Bir baba olarak;
kutlayan arkadaşlara teşekkür ederim.
Bir evlat olarak;
ben de senede bir kez görebildiğim babamın Babalar Gününü Kutlar Ellerinden Öperim.
Bir arkadaşınız olarak;
Tüm babaların,
baba adaylarının,
baba adayı olduğunu bilmeyenlerin,
belkide baba olduğunu bilmeyenlerin,
BABALAR GÜNÜ'nü KUTLARIM......