- Katılım
- 1 Şub 2014
- Mesajlar
- 237
- Konu Yazar
- #1
Yazın aldığım ilk motorum olan kanunimle çok mutluydum. Ta ki okul başlayıp kış gelene kadar. Tabi okulda cbr 600rr ile r25 in arasında kalınca, motoruda ayak marşı ile çalıştırınca insan soğuyor bi. Kış gelince ve vizeler başlayınca motoru bıraktım. Düşüncem yeni motor alana kadar motor kullanmamaktı ama sözüme yenik düşüp bugün motorumu yıkayıp besleyip bir kaç tur attık onla . Şimdi de elime bir fırsat geçti maddi olarak. Her şeyiyle sigortası cart curtu 10 bin lira verebilirim.. Benim için hız önemli değil , güvenli süren bir insanım ama arada gaza gelip 1. ve 2. viteste yükleniyorum gaza. Konfor ve titreşim de takıntılı olduğum konu.
Benim aklımdaki motorlar şunlar ;
Bajaj Avanger : Şuan 1.terchim. Şekli şemalı , konforu, güçü yeterli iyi kullananlarda sorun çıkartmıyor diyor tam istedğim motor ama 7200 lira normalmi bilemedim. 150 ns kesinlikle istemiyorum
Pulsar 200ns : Çok konusunu okudum bazılarında sorunsuz bazılarında ne idüğü belirsiz sorunlar var. Titreşim rahatsız edecek konfor yok. Bana göre avangere karşı tek artı yönü 200 cc olması yani gücü. Ama motoru zaten şehir içi kullanıcam. Yılda 1-2 kez Balıkesir'e giderim. Ondan uzağada gitmem zaten. İstanbul'dayım bu arada. Yani bilemiyorum o gücü belkide çok az kullanıcam.
2.el duke ve cbr : Baktım ama adam akıllı bi motor yok 8 bin tl civarında çoğu apaçi tayfasına geçmiş.
Pcx 125 : Bi yandan hoş geliyo ama bi yandanda tarzım değil. İnsan bi acaba diyor yani.
Siz bana ne tavsiye edersiniz. Benim için en mantıklı seçim ne olur. Sadece motora verebileceğim vara 8 civarı.
Benim aklımdaki motorlar şunlar ;
Bajaj Avanger : Şuan 1.terchim. Şekli şemalı , konforu, güçü yeterli iyi kullananlarda sorun çıkartmıyor diyor tam istedğim motor ama 7200 lira normalmi bilemedim. 150 ns kesinlikle istemiyorum
Pulsar 200ns : Çok konusunu okudum bazılarında sorunsuz bazılarında ne idüğü belirsiz sorunlar var. Titreşim rahatsız edecek konfor yok. Bana göre avangere karşı tek artı yönü 200 cc olması yani gücü. Ama motoru zaten şehir içi kullanıcam. Yılda 1-2 kez Balıkesir'e giderim. Ondan uzağada gitmem zaten. İstanbul'dayım bu arada. Yani bilemiyorum o gücü belkide çok az kullanıcam.
2.el duke ve cbr : Baktım ama adam akıllı bi motor yok 8 bin tl civarında çoğu apaçi tayfasına geçmiş.
Pcx 125 : Bi yandan hoş geliyo ama bi yandanda tarzım değil. İnsan bi acaba diyor yani.
Siz bana ne tavsiye edersiniz. Benim için en mantıklı seçim ne olur. Sadece motora verebileceğim vara 8 civarı.