Teşekkürler. Motor hiç bir sorun çıkarmadı. Sanırım benzin kalitesinden bir deponun sonlarına gelirken sarsmaya başladı motoru. Bir iki depo yüksek oktanla harmanlayıp devam ettim.
Yorgunluktan dolayı iki kez motoru yatırdım ancak bir sorun çıkmadı. birinde kameranın üzerine yatınca kamera arıza verdi ama iyi kameraymış dağılmadı batarya yuvası gitmiş yalnızca. Bir de motor tipi konusu tur boyunca da en çok karşılaştığım soru oldu. Şunu söylemeliyim bir kez daha böyle bir tur yapacak olsam yine Fazer ı tercih ederim.