Bahtsız Motorcu Garaj Kapısına Çarparmış..VİDEO..

Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
abi bence hiçbiri değil o adam geçerim diye hızlanmış tabi kapının daha hızlı olduğunu hesap edememiş ve güüümmmm.....Ama çok kötü vurdu boynu kırılabilir belkide kırılmıştır geçmiş olsun ne diyelim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
puhahahahahahahahha koptuuuuuum yaaaaa =))=)):p:p:p ama geçmiş olsun tabiii
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
eğilip geçerim deyipte eğilmeyimi unuttu acep :bounce:
ama yinede fena tosslamış:pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bari selektör yapsaydı..:mrgreen:
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
arkadasa fazla yüklenmeyelim bende trafikte ilk kullanmaya basladıgım zamanlar yanımdaki şeride bakıp sollıyım derken onumde frenleyen arabaya giydirmiştim:) gerci eleman kapalı garajdan cıkıyor ilginc yahu mal olunurda bu kadarmı diyesim geldi
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
kesin kaç yapıyo diye göstergeye bakıyodur o sırada başvurmuştur kapıya!:p
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ciddi ciddi kapıya doğru gitti kıpraşmadan.. insan kafayı falan eğer ne biliim öyle de odunvari girilmezki kapıya.. bu kaza falan değil.. düpedüz adam kask sağlamlığı denemesi yapmış..
şaka bir yana garibimin kafasında kimbilir ne düşünceler vardı ki.. belki hayal kuruyordu piste çıkıyorum falan diye.. etrafında superbike kızları var hayalindeyken birden dünyasında bi ışık çakıp söndü olacak :)
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Yok yok bu komedi olsun diye yapılmış bilnçli bişey bence:mrgreen:
ciddi ciddi kapıya doğru gitti kıpraşmadan.. insan kafayı falan eğer ne biliim öyle de odunvari girilmezki kapıya.. bu kaza falan değil.. düpedüz adam kask sağlamlığı denemesi yapmış..
şaka bir yana garibimin kafasında kimbilir ne düşünceler vardı ki.. belki hayal kuruyordu piste çıkıyorum falan diye.. etrafında superbike kızları var hayalindeyken birden dünyasında bi ışık çakıp söndü olacak :)

:queen::queen::queen:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
bence uydurma ( fake ) yani...
Motosiklet kullanan bir insan böyle gerzek bir hal sergilemez:silent:
adam kapıyı enine yemeye çelışıyor adet:queen:
kurtulmak gibi bir gayret yoook.....en aptal motosiklet sürücüsü ödülüne laik buldum kendisini...Tebrikler ve 100 tam puan:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst