Avrupa'dan Türkiye'ye "motorlu çete" uyarısı!

Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
Arkadaşlar konu açılmasa yazmayacaktım ama madem açıldı pazar günü Hells Angels'a dair şahit olduğum bir olayı sizinle paylaşmak istediğim.
Pazar akşamı arabamla Topçularda feribot kuyruğunda yoğun trafiğe takılıp kalmışken iki tane Hells Angels prospecti motorlarıyla ilerliyorlardı. Öndeki motor daha dar olduğundan aradan ilerleyerek gişelere doğru ilerledi, arkada daha geniş olansa arabalarla birlikte trafiğe takıldı. Trafiğin tamamen kilitli olduğu sırada arkadaki kamyon (bence kasten) arkadan motora çarparak devrilmesine sebep oldu. Kamyoncular düşen motorcuya yardım etmek yerine kamyondan inip kabadayılık yapmaya başladılar. Kamyondan inen iki kişiye bir kişinin daha katılımıyla üç kişi oldular ve Hells Angels'a motorunu alıp yürümesini yoksa işlerin çok kötü olacağını kendilerinin oranın mafyası olduklarını söyleyip kaba kuvvet gösterisi yaptılar. Hells Angels gayet sakin özür dileyeceksiniz bu mevzu öyle kapanacak dedi. Kamyoncular tavırlarını daha da terbiyesizleştirerek motorcuyu itip kalkmaya başladılar. Biz üç kişiye karşı tek başına kalan motorcu motorunu alıp gidecek, kamyoncuların yaptıkları yanına kar kalacak derken, kavganın kaçınılmaz olduğunu anlayan Hells Angels kaskıyla kamyonculardan birisinin suratına sağlam bir darbe indirdikden sonra diğer ikisiyle yumruk yumruğa kavgaya girdi. Otuz saniyelik bir kavgadan sonra kamyocular kamyona girip ağızlarından salyalar akarak ellerinde levye ve ekmek bıçağıyla indiler. Biz bu sefer motorcu kesin kaçar derken bıçaklı kamyoncunun üstüne atlayıp elinden bıçağı almaya çalıştı kavga tekrar başladı. Motorcu bayağa hırpalandı tam çocuğu öldürecekler diye düşünürken arkadaşını merak edip geri dönen diğer Hells Angels da olayı görüp tereddütsüz adamların üstüne atladı. Elindeki muştayla adamlara öyle bir vuruyorduki darbeyi yiyen kamyoncu "yandım anam" deyip kaçmaya başladı. Kısa bir süre sonra kamyonculardan ikisi (elinde levye olan da dahil) gişelere doğru son sürat kaçıyorlardı. Elinde ekmek bıçağı olansa kendini kamyona kilitlemiş bi yerlere telefon açıp takviye kuvvet :) çağırıyordu. Biraz önce biz buranın mafyasıyız diye serserilik yapan kamyonculardan eser kalmamıştı. Kaçan diğer iki kamyoncu yedikleri dayaktan sonra yanlarında jandarmayla geldiler. Jandarma tarafları karokola götürdü. Feribota binip karşıya geçtiğimizde olayın üstünden henüz daha bir-bir buçuk saat geçmişti ki eskihisar tarafında 20 kadar Hells Angels'ın arkadaşlarının yanına gitmek için feribota binmekte olduğunu gördüm. Olayın gerisini bilmiyorum ama iki kişiyken kamyoncuları bi güzel döven Hells Angels 20 kişiyken kim bilir neler yapmıştır varın siz düşünün.
Arkadaşlar siz ne derseniz deyin ben adamların cesaretine birbirlerine bağlılığına hayran kaldım. Başkalarının topuklayacağı yerde adamlar haklarını korumak için kavga ediyor bunu gören olayla hiç alakası olmayan diğeriyse düşünmeden bıçaklı adamların üstüne atlıyor. KARDEŞLİK BUDUR
Tabii ki kimseye kaba kuvveti tavsiye etmiyorum ama minibüscü kamyoncu gibi zorba sürücülere haddini bildiren motorcular olması güzel bence. Eminimki o kamyoncular artık bırakın motorculara kasten çarpmayı, motor görünce yanına bile yaklaşmazlar.

bu dediğin motosiklet mafyası değil olsa olsa motosiklet kardeşliği olur.burada milletin bahsettiği bir suç örgütü,anlattığınız ise banagöre para pul ve mangal gibi yürek sahibi delikanlılık örneği.bana denk gelmezki böyle şeyler.motorcular üçe üç girişirdik öküz kamyonculara.anayasada eşitlik ilkesi var sonuçta değil mi:cat:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
M.O 600 lerde yasamis olan Sparta lar icin boyle kardeslik hikayeleri hos olabilir ama M.S 2010 yilindayiz. Toplum elindeki mustaya yada uye oldugu gurubun sorgusuz kavgaya girme cesaretine guvenerek kendi yargi ve yargilama sistemini uygulamak ister ise, burasi bir ulke olmaktan cikar ve atis poligonuna doner....


Yukardaki yazilan hikaye hepimizin basina gelebilir. Bu kisi tek bir motorcu olabilir. Ama unuttugu bir sey var. O kamyonuncu yedigi dayagin etkisi ile yarin hic sucu olmayan tek basina gezen baska bir motorcudan o dayagin intikamini alacak. Hell Angels uyesini dovemediginden cozumu baskasinda arayacak. Hell Angels uyesi dayak mi yeseydi baskalari icin , Tabiki hayir!!! 155 diye bir telefon numarasi var. Ramboculuk oynamada kanunu yerine getirecek olanlara bu isi havale et diye.. Polis ile boyle bir seyden muatap olan kamyoncu bir daha cesaret edemez. cunku siciline isleniyor bunlar.
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
M.O 600 lerde yasamis olan Sparta lar icin boyle kardeslik hikayeleri hos olabilir ama M.S 2010 yilindayiz. Toplum elindeki mustaya yada uye oldugu gurubun sorgusuz kavgaya girme cesaretine guvenerek kendi yargi ve yargilama sistemini uygulamak ister ise, burasi bir ulke olmaktan cikar ve atis poligonuna doner....


Yukardaki yazilan hikaye hepimizin basina gelebilir. Bu kisi tek bir motorcu olabilir. Ama unuttugu bir sey var. O kamyonuncu yedigi dayagin etkisi ile yarin hic sucu olmayan tek basina gezen baska bir motorcudan o dayagin intikamini alacak. Hell Angels uyesini dovemediginden cozumu baskasinda arayacak. Hell Angels uyesi dayak mi yeseydi baskalari icin , Tabiki hayir!!! 155 diye bir telefon numarasi var. Ramboculuk oynamada kanunu yerine getirecek olanlara bu isi havale et diye.. Polis ile boyle bir seyden muatap olan kamyoncu bir daha cesaret edemez. cunku siciline isleniyor bunlar.

ben bir defasında polis çağırmıştım tam bir buçuk saat sonra gelmişti.(evimde hırsız vardı kaçtı gitti,komşumun çağrısıyla eve geldim ve müdahale etmeden polisi aradım.)onun için o motorcu kardeşimi kutluyorum ve yaptığı kesinlikle bir meşru müdafadır.işimiz polise kaldıysa yandık.ben artık polisi hiç aramıyorum.silahtan nefret ederdim,başıma gelen olaydan sonra taşıma ruhsatlı silah aldım.muşta falan bulundurmak güzel tabikide bence motorcu kardeşlerim alabiliyorlarsa birer tanede tabanca bulundurmalı yanlarında.
hukuk devleti olacaksak önce polisimiz güçlü olacak.polise yetki verilecek ama yetki verilincede polis bu sefer kabadayı kesiliyor milletin başına.
hertürlüsü denenmiş bu ülkede sonuç alınamamış.en iyisi kendi güvenliğinizi kendiniz sağlayın.
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
70
M.O 600 lerde yasamis olan Sparta lar icin boyle kardeslik hikayeleri hos olabilir ama M.S 2010 yilindayiz. Toplum elindeki mustaya yada uye oldugu gurubun sorgusuz kavgaya girme cesaretine guvenerek kendi yargi ve yargilama sistemini uygulamak ister ise, burasi bir ulke olmaktan cikar ve atis poligonuna doner....


Yukardaki yazilan hikaye hepimizin basina gelebilir. Bu kisi tek bir motorcu olabilir. Ama unuttugu bir sey var. O kamyonuncu yedigi dayagin etkisi ile yarin hic sucu olmayan tek basina gezen baska bir motorcudan o dayagin intikamini alacak. Hell Angels uyesini dovemediginden cozumu baskasinda arayacak. Hell Angels uyesi dayak mi yeseydi baskalari icin , Tabiki hayir!!! 155 diye bir telefon numarasi var. Ramboculuk oynamada kanunu yerine getirecek olanlara bu isi havale et diye.. Polis ile boyle bir seyden muatap olan kamyoncu bir daha cesaret edemez. cunku siciline isleniyor bunlar.

Polis gelse şikayetçi misin diye sorar savcılığa çıkarlar sonrada tutuksuz yargılanmak üzere serbest kalırlar dava uzarda uzar sonuç bişey olmaz.

O tek başına motoruna çarpılmış itilip kakılmış adamda yaşadıkları ile kalır ki eğer gerçekten anlatıldığı gibilerse bunu yapmayacağını zaten biliyoruz her vatandaşın üstüne düşen görevi layıkıyla yerine getirmiş diyebiliriz, benden bi helal olsun.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Acikcasi anlik dusunuyorsunuz sevgili movibiker ve abbath. Silah tasimak lazim , nevsi mudafa yapmak lazim . evet lazim ama sunu dusunun birde

Bir gun sizin karsiniza cikan yol magandasinin eli bos olmayacak. Oda benim kafami yolda bozarlar diye belinde silah ile dolasacak ayni sizin gibi. siz ruhsatli silahinizi cektiginizde bakacak karsi tarafta silah var ok bende silahimi cekerim diyip ortalik kan golune donusecek. sonra alisik haberler yol kavgasi 2 kisi geberdi....

Ben kimseye pasif olun ses cikarmayin demiyorum. Ama olayi intikam ve savas ile cozmeye kalkar iseniz bulacaginiz sey siddettir. Sonra Amerika gibi olalim. Okulda iste her yerde silah. Sorun cozulmediginde silahlar konussun.

Cocuklarinizin boyle bir ortamda buyumesini istermisiniz???

Siz Polisin gelmedigi hikayeleri soyluyorsunuz ben ise kabadayiligin bedelini 3 dk icinde tepesine binen yunuslar ile odeyen insanlarin hikayelerini bire bir biliyorum. Ama burasi bir ulke ve belli bir kurallar sistemi var. Suclular zaten bunu bozmak icin var, ama iyi insanlarda bunu kendilerini savunmak icin bozar ise geriye guvenecek bir seyimiz kalmaz.

Yukarda anlatilan hikayede motorcu devrildikten sonra kamyoncularin ustune ustune gitmis. Iki tarafta barbar ve sonuc dovus ile bitmis. Bu sitede her motor surucusu kasli guclu degil. kendini savunmak icin daha kolay yontem olan silaha sarilacak.

Ne yapalim?? Yarin esimle dostumla motora binmeden evel

Kaskini aldinmi?
evet aldim..
Pompali Tufegi aldinmi ?
evet aldim

ok herseyiz tam yola cikabiliriz mi diyelim?
 
Katılım
22 May 2009
Mesajlar
78
melek?

Herşeyden öte ben bu adamlara melek denmesine takıyorum. Kendileri öyle dedikleri için olsa gerek, ama bunların isimlerinin Türkçe'ye çevirisi hatalı yapılıyor. Cehennemdeki meleklere "zebani" denir. Yani herhangi bir dildeki "cehennem meleği" ifadesi, Türkçe'ye çeviri yapanlar tarafından haliyle "zebani" olarak kullanılır. ABD'deki herifler kendilerine biz zebaniyiz diyorlar ama bir Türkiye'dekilere melek diyoruz. İlginç.

şeytanda BİR MELEK Tİ!
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
Acikcasi anlik dusunuyorsunuz sevgili movibiker ve abbath. Silah tasimak lazim , nevsi mudafa yapmak lazim . evet lazim ama sunu dusunun birde

Bir gun sizin karsiniza cikan yol magandasinin eli bos olmayacak. Oda benim kafami yolda bozarlar diye belinde silah ile dolasacak ayni sizin gibi. siz ruhsatli silahinizi cektiginizde bakacak karsi tarafta silah var ok bende silahimi cekerim diyip ortalik kan golune donusecek. sonra alisik haberler yol kavgasi 2 kisi geberdi....

Ben kimseye pasif olun ses cikarmayin demiyorum. Ama olayi intikam ve savas ile cozmeye kalkar iseniz bulacaginiz sey siddettir. Sonra Amerika gibi olalim. Okulda iste her yerde silah. Sorun cozulmediginde silahlar konussun.

Cocuklarinizin boyle bir ortamda buyumesini istermisiniz???

Siz Polisin gelmedigi hikayeleri soyluyorsunuz ben ise kabadayiligin bedelini 3 dk icinde tepesine binen yunuslar ile odeyen insanlarin hikayelerini bire bir biliyorum. Ama burasi bir ulke ve belli bir kurallar sistemi var. Suclular zaten bunu bozmak icin var, ama iyi insanlarda bunu kendilerini savunmak icin bozar ise geriye guvenecek bir seyimiz kalmaz.

Yukarda anlatilan hikayede motorcu devrildikten sonra kamyoncularin ustune ustune gitmis. Iki tarafta barbar ve sonuc dovus ile bitmis. Bu sitede her motor surucusu kasli guclu degil. kendini savunmak icin daha kolay yontem olan silaha sarilacak.

Ne yapalim?? Yarin esimle dostumla motora binmeden evel

Kaskini aldinmi?
evet aldim..
Pompali Tufegi aldinmi ?
evet aldim

ok herseyiz tam yola cikabiliriz mi diyelim?

son mesajımı yazayım ve kapatayım.ruhsatlı silahımı iki defa çektim.birincisinde bana kurusıkı tabanca çekilmişti bende çıkarınca herif silahı atıp kaçtı,ikincisinde bıçakla üstüme saldırıldı bende bacağından vurdum adamı ve beraat ettim,bir gün bile ceza almadım.iki olayda da yanımda karım ve kızım vardı.ben nefsi müdafadan bahsediyordum,barbarlığa sonuna kadar karşıyım.karşına pislik herifler çıkmamış anlaşılan yüce rabbimde çıkartmasın ama çıkıncada böyle davranmak gerekiyor.

hadi iyi bak kendine
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
şeytanda BİR MELEK Tİ!

Şeytan (İblis) melek değildir, cindir. Melekler nurdan, cinler ateşten yaratılmışlardır. Melekler koşulsuz iman edecek şekilde yaratılmışlarken, cinler de biz insanlar gibi sınava tabidirler, müslüman olanları ve İslamiyeti reddedenleri vardır.

Velhasıl, konu bu değil tabii ama bir yanlış bilgi konusunda nacizane görüşlerimi ileteyim dedim.

Asıl mesele şu ki, ben düşüncemi anlatamamışım galiba alıntı yaptığınız mesajımda.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
bir arada sey meşhurdu halada öyle ya isviçreli bilim adamlarının söylediğine göre dıye başlayan makaleler başlıklar konular her neyse bence bu haberınde avrupadan doğrulanır bır kaynağının olduğunu sanmıyorum kanımca tabı bu haberın amacını merak ettiğim gıbı tek bır motosıkletli gurubun suç olaylarına karıştığını duymadım görmedım
BİZLER YAPARSAK BAZI SEYLERİ GÜZEL YAPIYORUZ BAZENDE TEK BİR YÜREK OLABILMEYI BECEREBILIYORUZ .onlarda bunu seyredıyorlar kıskanıyorlardır:mrgreen:
düşünsenıze iri yarı kaslı kollarında dövme olan bır motosıkletcı kardeşimiz burda
kitap dağıtım organızasyonunda elinde kıtaplar ön safta
kan bağışı kanpanyasında ön sırada
ağaçlandırma organızasyonunda elinde fidanla
trafıkte saygıda ön planda
gezılerde keyfin kralı onda daha duyupta görüpte içinde olupta sayamadığım bır sürü etkinlık peki ya onlarda bu kolu vucudu dövmeli iri yarı motorcu sıfatı nasıl siz tahmın edın bence kendılerı kendılerınden fena korkmuşlar bızıde kıskanıyorlar:mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
Şeytan (İblis) melek değildir, cindir. Melekler nurdan, cinler ateşten yaratılmışlardır. Melekler koşulsuz iman edecek şekilde yaratılmışlarken, cinler de biz insanlar gibi sınava tabidirler, müslüman olanları ve İslamiyeti reddedenleri vardır.

Velhasıl, konu bu değil tabii ama bir yanlış bilgi konusunda nacizane görüşlerimi ileteyim dedim.

Asıl mesele şu ki, ben düşüncemi anlatamamışım galiba alıntı yaptığınız mesajımda.

çok doğru şeytan melek değil cindir.bilgilendirme için teşekkürler dostum.:cat:
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Elbette değildir.. ancak ne var ki artık ülkemizde o kadar değerlerimizi kaybetmiş durumdayız ki şu devirde artık üç kuruşa kardeş kardeşi satar vaziyete gelmişiz.Arkadaşlık, kardeşlik falan artık hikaye olmuş bu memlekette. BAna göre Hells Angels olsun diğer MC ve %1 kulüpleri olsun kardeşlik kavramını yeniden şekillerndiriyor olması güzel bir şey.KAvgayı değil ama davranışı Örnek almak gerek. Kardeşine sahip çıkmak,hakını savunmak, destek olmak, saygı göstermek.Olaya gelince.. Helal olsun diyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:36 ----------



SEnin neyine Chopper. Sen git Kamyoncu ol evladım çok meraklıysan.


Murat abi çok güzel söylemişsinde,tıpkı dediğin gibi devir menfaat devri oldu,Şu an yaşım 27 askerden önce ve sonrasındaki 2 sene boyunca arkadaşlarım için satırlı,döner bıçaklı,silahlı kavgalara karışırdım''mevzu ne peki?arkadaşıma karşı taraf gözünün üstünde kaşın var demiş''bak,bak,bak ne büyük iş olmuş arkadaşıma gözünün üstünde kaşın var diyince...Yine böyle bir kavga sonucu bir pazar akşamı evimden çıktım ve 3 sene sonra evime geldim.3 sene boyunca nerdeydim ''tabiki suçluların gittiği yerdeydim''

O yüzden butür dayanışma tabi bu dayanışma türüne göre değişir ''kaba kuvvet uygulaması''benim artık midemi bulandırıyor...

Hepsi boş abi,öyle bir zamandayızki,vuran neiçin vurduğunu,vurulanda ne için vurulduğunu bilmiyor...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Elbette değildir.. ancak ne var ki artık ülkemizde o kadar değerlerimizi kaybetmiş durumdayız ki şu devirde artık üç kuruşa kardeş kardeşi satar vaziyete gelmişiz.Arkadaşlık, kardeşlik falan artık hikaye olmuş bu memlekette. BAna göre Hells Angels olsun diğer MC ve %1 kulüpleri olsun kardeşlik kavramını yeniden şekillerndiriyor olması güzel bir şey.KAvgayı değil ama davranışı Örnek almak gerek. Kardeşine sahip çıkmak,hakını savunmak, destek olmak, saygı göstermek.Olaya gelince.. Helal olsun diyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:36 ----------



SEnin neyine Chopper. Sen git Kamyoncu ol evladım çok meraklıysan.

Bana evladım diyebilen kişi benden en az 20 yaş büyük olmalı .... Diyelim ki büyüksün...
Bu sana bana evladım deme hakkı vermez...
Güzel tavsiyelerini kendine sakla... Yaran mı vardı bu kadar tepki verdin anlamadım?...

Kardeşlikten bahseden , kardeşliğin yozlaşmasından bahseden bir insanın bu şekilde bir mesajını okumak garip geldi...
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
son mesajımı yazayım ve kapatayım.ruhsatlı silahımı iki defa çektim.birincisinde bana kurusıkı tabanca çekilmişti bende çıkarınca herif silahı atıp kaçtı,ikincisinde bıçakla üstüme saldırıldı bende bacağından vurdum adamı ve beraat ettim,bir gün bile ceza almadım.iki olayda da yanımda karım ve kızım vardı.ben nefsi müdafadan bahsediyordum,barbarlığa sonuna kadar karşıyım.karşına pislik herifler çıkmamış anlaşılan yüce rabbimde çıkartmasın ama çıkıncada böyle davranmak gerekiyor.

hadi iyi bak kendine

Ben hayatimda gordugum pislikler saymak yada ovmek gibi bir sey yapmak gereksiz. Pislik her yerde pislik senin karsina cikan bizimde cikiyor. Ama iki olayda da bence senin guvendigin sey ,silahin varmiski olay catisma asamasina gelmis.(Silah insanda guveni tavan yaptirir) Silah olmasa belkide o kadar buyumezdi. Heleki esinin ve kizinin bulundugu bir ortamda silah kullanmak ne kadar tehlikeli dusun. Silah konusunda cok tepkili olabilirim cunku hayatimin 2.5 senesi aktif bicimde atesli silahlar ile gecti. Silahtan ve savasmaktan o kadar tiksindim ki , artik karsima cikanlari sorunlari konusma ile cozmeye calisiyorum. Silah kulanmak istesem bu isi en iyi yapanlardan biri olurdum kesin ama bu sorunun sadece baslangici olurdu cozumu degil.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
Bana evladım diyebilen kişi benden en az 20 yaş büyük olmalı .... Diyelim ki büyüksün...
Bu sana bana evladım deme hakkı vermez...
Güzel tavsiyelerini kendine sakla... Yaran mı vardı bu kadar tepki verdin anlamadım?...

Kardeşlikten bahseden , kardeşliğin yozlaşmasından bahseden bir insanın bu şekilde bir mesajını okumak garip geldi...


Bizim kamyoncu Osmana denk gelmesinler... Alayını sallar... Osmanlı tokadını hiç esirgemez bu tiplerden.....

Sırf bu serseriler yüzünden çapırdan soğudum ona yanarım.... Kılıksız sefil adamlar...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:23 ----------



Dikkat etsin o tüfeği ya da extradan levyeyi yemesin bir tarafına...

Bunlar sürü halindeyken dayılar...Yanlız yakaladığında enişte den farkları yok.


Bak arkadaşım.
Recep İvedik tarzı yazı yazıyorsun, Kamyoncu Osman dan bahsediyorsun. Alayını sallarmışta Osmanlı tokadıymışta. Sen önce şu yazdıklarına bir okuda ondan sonra benim yazdıklarıma dil uzat.Eğer Kara ambar Şöförler derneğine Üye isen, diyecek bişim yok.
BU serseri diye yazdığı kişilerden biri de ben oluyorum. Demek ki Tüm Chopper ( "Çapır" değil doğru dürüst yazamamışsın bile) KUllanıcıları senin gözünde , kıllıksız serseri ve sürü halinde dolaşan it sürüleri oluyor. Sende o zaman şu yazdılarına bakacak olursak Memleketimin Recep İvediği oluyorsun arkadaşım..Zaten Motorculuğun ne olduğunu, MC 'nin ne olduğunu, Motosiklet kardeşliğinin ne olduğunu bilseydin, yukarda yazdığın o Recep İVEDİK tarzı yazıyı yazmazdın. Onedenle bir daha tekrar ediyorum ... Chopper Motosiklet senin neyine? Sen den olsa olsa Kara Ambar ŞÖförler Derneği Başkanı olur...
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Arkadaşlar konu açılmasa yazmayacaktım ama madem açıldı pazar günü Hells Angels'a dair şahit olduğum bir olayı sizinle paylaşmak istediğim.
Pazar akşamı arabamla Topçularda feribot kuyruğunda yoğun trafiğe takılıp kalmışken iki tane Hells Angels prospecti motorlarıyla ilerliyorlardı. Öndeki motor daha dar olduğundan aradan ilerleyerek gişelere doğru ilerledi, arkada daha geniş olansa arabalarla birlikte trafiğe takıldı. Trafiğin tamamen kilitli olduğu sırada arkadaki kamyon (bence kasten) arkadan motora çarparak devrilmesine sebep oldu. Kamyoncular düşen motorcuya yardım etmek yerine kamyondan inip kabadayılık yapmaya başladılar. Kamyondan inen iki kişiye bir kişinin daha katılımıyla üç kişi oldular ve Hells Angels'a motorunu alıp yürümesini yoksa işlerin çok kötü olacağını kendilerinin oranın mafyası olduklarını söyleyip kaba kuvvet gösterisi yaptılar. Hells Angels gayet sakin özür dileyeceksiniz bu mevzu öyle kapanacak dedi. Kamyoncular tavırlarını daha da terbiyesizleştirerek motorcuyu itip kalkmaya başladılar. Biz üç kişiye karşı tek başına kalan motorcu motorunu alıp gidecek, kamyoncuların yaptıkları yanına kar kalacak derken, kavganın kaçınılmaz olduğunu anlayan Hells Angels kaskıyla kamyonculardan birisinin suratına sağlam bir darbe indirdikden sonra diğer ikisiyle yumruk yumruğa kavgaya girdi. Otuz saniyelik bir kavgadan sonra kamyocular kamyona girip ağızlarından salyalar akarak ellerinde levye ve ekmek bıçağıyla indiler. Biz bu sefer motorcu kesin kaçar derken bıçaklı kamyoncunun üstüne atlayıp elinden bıçağı almaya çalıştı kavga tekrar başladı. Motorcu bayağa hırpalandı tam çocuğu öldürecekler diye düşünürken arkadaşını merak edip geri dönen diğer Hells Angels da olayı görüp tereddütsüz adamların üstüne atladı. Elindeki muştayla adamlara öyle bir vuruyorduki darbeyi yiyen kamyoncu "yandım anam" deyip kaçmaya başladı. Kısa bir süre sonra kamyonculardan ikisi (elinde levye olan da dahil) gişelere doğru son sürat kaçıyorlardı. Elinde ekmek bıçağı olansa kendini kamyona kilitlemiş bi yerlere telefon açıp takviye kuvvet :) çağırıyordu. Biraz önce biz buranın mafyasıyız diye serserilik yapan kamyonculardan eser kalmamıştı. Kaçan diğer iki kamyoncu yedikleri dayaktan sonra yanlarında jandarmayla geldiler. Jandarma tarafları karokola götürdü. Feribota binip karşıya geçtiğimizde olayın üstünden henüz daha bir-bir buçuk saat geçmişti ki eskihisar tarafında 20 kadar Hells Angels'ın arkadaşlarının yanına gitmek için feribota binmekte olduğunu gördüm. Olayın gerisini bilmiyorum ama iki kişiyken kamyoncuları bi güzel döven Hells Angels 20 kişiyken kim bilir neler yapmıştır varın siz düşünün.
Arkadaşlar siz ne derseniz deyin ben adamların cesaretine birbirlerine bağlılığına hayran kaldım. Başkalarının topuklayacağı yerde adamlar haklarını korumak için kavga ediyor bunu gören olayla hiç alakası olmayan diğeriyse düşünmeden bıçaklı adamların üstüne atlıyor. KARDEŞLİK BUDUR
Tabii ki kimseye kaba kuvveti tavsiye etmiyorum ama minibüscü kamyoncu gibi zorba sürücülere haddini bildiren motorcular olması güzel bence. Eminimki o kamyoncular artık bırakın motorculara kasten çarpmayı, motor görünce yanına bile yaklaşmazlar.

Öyle yazmışsınki kendimi 1970'lerin Amerikan polisye romanlarında anlatılan kavgaların arasında buldum. Yani mekanlar tanıdık olmasa olayı yurt dışında felan zannederdim.
 
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
221
İlginç olacak ama ben hiç terör estiren kamyoncu görmedim varsa yoksa otobüs minibüs şöförleri yapıyor.. Bazende tır kullananlar ama kamyoncular öyle değil.
Chopper kullanan çok insan gördüm aslında motosiklet kullanan çok insan gördüm çete görmedim. Çete lafını motosiklet kullananlara hiç yakıştıramıyorum.
Ve Avrupalının işi gücü kalmamış belli çetelerimiz varmış..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst