Ateşleme sisteminden anlayan arkadaşlar lütfen yardım edin

Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
Öncelikle herkese selamlar... Motorumun buji kablosu motor bloğuna ve şaseye elektrik kaçırıyordu. Yani gece baktığın zaman küçük kıvılcımlar gözüküyor. Buji, bobin, kablo hepsi değişti ama sorun yine aynı. Sorun ne olabilir. Yardımlarınızı bekliyorum.
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Yenilediğiniz parçalar da rafta ömrünü doldurmuş olabilir veya dinamodan fazla voltaj geliyor...
Başka açıklama olamaz.
Akünün uçlarındaki voltajı motor çalışırken ölçtürün.. 14 volttan fazla olmaması gerekir.
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
Bu arada biri söylemişti motor yeterli şaseyi almıyordur diye. Akünün eksi kutubundan çıkan yeşil bi kablo var onla alakası varmııdır bu durumun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst