B M W G 450 X

Katılım
20 May 2003
Mesajlar
729
Evet, uzun suredir gelistirilen ve 2007 de pek cok enduro yarisinda denendigini gordugumuz G450X de piyasaya cikiyor...
Elime gecen fotograflari asagida...

Buyurun :)


01dz5.jpg


02zq5.jpg


03my2.jpg
04tx5.jpg


05fi9.jpg


07bj3.jpg


08gq0.jpg


10gc8.jpg
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
124
gerçekten çok güzel hayatda enduro sevmezdim ama alasım geldi çok güzel ve çok güzel acaba satış fiyetı nedirki? bi bilginiz varmı

paylaşım için teşekkürler
 
Katılım
20 May 2003
Mesajlar
729
Bu bir enduro motosikleti arkadaslar, enduro-turing degil. Tabii ki konfor icin degil. Zaten yolun yarisini ayakta gideceksiniz, ne selesi ? :)

Fiyati filan henuz mechul, daha piyasaya cikmadi, bakalim ne olacak.
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
525
Merhabalar,

Ben de bu motordan satın almak istiyorum, para biriktirdim. Acaba aktif kullanıcısı mevcut mu forumda, varsa görüşmek, tecrübelerinden faydalanmak isterim.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
millet BMW ye gs1200 test etmeye gidiyor ben bunu teste gidecem valla
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst