Ayna kullanmayi bilmiyen bir otomobil surucusu daha..

Katılım
8 May 2013
Mesajlar
106
Bugun oglen saat 12:40 gibi orta seritin sag kismindan suren motosikletli arkadasimizi sollayip daha mesafesini tamamlamadan direksiyonu motorun onune kirarak motosikletli arkadasta otomobilin sag arka kosesinden ufak bir temasla savrulmasina sebep olmus bende tesadufen ordan geciyordum Allahtan olumcul bi kaza deil ama ciddi yaralanmalari olmus artcisi ve surucusunun kask kullanmalari muhtemel olumcul bi sondan korudu kendilerini Rabbim hepimizi korusun lutfen daha dikkatli olalim
 
Katılım
5 Ağu 2015
Mesajlar
197
Arkadaşlar nacizane düşüncem; Gideceğiniz yolda önünüzde araba var ve çukur, çökek olabilecek biyerde gidiyorsanız şerit kenarından gidin. Bunun dışında açık yolda kendinizi taşıt sürücüsü olarak şeridi ortalayarak pozisyonlandırın. Adam sollayacaksa da başka bir şeride geçerek yapsın bu işi, kenarda kalırsanız sizinle aynı şeritte sizi sollamaya kalkar sürücüler. Hemen hemen tüm araç sürücüleri bilinçsiz. Siz kendinizi kollamak için tüm önlemleri almalısınız.

Çok geçmiş olsun
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
48
Coorai, katılıyorum, birde orta şeritte herhangi bir nedenle oynamanız gerekirse şeridin sol tararfını kullanın ki, sağ şeritten gelene sıkıştırma durumunda 1.5 şerit açılsın ve sol şeritten gelen sizi sıkıştırmadan şeridinde devam etsin, tabi bu virajlar için geçerli değil. Çünkü; ülkemizde sürücülerin yüksek bir kısma virajlarda şeridini takip etmez, 0.40 salise zaman kazanır, 3 metre yakıt sarfiyatı kazanırlar.
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
Hiç bir öküz sollama yaparken farkında olmadan solladığı aracın önüne kırmaz. Sollayabildiğine göre farkındadır sonuçta.

Muhtemelen bilinçli sıkıştırmıştır orta şeridi kullanmasına kızıp. İşte iki üç kişilip grup halinde gidiyor olacaksın, kazadan hemen sonra yakalayıp sülalesini elden geçireceksin ki bir daha yapmayacak. Köpek böyle eğitilir çünkü.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst