Ben 02.09.2008 tarihinde Edirneye gittim ve Hastanın adına kan bagısında bulundum. Bu arada gördüm ki bu topic yeterince (Böyle cıtır gördünüzmü topigi kadar bile ilgiyi göremedi.) ilgi görmedi. Sanırım birseyler yapacak arkadaslar olabilirdi ama onlarında canı sagolsun. Biz Çanakkalede oturuyoruz haliyle Edirne bir hayli uzak. Ben biraz ilgilenen olur diye dusunmustum ama saglık olunca sanırım herkesın bası one egılıyor. İlgillenilmesede herkese tskler.