cok gecmis olsun kendi motorum calinmis gibi uzuldum.
gidon kitlimiydi?
ve alarm olsa sanirim baya ise yarardi.
---
boş vaktimde, android cep telefonlarında çalışan, belirli bir alanda hareket tespid edebilen, ve tetiklenme ayarları bulan alarm çalabilecek, video kayıda geçebilecek, hatta ağ üzerinden 2. telefona haber verebilecek bir uygulama yapmaya niyetlendim not aldım. acaba motosiklet net bana destek olurmu uygulamanın yayılması ve insanların kullanması konusunda... geçmişte masa üstü bilgisayar usb kamera üzerinden çalışan hareket algılamalı güvenlik yazılımı yazmıştım.
bu olaydan çıkardığım not, sahibi haberdar olmadığı müddetçe kamera felan bir işe yaramadığı, sahibi gecenin o saatinde haberdar olsaydı eminim herşey farklı olurdu, çünkü demir makasıyla dakikalarca uğraşmışlar. benim başıma gelse ve silahım olsa sıkardım camdan beri hedef gözetmeksizin, iranda felan olsa kol bacak giderdi o vatandaşların, bizde adalet yokki, millet daha çok çalışsın para kazansın, yine motor alsın, hırsızlar yine çalsın diye devlet salı veriyor..
aslında bir diğer suçda, belediyede sen o binaya nasıl ruhsat veriyorsun otopark alansız..