Aynalı Cam

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İyi akşamlar bu aynalı camlar dikkatimi çekti şunun gibi gümüş renkli olanı

http://image5.sahibinden.com/photos/31/06/66/46310666zh6.jpg

Şimdi bu aynalı camları biz nereden alabiliriz? Aynalı cam kullanan varmı çok karizmatik duruyo ve insanlar yüzümüzü göremiyo hele aynalı gözlük bulabilirsem alıcam güzel dikizlenir :queen: Arabaya aynalı cam taktırabilirmiyiz yasal mıdır? Son soru olarak aynalı camdan yol falan nasıl görünüyor güneş gözlüğü gibi midir?
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Cama film çekmeyi deneyin derim. 1 mt bişi alsanız 10-15 deneme yapma hakkınız olur :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cama film çekmeyi deneyin derim. 1 mt bişi alsanız 10-15 deneme yapma hakkınız olur :)

Film görüşü etkiliyor etrafı siyah görüyoruz ve yüzümüzü görebiliyorlar aynalı gözlükte bildiğin ayna gibi birinde gördümde çok hoşuma gitti
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Açık renk olanı illaki vardır ihtiyaca binaen.

Görüşü etkiler illaki ama kaska aynalı cam taktırmak çok güzel olur yüzümüzü göremezler:mrgreen: hele arabaya süper olur
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
kasklar için zaten bu tarz vizörler var ben şahsen LS2 için siyahını almıstım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Ne yazık ki her kaskın bu tarz vizörleri olmuyor.Örneğin benim kaskın sadece siyah camı var.
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
kesinlikle yasal bu konuda kuskusuz ol ben Gaziantepte bulamadıgım için İstnbuldan Feyizoğlundan getirtmiştim üstelik kapıda ödeme seçeneği de var Feyizoglunda... Tavsiye ederim güvenilir firma ayrıca kargosuda hızlı çarşamba gunu ikindi vakti verdim siparişi cuma sabahı elimdeydi siyah vizörüm... mesela ben bunu almıstım http://www.feyizoglu.com/FF351-Siyah-Vizor_47084.html#0 ama kaskın marka vem modeli önemli
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
468
kesinlikle yasal bu konuda kuskusuz ol ben Gaziantepte bulamadıgım için İstnbuldan Feyizoğlundan getirtmiştim üstelik kapıda ödeme seçeneği de var Feyizoglunda... Tavsiye ederim güvenilir firma ayrıca kargosuda hızlı çarşamba gunu ikindi vakti verdim siparişi cuma sabahı elimdeydi siyah vizörüm... mesela ben bunu almıstım http://www.feyizoglu.com/FF351-Siyah-Vizor_47084.html#0 ama kaskın marka vem modeli önemli
gaziantepte kask satan mağazalar varmı böyle sadece motor eşyaları satan yer gibi her marka her fiyatta kask falan?
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
gece görüşü nasıl? önemli olan o gündüz zaten görürsünde gece görüşü zorlaştırıyor mu?
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
İyi akşamlar bu aynalı camlar dikkatimi çekti şunun gibi gümüş renkli olanı

http://image5.sahibinden.com/photos/31/06/66/46310666zh6.jpg

Şimdi bu aynalı camları biz nereden alabiliriz? Aynalı cam kullanan varmı çok karizmatik duruyo ve insanlar yüzümüzü göremiyo hele aynalı gözlük bulabilirsem alıcam güzel dikizlenir :queen: Arabaya aynalı cam taktırabilirmiyiz yasal mıdır? Son soru olarak aynalı camdan yol falan nasıl görünüyor güneş gözlüğü gibi midir?

Arabada yasak bu denli filimler fakat orjinal satılan filimli camlar var onlara birsey diyemiyorlar Mesela kendinden koyu kırmızı camlar var
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
gaziantepte kask satan mağazalar varmı böyle sadece motor eşyaları satan yer gibi her marka her fiyatta kask falan?
Kardeş Gaziantep kask konusunda kısır malesef ben kaskımı Coşkun motor diye bir motosiklet malzemeleri satan bir firmadan aldım gayette uygun satıyorlar bunun dısında Honda bayisi Yamaha bayisi birde Motoantep diye bir firma var bunlar da marka kasklar satıyorlar...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------

Arabada yasak bu denli filimler fakat orjinal satılan filimli camlar var onlara birsey diyemiyorlar Mesela kendinden koyu kırmızı camlar var
Arabalarda yasak olmasının sebebi kaza anında camın dağılmasını engelleyip kişilerin dısarı çıkmasını engellemisinden dolayıdır... Kendinden siyah camlara polis hiç birşey demşyor trafik kanununa göre de cezası yok
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İngiltere gibi motosiklet sürüş güvenliği ile ilgili yasaları olan ülkelerde bu gibi vizör camları yasak. "Light tint" olanlara izin veriliyor sadece. Dark tint, aynalı veya sarı / turuncu camlar yarışta kullanmak veya karlı bölgelerde offroad kullanmak içinmiş, bir yerde okumuştum. Ama ülkemizde tabii ki yasaldır çünkü umursayan yok.
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
kardeş ne yapmalıyız peki güneşten göstergeleri bile okuyamadıgımız zamanlar dahası önümüzü bile göremediğimiz zamanlar oluyor... Ben bunun için aldım kaldı ki çok güneşte benim gözüm alerjik tepkiveriyor ve kasınmaya baslıyor mecbur gibiyiz bazı durumlarda... Ha gece durumuna gelirsek ben gecede kullanıyorum hiç fark yok gibi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Siyah film demiyorum filmde zorda olsa yüzümüz görünüyor gümüş aynalı camlarda yüzümüzü göremezler sırf bu yüzden araştırıyorum :)
 
Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
363
Ben 1 yıldır kullanıyorum LS2 kaskıma siyah yerine sarı tercih ettim.Gayet güzel kalabalık yerlerde dikkat çekiyor, insanlar daha da dikkatli bakıyor ama sadece kendilerini görüyorlar.Ben de etrafı istediğim gibi kesebiliyorum ışıklarda araç sürücüleriyle göz göze gelme derdi de yok.İçerden görüntüsü güneş gözlüğü takmış gibi beyaz camla aynı değil tabiki. Kötü yanı gece görüş sıfır.Vizör açık gitmek zorunda kalırsın.Ben beyaz camı da topcase de taşıyorum geceye kalırsam değiştiriyorum.Bu arada fiyatı da 30 TL.

http://img560.imageshack.us/img560/4524/img0084es.jpg
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
krom vizör bende ls2 kaskımda kullanıyorum. gündüz çok güzel rahat oluyorsun ama gece hiçbişey göremiyorsun vizörü açıp gitmek zorundasın. yasal kimse karışamaz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst