Avrasya tuneli gecis ucretine zammm!!

Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Adamlar taktikleri sürekli değiştiriyorlar :) , yeni taktikte bu iyi çalışıyor.
Aman ben nasılsa 1. köprüden geçiyorum.
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
İnsanlar nato kafa nato mermer. Bugün yine biri geldi, arkadaşın akrabasıymış, ne tarih bilir, ne kültür, ne bilim...

Acınası cahilliği içerisinde bide bize bilgi vermeye çalışıyor. 2 büyük tarih hatasını düzelttim, "Daha tarihlerini bilmiyorsun az yavaş salla" dedim, "Olsun, ben büyük resmi görüyorum siz anlamasanız bile" dedi.

Ulan kim bulduysa bu lafı valla helal olsun. Bunu söyleyen anında İlber Ortaylı havalarına bürünüyor. Görsen Uluslararası siyaset uzmanı sanırsın, hayatını ülke stratejileri planlamasına adamış :)

Velhasıl uzun lafın kısası, halkımız büyük resmi görmüş bikere, 3-5 kuruşcuk zam vefakar halkımızı yıldıramaz.

Üstelik indirim de gelmiş bak, hadi bunu ateistler açıklasın !!! :p
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
s-0848c0e3ed7f684c965214852671b81e9e01d1ff.gif


(bilen bilir,
bilenlere selam olsun)
 

'-'

Katılım
16 Kas 2017
Mesajlar
804
enflasyon lafı geçmiş
her şeyi dışarıdan alıyoruz
her şeyi dışarıya yaptırıyoruz
her kabahati dışarıya atıyoruz
şu enflasyonu da dışarıdan alsak, yaptırsak, satsak....
eti kedi yediyse, bu neyin enflasyonu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst