- Katılım
- 27 Tem 2010
- Mesajlar
- 199
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar YGS geldi kapıyaa.. yarın saat 10:00'da sınav var.
Sınava giricek arkadaşlarıma kardeşlerime abilerime başarılar diliyorum
Bilmediğiniz soruları boş bırakın, Sabahta okunmuş pirincinizi unutmayın diyorum
Gelelim konumuza;
Sınava giriceğim okul'un yerini bilmiyorum.. Şimdi diceksiniz daha önceden neden bakmadın die ama bi türlü fırsat bulamadım..
Şimdi sizden yarım istiyorum :rendeer:
ŞİRİNTEPE İLKÖĞRETİM OKULU mimarsinan caddesi Şirin sokak,
Soğanlı/Bahçelievler... ( İstanbul )
Arkadaşlar okulu bilen var mı ? Büyükçekmeceden bu okula nasıl giderim ??
Sınava giricek arkadaşlarıma kardeşlerime abilerime başarılar diliyorum
Bilmediğiniz soruları boş bırakın, Sabahta okunmuş pirincinizi unutmayın diyorum
Gelelim konumuza;
Sınava giriceğim okul'un yerini bilmiyorum.. Şimdi diceksiniz daha önceden neden bakmadın die ama bi türlü fırsat bulamadım..
Şimdi sizden yarım istiyorum :rendeer:
ŞİRİNTEPE İLKÖĞRETİM OKULU mimarsinan caddesi Şirin sokak,
Soğanlı/Bahçelievler... ( İstanbul )
Arkadaşlar okulu bilen var mı ? Büyükçekmeceden bu okula nasıl giderim ??