- Katılım
- 18 Haz 2014
- Mesajlar
- 14
Allah razı olsun arkadaşlar mat siyah yaptıracağım o yüzden siyah aldım ruhsat işlerinde sıkıntı olmasın diye.
bende ümraniye bayiden almak zorunda kaldım çünkü başta 2 el almıştım problemliydi geri almadı mecbur 0 döndük boxer aldım bazen çalişma sorun yaşıyorum bunun dışında memnunum servis hep yenidir ondandır diyor bencede ilği alaka eksik ters cevap veren bi adamı var ahmet abiye söylemedim ama böyle giderse gitmeyi düşünmüyorum dün motorun plakasını taktırdım yamuk deldi söyledim düzeltti ama plaka delik deşik oldu bir blakayı bile takamyana nasıl motoru getireyim..aslında 2 ustası var biri daha sıcakkanlı ama benim işime hep öbürü denk geldi bilmiyorum ne yapacağim iyi bir servis ögrenirseniz bende ögrenmiş olurum...Yeni alanlara hayırlı olsunda bir kaç arkadaşdan başka ses yok boxer cilerden...
Aldıkdan sonra servis ne kadar ilgileniyor sizinle. Ben sattım gerisi beni ilgilendirmezmi diyorlar.
İstanbulda en iyi servis hangleri diye sormuşdum fakat ya bilen yok yada sallamıyorlar bizi...neyse önemide yok..
Ekrem bey tabi cvp yazarsanız ümraniye bayi ya işi bilmiyorlar ya sizin motoru satmak istemiyorlar. Ben bir kaz kez
demedim fakat nedense sizin motorları pek önemsemiyormuş gibi bir tavırları var??? Yada müşteriyi önemsemiyorlar...neyse ...
Ben burdan 3 arkadaş hariç motorunu öven görmedim o yüzden bilen bir akadaşıma danışdım yamaha,nın sevvis elemanlarından işinin ehli boxer i deneticem ona bakalım kaçta kaç bir onay alıcam ..İnş olumlu olur da alırız ..Ben biraz seçiciyim de bu konularda çokda masrafa girmek istemiyorum...
bende ümraniye bayiden almak zorunda kaldım çünkü başta 2 el almıştım problemliydi geri almadı mecbur 0 döndük boxer aldım bazen çalişma sorun yaşıyorum bunun dışında memnunum servis hep yenidir ondandır diyor bencede ilği alaka eksik ters cevap veren bi adamı var ahmet abiye söylemedim ama böyle giderse gitmeyi düşünmüyorum dün motorun plakasını taktırdım yamuk deldi söyledim düzeltti ama plaka delik deşik oldu bir blakayı bile takamyana nasıl motoru getireyim..aslında 2 ustası var biri daha sıcakkanlı ama benim işime hep öbürü denk geldi bilmiyorum ne yapacağim iyi bir servis ögrenirseniz bende ögrenmiş olurum...
Arkadaşlar öncelikle motorlarınız hayırlı olsun.
Şunu açıkça izah edeyim stop etme diye bir sorun yok. Bende niye olmuyor? Çünkü ben ilk çalıştırmada bir 30 saniye motoru ısıtıyorum. Bu, motorunuzun ömrü için olmazsa olmaz. Tek yapmanız gereken motor soğukken jikle ile çalıştırıp bir 30 saniye motoru ısıtıp, jikleyi kapatıp sonra yola gitmek. Motorumuz eski usul çalışmalı bir motor, enjeksiyonlu, pompalı sensörlü vs. değil, elbette jikle ile hazırlayacaksınız. Sabah kalkar kalkmaz koşabilirmisiniz?
Arkadaşlar öncelikle motorlarınız hayırlı olsun.
Şunu açıkça izah edeyim stop etme diye bir sorun yok. Bende niye olmuyor? Çünkü ben ilk çalıştırmada bir 30 saniye motoru ısıtıyorum. Bu, motorunuzun ömrü için olmazsa olmaz. Tek yapmanız gereken motor soğukken jikle ile çalıştırıp bir 30 saniye motoru ısıtıp, jikleyi kapatıp sonra yola gitmek. Motorumuz eski usul çalışmalı bir motor, enjeksiyonlu, pompalı sensörlü vs. değil, elbette jikle ile hazırlayacaksınız. Sabah kalkar kalkmaz koşabilirmisiniz?
sizinkinde olmayabilir. dediğinizi hatta daha fazla bekleyerek bende yapıyorum.jikleyi kapatır kapatmaz duruyor. hatta bazen bi 10 dkka kullanımdan sonra sürüş sırasında kapatıyorum sürekli gaz beslemezsem stop ediyor. seside fazla çıkmıyor motorun zaten fıtı fıtı boşta yokuş falan inerken bazen stop ettiğini bile anlamıyorum. sonra gaz veriyorum bakıyorum kimse yok tekrar çalıştır. bi sıkıntı olduğu belli en kısa zamanda servise götürmem lazım. ilk aldığımdada vardı satan yeni ondan dedi inandık 150 km oldu değişen yok.ki başka arkadaşlarda bu sorun yok onların motoru yeni değilmi zaten inanmamıştım o gün.ama hiç kapatmadan jikleyle kullanırsan 10 numara hiç bi derdi yok.
arkadaşlar, motorun ruhsat sigorta plaka işleriyle uğraşınca baya yoruldum,bitirdim sayılır..
şöyle az da olsa denedim motoru.. güzel bir motora benziyor,, ilk alırken bazı ayarlamalarda eksiklikler olabilr.
mesela bende ön far ayarı bozuktu, havaya bakıyordu, onu düzelttik, serviste..
motorun stop etme olayına gelince bence tedirgin olacak bir şey yok.. sorun rölantı ayarının düşük olmasından olabilir, rölantı ayarının yapılması gerekir, bir de motor bir dakika kadar jikle ile ısındırılmalı.. kalkış yaparken hafif devirli kalkış yapılmalı..sorun bunlar değilse, kullanılan benzine de bakılmalı,sahte benzinden olabilir,95 oktav kurşunsuz benzin olmalı,, bir de karbüratörde tıkanıklık falan olabilir,, servise de baktırılmalı.. iyi bir servisçi hemen anlar ve çözer olayı.. bende pek sorun görülmedi, ama ısınmadığında stop etmeolayı oldu, sabahları yarım dakika ısındırarak çalıştırmak daha makul..
şu kase olayı aklıma takıldı
bu motora kaç litrelik arka kase uygun olur.. 45 litrelik uygun olur mu, daha buyüğü motorun formunu bozar mı acaba.. ben biraz büyük taktırmak istiyorum da.. kaçlık taktıran var acaba, fotolar var mı...
Merhabalar Ekrem Bey size bir sorum olacak.Ben Bajaj Boxer 150 aldım henüz 50 kmde.Haftasonu Canakkale'ye oradan da Bergama'ya gideceğim.500-750 bakımını İzmir veya Çanakkale'de yaptırmam lazım o da haftasonuna denk geliyor.yaptıramazsam 500 km aşmış olacağım bakımı.Konya'da tamircilik yaptığımız için yağın nasıl değiştiğini biliyorum ben değiştirsem garantiden çıkacak ne yapayım siz yardımcı olun.
Kesinlikle mavi öneririm..Evet arkadaşlar motorum satıldı bugün itibarı ile![]()
Artık son karar aşamasındayım ben de
Şu stop etme durumu kafamı karıştırsa da büyük ihtimalle ekonomikliği nedeni ile tercihim Boxer olacak![]()
Büyük ihtimalle geriye renk seçimi kalacak![]()