Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Avrupa'da kendimizi yalnız hissetmeyeceğiz. İtalyanlar
İşin güzel yanı bu bir özeleştiri. AB içindeki İtalyanı yine bir İtalyan anlatıyor. Hani bizde bir klişe vardır ya "bu kafayla Avrupa'ya giremeyiz" diye, işte ne güzel girmiş adamlar. Kafa aynı bizim güzel kafamız.
muvattali, harikasın ya nerden buldun bunu arkadaşlarada yolladım bayıldılar hele annem bakıyor bakıyor delirdi bizim olam geldiler diyor annem gitmediki gelsinler bakdı ama anlamadı canım anam konuyu bilse oda güler di =)=)=) :cat:
gemlikdelisi, bana dün bir arkadaşım izletti. O daha önce izlemesine rağmen birlikte izlerken ikimiz de gülmeken kırıldık. Tabi aklıma sizlerle de paylaşmak geldi. Biz Avrupa'da en çok Yunanlılarla benzeştiğimizi düşünürdük ama İtalyanlar öne geçti galiba
yUhhh be abi :cherry: Bu sahneler çok tanıdık yaw... Bak abi kendimize bok atmayı keselim adamlarda öyleler ama ne güzel yaşıyorlar abli abli Ya bunu hazırlayan eleman italyanda olsa bişeylere garezi var yada bu adamlarda bizim tayfadan :wiinkk: