boxer'ın ibresine pek güvenme :) şöyle ki yokuş yukarı giderken düşük, inerken yüksek gösterebiliyor.

Rodajda bir depoya 500 km gitmişsin, bence çok güzel. Şu an daha da az yakıyor olması lazım. Ancak ne kadar seri kullandığına da bağlı.

Bendeki oring problemi benzin musluğunun orada lekeleri farketmemle ortaya çıktı. Fabrikasyon hatası olduğundan hemen değiştirdiler.( Pulsar'da da bir kere benzeri bir durum olmuştu) deponun tam altına fenerle bir bak islaklik varsa kesin oring değişmeli. 1 liralık bir lastik zaten.

Depo çoğu bu tarz motorlarda tek bir noktadan 3 vida ile sabitlenmiş oluyor bu yüzden çok fazla sağa sola ittirme, belki o yüzden benzin kaçırıyor olabilir. Dediğim gibi el yordamıyla ya da bir fenerle iyice kontrol et.

Ana depo toplamda 13.5 litre bildiğim kadarıyla. Ben ortalama 500 km rahat gidiyorum. Şu ana kadar hiç dibine kadar gelmedi, yani içinde illa ki 1.5 litre falan kalmış oluyor.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Evet o benzin ibresi oynamsı normal benim cgde öyle oynuyordu ben parasında değilim bu oringin kerata ucuz da nerde satılır nerde bulunur onu bilmiyorum bayır yukarı falan gaz açmalara başladım biraz ondan da olabilir hele bi kontrol ediyim depo altını yedek harici kaç lt depo acaba bilen var mı

Benzin musluğunun orda nasıl leke acaba siyah toz gibiyse o bazen bende de oluyor ama bilmiyorum
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
0sk4.jpg
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
aslında az yırtıkmış. tahmini iç çapı kaç cm

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:21 ----------

Yurdukoru sen bu 500-600 kmleri yedek dahil mi yapıyorsun

Evet yedek dahil 500-550 km de bir benzin alıyorum. Yedeğe vermezsem ortalama 450 km de bitmiş oluyor. (11 litre)
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
bi benim depo bitsin karşılaştıma yapıcam depo bitsin bakalım

benim kmlerde ne kadar yaptığını hatırlıyor musun 2000 km den sonra
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Öyle ahım şahım bi koku yok depo kapağından koku geliyor biraz o yani bide bizde depo granejı yok direk deponun altına göz atsak hiç sökmeden anlayabilirmiyiz ayrıca bu rodajdan sonraki ilk 500 km açılma kmleri olduğu için yakacak ta ne biliyim bir depo ile 500-600 kmlerden bahsediliyor boxer için ondan dedim

Depoyu sokmeden bakın ıslaklık varmı varsa benzini boşaltın ve çıvatasını sokun yırtık mı oring, ıslaklık yoksa çıvatasını sıkın ve depoyu monte edin, depo kapağı kısmında koku olması normal sonuçta benzin dolduruyoruz damlama falan olduğu için kokması normal. Benim arkadaşta da baxer var oda 450 km gidiyor endişelenmenize gerek yok şuan 7000km civarında.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Teşekkürler hepinize benim dedğim tahmini400-450 km diye yedeği açmadan ben pek yedek kullanmam :)
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Benim Boxer bir depo ile ortalama 450 km yol gidiyor. 2.2/2.7 lt arası yakıyor 100 km de.

Ama ben seri kullanıyorum.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst