Badem yağının mucizesi(Plastik aksam)

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Hepimizin bildiği gibi üreticiler ucuza kaçmak için aracın bazı yerlerini karenejı boyadıkları gibi boyamadıklarından o plastik aksam illaki soluyor.uzun zamandır piyasada olan hemde çok pahalı,kaporta parlatma ,yenileme vs ürünlerinden kullandım ancak o ürünler daha ters etki ettiğini gördüm vede otomobil konsolu için üretildiklerinden bir yıkamada eser kalmıyordu ta ki bir motorcunun badem yağı kullan demesine kadar.elbetteki badem yağıda çıkıyor ancak piyasada satılan kimyasallara oranla çok daha uzun ömürlü,soldurmuyor,toz çekmiyor ve deriye sürdüğünüzdede beslediği gerçeği var.en ucuzu bim'de var 3.95 mi neydi..

ayJ2R2.jpg



Yj2rRk.jpg
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Güzel olmuş , elinize sağlık. :cat:
Ben bakım sütü kullanıyorum , plastik için.
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
Badem yağı candır, göğüsü çatlayan otomobillerin göğüsüne düzenli olarak uygulandığında çatlamasını engeller :)

Bu arada yerde bütün sigara var :mrgreen:

Edit: Ama sanki içi boş gibi sadece filtreye benziyor, etrafta sarma içen birileri var :cherry:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Bende bi deneyeyim bari bakalım nasıl olacak . :) Badem yağını ne ile sürdünüz motora acaba ?
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Güzel olmuş , elinize sağlık. :cat:
Ben bakım sütü kullanıyorum , plastik için.
birde bunu deneyin arta kalanıylada saçlara ve sakallara da faydası varmış:p

Badem yağı candır, göğüsü çatlayan otomobillerin göğüsüne düzenli olarak uygulandığında çatlamasını engeller :)

Bu arada yerde bütün sigara var :mrgreen:

Edit: Ama sanki içi boş gibi sadece filtreye benziyor, etrafta sarma içen birileri var :cherry:

valla olabilir apartmanda full öğrenci kalıyor.

Bende bi deneyeyim bari bakalım nasıl olacak . :) Badem yağını ne ile sürdünüz motora acaba ?

hocam mikrofiber bezle sürüyolar bence en güzeli süngerle uygulamak ancak hiç birşey yoksa pamuk ya da selpaklada sürülüyorum tabi onların dağılmasıyla kalıntısı bir miktar oluyor.en güzeli sünger (bulaşık süngeride olur)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
hocam mikrofiber bezle sürüyolar bence en güzeli süngerle uygulamak ancak hiç birşey yoksa pamuk ya da selpaklada sürülüyorum tabi onların dağılmasıyla kalıntısı bir miktar oluyor.en güzeli sünger (bulaşık süngeride olur)


En yakın sürede bende deneyeceğim bakalım nasıl olacak . :)Motoru aldığım günden beri hiç pasta cila yaptırmadım . Ufak kılcal çizikler oluşmaya başladı artık . Belki badem yağının faydası olur. :)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ama karenajtaki koruyuculu pahalı boyaya sürdüğünde bir işe yarıyacağını sanmıyorum .onun için makina ile pasta cila olmazsa olmaz
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
kipada bu ürün 19 tl, 9.90 olan aynı markanın ürünüde var hatta bugun aldım :mrgreen: elle çekilen pasta cila olmuyor bunu anladım zatende bana denilmişti bu .makina piruzsuz bu işi yapıyor hemde çok basit sadece sanayiye gidip ustaya 3-5 bişi atman yeterli .ama illa alıcam dersen turtle wax ürünleri kullanmanı öneririm
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
645
Bende botlara keten yağı kullanıyorum. İlk 48 saat yağı emene kadar, kesinlikle botun üstünde su duramıyor :)
 
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
635
motorunuzu nasıl yıkadığınızında bu solmaya büyük katkısı var. yıkamacılarda ki sıkılan köpükler buna neden oluyor. kendi şampuanınızı yanınızda götürüp onunda yıkatın derim ben.
 
Katılım
26 Eyl 2014
Mesajlar
499
Badem yağı şu göstergenin üzerindeki cam gibi gösterilmeye çalışılan plastikte iyi işe yarıyor mu? Malum motor güneşte kalınca o kısım kararıyor leke yapıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst