AXOR kros kask aldım ama pınlıck u yok ?

Katılım
2 Haz 2018
Mesajlar
1,728
Yapışan buhar camları var, onlardan kullanabilirsin. Delik yoksa pinlock da uymaz.
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
Daha önce bir kaskıma taktım lakin çok bulanık gösteriyor :sunny:
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
raleri pinlock kullanıyorum ben, universal.

dene derim.
 
Katılım
2 Haz 2018
Mesajlar
1,728
Daha önce bir kaskıma taktım lakin çok bulanık gösteriyor

Buhar camını takmadan önce silmişsindir muhtemelen. Onların dış kısmında kimyasal sürülü(bilmiyorum tam olarak ne olduğunu) buğu yapmasını engelleyen. Ben de geçmişte kullanmıştım ve belli bir süreye kadar buğu yapmıyordu ve görüntü de netti. Takmadan önce kaskın camını sil ve mutlaka kurula. Buhar camına elini sürmemeye dikkat et takarken. Kaskını camında pinlock delikleri yoksa ki resimde görünmüyor, başka seçeneğin de yok zaten.
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
raleri pinlock kullanıyorum ben, universal.

dene derim.

Teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------

Buhar camını takmadan önce silmişsindir muhtemelen. Onların dış kısmında kimyasal sürülü(bilmiyorum tam olarak ne olduğunu) buğu yapmasını engelleyen. Ben de geçmişte kullanmıştım ve belli bir süreye kadar buğu yapmıyordu ve görüntü de netti. Takmadan önce kaskın camını sil ve mutlaka kurula. Buhar camına elini sürmemeye dikkat et takarken. Kaskını camında pinlock delikleri yoksa ki resimde görünmüyor, başka seçeneğin de yok zaten.

tesekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst