Bağcılarda motorum çalındı KIRMIZI pulsar200 44 BF 773

Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
447
Motosikleti
Rsv4+D250
Çok geçmiş olsun şerefsiz o çocukları anasını satayım yaşlanırda bir işim olmazsa alacağı 46 c yi vurucam bu herifleri az içerde yatıp çıkacağım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst