- Katılım
- 5 Ara 2005
- Mesajlar
- 0
Eşim emre ile aynı evi paylaştığımız için dolayısıyla aynı bilgisaarı, aynı bağlantıyı kullanıyoruz, anlayışınız için teşekkürler...![]()
Eşim emre ile aynı evi paylaştığımız için dolayısıyla aynı bilgisaarı, aynı bağlantıyı kullanıyoruz, anlayışınız için teşekkürler...![]()