musti81, açıkçası sadobey de avatarını değiştirdi, başkaları da değiştirdi ama kimse topik açmadı. bence de açılmaması gereken bir topik, farkeden farkederdi zaten.
şöyle birşey mi diyordun sen?
ve işte de avatar:
neyse, zamanında bir karikatür vardı, rahmetli sabancı ilkokul öğrencisi şeklinde çizilmişti. sabancı kara önlükle (yeni nesil onları da bilmez, pis mavililer sizi) elinde tebeşir altalta kelime yazıyor. yarasa, masa, pırasa, vs, vs. hepsinin sonudaki sa da yuvarlak içinde
sadobey, eğer avatarını cidden paint'le yapmışsan tebrikler. paint'te onu yapmak ömür törpüsü gibi birşeydir herhalde.
mod beyler, bizim geyiklerle uğraşacağınıza... bakın biz hiç topik açıp insanların dikkatini çekmiyoruz mesela :queen: