Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

G.G

Katılım
17 Tem 2014
Mesajlar
23
Arkadaşıma Boxer aldık bugün, bende olan sorunların hiç biri yok adamda. :) Artık eminim, bazı Boxer'lar kesinlikle sorunlu. Stop etme işini denemeden almayın.

Tam olarak neleri denemeliyiz?
stop etme dediğiniz olay debriyajı sıkıp 1.vitese atıldığında mı stop ediyor? yani motoru kaldırmıyoruz değil mi? sadece durduğu yerde 1.vitese atıyoruz?
 
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
86
Kısa bir süre scooter tecrübem oldu. Debriyaj gaz olayınıda arabadan biliyorum ama debriyajlı motosiklet hiç kullanmadım. Dediğiniz gibi cb125 ace a bakmıştım daha önce ancak acemiliği attıktan sonra çabuk sıkılabilirim diye düşündüm.

Biraz şans işi sanırım bu problemler.

Yaşadığım şehrin bi ucundan diğer ucu 5-10 km kadardır debriyaj vitesle uğraşmamak adına 2.el bir scooter bakacağım, bulamazsam eğer ocak ayında alacağım gibi duruyor boxer'ı.

Çok teşekkür ediyorum ilginiz için.

G.G.Sen önce scooter da tecrübe kazan sonra 150CC motora geç.Şehir içinde kesin zorlanırsın.Pratik bilgileri zamanla öğrenirsiniz,Boxer da kronik bir sorun yok.Sadece lastikler kalitesiz.Burada yazılan sorunların hiç biri önemli bir şey değil.Bu fiyata piyasada daha iyisi bence yok.Al bi kymco scooter bak keyfine.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:39 ----------

5100 15W50 MOTUL yağı koyun vites sorununu çözün.1 hafta yatan motora bugün çalıştırıp 15saniye sonra vitese taktım yine sorun yoktu.Aynada titreşimden sorunu olanlar lastik havası ön 28ps/ arka 30ps yapıp direksiyon boşluğunuz yok ise böyle sorun yaşamazsınız.Buradaki şikayetleri okuyunca şaşırıyorum ve kendi motorum için bir daha maşallah diyorum.Hepinizin işi rast gitsin tekeriniz düz bassın.Birbirine yakın arkadaşlar motorlarınızı değişerek farkları hissederek ayarlarınızı yaptırabilirsiniz.
 

G.G

Katılım
17 Tem 2014
Mesajlar
23
G.G.Sen önce scooter da tecrübe kazan sonra 150CC motora geç.Şehir içinde kesin zorlanırsın.Pratik bilgileri zamanla öğrenirsiniz,Boxer da kronik bir sorun yok.Sadece lastikler kalitesiz.Burada yazılan sorunların hiç biri önemli bir şey değil.Bu fiyata piyasada daha iyisi bence yok.Al bi kymco scooter bak keyfine.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:39 ----------

5100 15W50 MOTUL yağı koyun vites sorununu çözün.1 hafta yatan motora bugün çalıştırıp 15saniye sonra vitese taktım yine sorun yoktu.Aynada titreşimden sorunu olanlar lastik havası ön 28ps/ arka 30ps yapıp direksiyon boşluğunuz yok ise böyle sorun yaşamazsınız.Buradaki şikayetleri okuyunca şaşırıyorum ve kendi motorum için bir daha maşallah diyorum.Hepinizin işi rast gitsin tekeriniz düz bassın.Birbirine yakın arkadaşlar motorlarınızı değişerek farkları hissederek ayarlarınızı yaptırabilirsiniz.

Benimde ilk tercihim scooter hatta kymco agility ancak boxer'da kredi kartına taksit avantajı var. Takip ediyorum şuan mağazadan satılan 2.elleri ancak bulamazsam ocak sonuna kadar boxer almayı düşünüyorum.
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Islak asfaltta kaydırmayan lastik bulan var mı? Kısmende olsa motorumuza uyacak şekilde? Misla bir çok scooter modeline michelin city grip takılıyor ve herkes memnun; ıslakta yapıştığını söylüyorlar. Bizim boxer içinde böyle bir lastik var mı?
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Tam olarak neleri denemeliyiz?
stop etme dediğiniz olay debriyajı sıkıp 1.vitese atıldığında mı stop ediyor? yani motoru kaldırmıyoruz değil mi? sadece durduğu yerde 1.vitese atıyoruz?

Motor stop haldeyken vitese takın ve debriyajı sıkıp ileri geri hareket ettirin. Yerinden oynamıyorsa debriyaj ayırmıyordur, diğer Boxer'a bakın.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
@Alireis: Valla bir tek sorunsuz benmiyim diyordum demek ki yanlız değilmişim. Ben de sizin gibi yazılanları hayretler içinde okuyorum. Zira aldığımdan beri hunharca gaddarca kullanmama rağmen yağ değişimi haricinde servise uğramadım. Demek ki gerçekten bazılarının montajı sorunlu yapıldı. Allah kimseye dert bela vermesin. Artık havalar iyicene soğuduğu için yeri geliyor 2 haftada bir kullanıyorum. Maşallah buna rağmen tek marşta çalışıyor. Ne akü zayıflıyor ne de soğuk çalışmam demiyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:45 ----------

Islak asfaltta kaydırmayan lastik bulan var mı? Kısmende olsa motorumuza uyacak şekilde? Misla bir çok scooter modeline michelin city grip takılıyor ve herkes memnun; ıslakta yapıştığını söylüyorlar. Bizim boxer içinde böyle bir lastik var mı?

Ben kış lastiği sava mc 32 taktırdım ve çok memnunum. Bir kaç sayfa geride resimli paylaşımlarım var.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Motorumu 2200 liraya satıyorum, ilgilenenler mesaj atsın.
6500 km de. Kazası değil devrilmesi bile yok. ağustos 2014 te almıştım. tamamen nakit ihtiyacı nedeniyle satıyorum.
 
Katılım
5 Ağu 2011
Mesajlar
227
Motorumu 2200 liraya satıyorum, ilgilenenler mesaj atsın.
6500 km de. Kazası değil devrilmesi bile yok. ağustos 2014 te almıştım. tamamen nakit ihtiyacı nedeniyle satıyorum.

Kardeşim sen kuryesin yanlış hatırlamıyorsam ve honda cb 125e den hiç memnun değildin. Boxer hakkında izlenimlerini yazabilir misin?
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Bende benim skuteri satıyorum. Satılırsa duruma göre haberleşiriz. Tabi o vakte sizinki çoktan satılmış olur :D
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
73
arkadaşlar bir ara dişli sayıları ile alakalı yazılar okumuştum ama nerede dir hepsini okumıyım diye hatırlayanlara soruyim ön dişli değilde araka dişli de oynamak gerektiği aklımda kalmıştı ....80 km den sonra motor titreşimi artıyor ve bağrıyor işte bunun olmaması hızın artması titreşimin 100 km den sonra olması çok fazla da çekişten düşmemesi için arka dişli sayısını kaça düşürsek iyidir birde ne marka olarak uyar ....ayrıca 5000 bakımına giricem makım için nelere dikkat etmeliyim neleri değiştirmeliyim belki servisine gitmem..
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
Arkaya 38 dişli takıp 1 bakla zincirden çıkarırsanız istediğinizi rahatlığa ulaşırsınız

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:57 ----------

Buraya da bir kaç resim atalım





 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
272
İyi olmuş he! Bir tek öneri arka amortisörlerden körükleri çıkar bence. Hem daha iyi durur hemde bu şekilde nemi atamayacağından pas yapar içeride.
 
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
78
Yurdukoru gardaş gidonu 13 yıldız anahtarla gevşedip biraz yukarı kaldırıp ayar yapmayı denedinmi tabi aynaları yeniden ayarlamak gerekiyor
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Bu işin piri uçankaplumbağa kardeşimiz bildiğim kadarıyla. Kendisi bu dişlileri imal ediyordu yanilmiyorsam.

Abi ben Pulsar için dişli yaptım.
Boxer ve Discover modelleri için de yapacaktık fakat Cg dişlileri uyumlu olduğu için üretim yapmadık.

Boxer'a arka dişli Cg ön dişli de Cup motosikletlerin dişlileri uyuyor.
Ben arkayı değiştirip zincirle oynamaktansa ön dişliyi 15 yaptım,
zinciri bozmadım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst