BAJAJ Avenger 220 gelecek mi ne zaman gelecek bilgisi olan ?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
353
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
avenger custom..220 cc

Type 4-stroke, single cylinder, DTS-i, air cooled with oil-cooler
Displacement (cc) 219.89
Max. Power (Ps @ rpm) 19.03 @ 8400
Max. Torque (Nm @ rpm) 17.5 @ 7000
Starting Electric
frenler
ön Disc, Dia. 260 mm
arka Drum, Dia. 130 mm
lastikler
ön Tubetype Unidirectional - 90 / 90 x 17"
arka Tubetype Unidirectional - 130 / 90 x 15"
elektrik
akü 12V, 9Ah
ön far 60 / 55W
korna 12V, 30W
avenger_colors.asp

http://www.bajajauto.com/avenger_features_technology.asp#topLook
 
Katılım
7 Ocak 2015
Mesajlar
272
Bu sorunun muhatabı, Ekrem ATA bey olması lazım kendisi bahsi geçen firmanın yetkilisidir. Bence forumun bajaj bölümüne bakarsanız sıklıkla uğrar özelden de sorabilirsin.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
gelse ne olur ppulsar 200 ü öve öve bitiremediler alanların tamamı en fazla 3 ay iinde elinden zar zor çıkardı
o nasıl titreşimdir arkadaş 1 saat sürdükten sonra bir gün deprem oluyomuş gibi hissediyorsunuz
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
gelse ne olur ppulsar 200 ü öve öve bitiremediler alanların tamamı en fazla 3 ay iinde elinden zar zor çıkardı
o nasıl titreşimdir arkadaş 1 saat sürdükten sonra bir gün deprem oluyomuş gibi hissediyorsunuz

O kadar var mı yahu titreşim. Tek silindir motor titrer yani hisseder kullanıcı bunu alışıyorsun ancak dediğiniz kadar olmamalı. Bu avenger çok güzel duruyor bence getirmeliler :)
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
449
Bu motor gelmez. Capirlar eski teknolojili cift silindir olur cunku.bu hem tek silindir, hemde cok bujili
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
449
Bide alanlar 3 ay icinde satmaya calisti demissinizde hala neden 0 olarak satiliyo bu motosiklet sizin deyiminizle?
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
O kadar var mı yahu titreşim. Tek silindir motor titrer yani hisseder kullanıcı bunu alışıyorsun ancak dediğiniz kadar olmamalı. Bu avenger çok güzel duruyor bence getirmeliler :)

valla hacı biliyorsunuz 2 senedir motorum yok arkadaşlardan ödünç alıyorum arada sırada
benim sürdüğüm mü bozuktu bilemiyorum ama sorduklarımın tamamı bizimki de titriyor dediler
sadece 1 saat sürdüm ve bildiğin kros tekerle asfaltta gidiyorsunuz gibiydi
Van da alanların tamamı ilk bir kaç ayda ellerinden üstelik ucuz fiyatlara çıkardı yabancı forumlar da da baya eleştirilen birşey
avenger şekil olarak güzel duruyor gerçekten

bu arada titreşim görmemişsiniz diyen arkadaşlar 18 yıl 21 farklı model(bunların çoğu çinli) sahibi biri olarak çok merak ediyorum biraz deneyimlerinizi paylaşırsanız ben de yararlanabileceğimi düşünüyorum

bu arada sıfır halen satılıyor diyen arkadaşlar linki incelerseniz ne demek istediğimi anlayabileceğinizi sanıyorum
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Bide alanlar 3 ay icinde satmaya calisti demissinizde hala neden 0 olarak satiliyo bu motosiklet sizin deyiminizle?

Piyasa 3-5 bin km'de 7 bin tlye, 7500 tl'ye satılık pulsar dolu olduğundan öyle demiş olabilir arkadaş. Gerçekten çok fazla motorun satılık olması düşündürüyor. Sıfırı 8500tl+ruhsat/plaka olan bir motoru alıp 7500'e satmaya çalışmak şüphe uyandırıyor.
Mesela SYM Wolf 250'de aynı durumda. 8000-8500 tl'ye piyasa az km'li garantili temiz Wolf dolu. Bu motoru öldüm fiyatına satmaya çalışmaları, ve satamamaları şüphe uyandırıcı.
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Biz de dün başlamadık motosiklet kullanmaya. Ya sizin bindiğinizde sorun vardı ya da aklıma bir şey gelmiyor. 3 farklı pulsarı deneyebilme imkanım oldu, çoğu Çin malı ile kıyaslanamaz bence titreşimi. Kaldı ki er5,660, cbr125 gibi motosikletlerden de daha az titrediğini kolaylıkla söyleyebilirim. Hatta kendi hyosungumda 9 bin devirdeki sabit gazda titreşim daha çok rahatsız ediyordu.
Evet çok üst kalite bir motosiklet değil ama titreşim sürücü için rahatsızlık vermeyecek seviyedeydi
 
Katılım
14 Şub 2015
Mesajlar
119
Biz de dün başlamadık motosiklet kullanmaya. Ya sizin bindiğinizde sorun vardı ya da aklıma bir şey gelmiyor. 3 farklı pulsarı deneyebilme imkanım oldu, çoğu Çin malı ile kıyaslanamaz bence titreşimi. Kaldı ki er5,660, cbr125 gibi motosikletlerden de daha az titrediğini kolaylıkla söyleyebilirim. Hatta kendi hyosungumda 9 bin devirdeki sabit gazda titreşim daha çok rahatsız ediyordu.
Evet çok üst kalite bir motosiklet değil ama titreşim sürücü için rahatsızlık vermeyecek seviyedeydi

Pulsar cbr125 den az titriyorsa bende sizin kullandığınız cbr125 de sorun olduğunu yada aklıma bir şey gelmediğini rahatlıkla söyleyebilirim.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Ben Ekrem Bey'e fuarda sormuştum. Genel olarak sorunlu bir motormuş ve titreşim de var. Fakat Bajaj'ın bu motosikleti Pulsar motoru takarak yenileyeceğini internette okudum. O zaman belki getirirler.

Bakın şu videoda titreşimini 50 m'den hissedebilirsiniz :

https://www.youtube.com/watch?v=-3Aa4knJVak
 
Katılım
11 Ocak 2015
Mesajlar
38
Mumkun ise enjeksiyonlu olmasın. Hındıstandakı fiyat olmasada dağlar gıbı fıyat farkı olmasın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst