- Katılım
- 7 Tem 2007
- Mesajlar
- 4,199
- Konu Yazar
- #1
Hepimizin bildiği gibi üreticiler ucuza kaçmak için aracın bazı yerlerini karenejı boyadıkları gibi boyamadıklarından o plastik aksam illaki soluyor.uzun zamandır piyasada olan hemde çok pahalı,kaporta parlatma ,yenileme vs ürünlerinden kullandım ancak o ürünler daha ters etki ettiğini gördüm vede otomobil konsolu için üretildiklerinden bir yıkamada eser kalmıyordu ta ki bir motorcunun badem yağı kullan demesine kadar.elbetteki badem yağıda çıkıyor ancak piyasada satılan kimyasallara oranla çok daha uzun ömürlü,soldurmuyor,toz çekmiyor ve deriye sürdüğünüzdede beslediği gerçeği var.en ucuzu bim'de var 3.95 mi neydi..