İnsanlar nato kafa nato mermer. Bugün yine biri geldi, arkadaşın akrabasıymış, ne tarih bilir, ne kültür, ne bilim...
Acınası cahilliği içerisinde bide bize bilgi vermeye çalışıyor. 2 büyük tarih hatasını düzelttim, "Daha tarihlerini bilmiyorsun az yavaş salla" dedim, "Olsun, ben büyük resmi görüyorum siz anlamasanız bile" dedi.
Ulan kim bulduysa bu lafı valla helal olsun. Bunu söyleyen anında İlber Ortaylı havalarına bürünüyor. Görsen Uluslararası siyaset uzmanı sanırsın, hayatını ülke stratejileri planlamasına adamış
Velhasıl uzun lafın kısası, halkımız büyük resmi görmüş bikere, 3-5 kuruşcuk zam vefakar halkımızı yıldıramaz.
Üstelik indirim de gelmiş bak, hadi bunu ateistler açıklasın !!!
