BAJAJ 200 RS SIKINTISI ÇİZİĞİ FALAN YOK TERTEMİZ MOTOR

Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
26
Herkese Merhabalar..

Motorsiklet 8.000 de fakat ufak artışlar olabilir motor sürekli apartman içinde muhafıza edilmiştir üstüne gerekli örtüler örtülerek. Motorda çizik felan yok heryeri kıpkırmızı maşallah :)Performans olarak gayet iyi durumda yağ değişimleri çok düzenli bir şekilde gerçekleşmiştir. Bazıları abartı diyebilir ama genelde 500 küsür km de bir değiştirdim yağı. Sormak istediğiniz sorular için arayabilirsiniz. linke tıklarsanız zaten telefonu görürsünüz.. Aşağıdaki sahibinden.com linki aracılığı ile inceleyebilirsiniz.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-bajaj-pulsar-rs200-ilk-sahibinden-temiz-394075279/detay
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst