Avrasya tuneli gecis ucretine zammm!!

Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
lOjv1B.jpg



Avrasya Tüneli'nin yeni geçiş ücreti belli oldu. Son dakika haberine göre bu geceden itibaren tek yön geçiş ücreti otomobiller için 16,60 TL'den 21 TL'ye, minibüsler için ise 24,90 TL'den 31,50 TL'ye yükseltildi.

20 Aralık 2016’da açılan Avrasya Tüneli, İstanbul’un iki yakasını deniz altından birbirine bağlıyor. Avrasya Tüneli’nde otomobiller için geçiş ücretinin 1 Şubat 2018’e kadar ilk etapta 4 dolar + KDV karşılığı Türk Lirası, minibüsler için 6 dolar + KDV karşılığı Türk Lirası seviyesinde olacağı açıklanmıştı. (DHA)



[Ek]Evet gunlerdir konustugumuz Avrasya tuneli gecis garanti odemesi konusunun uzerine bu gun tunel gecis ucreti 16,60 TL iken 21.00 TL oldu.
Yorum sizin..
[/ek]
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
Bunlar hep dış güçlerin oyunu. Bu sefer faiz lobisi diyorum.

Zamanlama manidar!
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Ya köprüyü bırakında üçten beşten aşşağı sebze meyve yok.. Bugün nar alayım dedim kilosu 4.75 idi el insaf be.. :cyclopsan
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,257
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
Tüneli beğenmeyenleri köprüye alalım.:thumright
300120181307535447333.jpg


Bu köprünün eşi benzeri yok
Trabzon'un Arsin ilçesinde sahil alanına 160 metre uzunluğunda kemer şeklinde demirden yaya köprüsü yapıldı. Her iki ucu karada olan, altından su akmayan ve çevrede 'Aşk köprüsü' adı verilen köprü, görenlerin ilgisini çekiyor.

DHA
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Hükümet ne yapsın euro-dolar artıyor , ha ülkemizdeki köprüye neden dolarla ödeme yapıyor devlet derseniz ,şeytana uyduk , gandırıldık , Allah affetsin.
 
Katılım
2 Tem 2017
Mesajlar
108
Bunlarda çok keriz yaw feto kandırıyor köprücü kandırıyor merkez kandırıyor... Allah tan biz akıllıyız da bizi kandıramıyorlar :D
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Yetmez ama evet.
Hedef 2023
Ver mehteri...
Yok dolar 2-3 kuruş arttı, yok benzine 2-3 kuruş zam geldi diye felaket tellallığı yapmayın.
Bla bla bla......

Peki ya sonuç? Tepki vermeyi bilmeyen millete, geçmediği halde ödediği köprü ,tünel geçiş ücretlerini anlatmaya çalışıyoruz.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Tamam muz alacaz da acaba pantolonumun arka cebine kaçar mı diye tereddüt ediyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:13 ----------

O kundorfin dediğiniz nane C vitamininin amcasının oğlu mu oluyoru?
 
Katılım
5 Haz 2007
Mesajlar
404
Köprülere de zam yapsınlar :queen:

Nasıl olsa geçecek insanlar, yapıştırsınlar 5-10 TL daha.
 
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
636
Tarih kitaplarında yıkılan devletlerin sebepleri anlatılırken şu cümle sıklıkla kullanılır: '...halk ağır vergiler altında eziliyordu.'
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Tarih kitaplarında yıkılan devletlerin sebepleri anlatılırken şu cümle sıklıkla kullanılır: '...halk ağır vergiler altında eziliyordu.'

Sonunda halk dayanamadı, ve isyan çıktı, akabinde iç savaş ve felaket değil mi?
 
Katılım
15 Tem 2014
Mesajlar
1,037
Son 6-7 ay içerisinde 1kg paket kaşar peyniri fiyatı 13TLden 19.99TL ye yükseldi. 20TL psikolojik sınır olacak ki 1kg ambalaj yerine bütün firmalar 700gr ambalaja geçti ve fiyat 17TL civarı oldu (1kg=24TL). Uzun zamandır süt almamıştım aklımda 1.5TL gibi kalmıştı fakat 3.5-4TL olmuş. Yine geçen yaz 1.5TL olan litrelik ayranlar 3-4TL civarı. Süt ve süt ürünleri kanayan yaramdır :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst