- Katılım
- 14 Ocak 2007
- Mesajlar
- 145
bak çok pis ilham geldi şiir yazıyorum....
A şığım doğuştan sana
Y edim de doyamadım tostuna
V aktiyle çok gezdim oralarda
A llahım sabır ver sen bana....
L af açılmışken;çıkalım bi yat turuna
I srar etmeyin geleceksiniz hepiniz valla
K reminide al tabi yanına.....
hihihi:queen: çok geyik oldu ama öyle esiverdi aklıma...şair değilizki kardeşim anca bukadar
A şığım doğuştan sana
Y edim de doyamadım tostuna
V aktiyle çok gezdim oralarda
A llahım sabır ver sen bana....
L af açılmışken;çıkalım bi yat turuna
I srar etmeyin geleceksiniz hepiniz valla
K reminide al tabi yanına.....
hihihi:queen: çok geyik oldu ama öyle esiverdi aklıma...şair değilizki kardeşim anca bukadar