Avrupa Turumdan Döndüm Aranızdayım (9 ülke (+2 mini ülke))

Katılım
26 Eyl 2012
Mesajlar
127
Güzel gezi paylaşım için tşkler. Orası neresi bilmiyorum ama amma CUP vardı. Ayrıca bu araç otopark sıkıntısı birtek Türkiyeye has bir problem değilmiş. Gezide sağlı sollu yollar park alanı olmuş maşallah...
 
Katılım
16 Eyl 2012
Mesajlar
23
Park konusunda motordan dolayı yırttık.. amcalar motosiklet ve bisiklet için özel park alanları ayırmışlar yollarda.. italya derebeylik döneminden kalma kalelerin içerisine yerleşmiş olduğundan tarihi şehir alanlarınde sokaklar daracık.. oralar olasılıkla monacodur..

Bu arada fotoları da ancak düzeleyebildim.. Elde kalan son kalıntılar. Çekimlere biraz daha zaman ayırıp, özen göstermek gerekiyormuş. Geriye bir tek onlar kalıyor!

http://youtu.be/Gu1QowiAR-k

Yukarıdaki ektedir.. Rüzgarınız arkadan essin..
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
*çok güzel olmuş...fotolarla anılarım tazelendi...motorda hiç teknik problem oldu mu acaba?
 
Katılım
16 Eyl 2012
Mesajlar
23
Teşekkürler. Motor hiç bir sorun çıkarmadı. Sanırım benzin kalitesinden bir deponun sonlarına gelirken sarsmaya başladı motoru. Bir iki depo yüksek oktanla harmanlayıp devam ettim.
Yorgunluktan dolayı iki kez motoru yatırdım ancak bir sorun çıkmadı. birinde kameranın üzerine yatınca kamera arıza verdi ama iyi kameraymış dağılmadı batarya yuvası gitmiş yalnızca. Bir de motor tipi konusu tur boyunca da en çok karşılaştığım soru oldu. Şunu söylemeliyim bir kez daha böyle bir tur yapacak olsam yine Fazer ı tercih ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst