- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Mrb yaklaşık 1 seneye yakın yakın zamandır Atatürk Hava Limanında çalışmaktayım. Bu zamana kadar hiçbir sıkıntı yaşamadan otoparkı ücretsiz kullanabiliyor motorlara ayrılan yere motorumu bırakıp işime geçebiliyordum. Son 1 hafta veya 10 gündür motorculara aşırı sıkıntı yapmaya başladılar. İlk önce ilk iki gün AHL otoparkına motor girişi komple yasakdı sonrası motorlara tek bir nokta belirlemişler sadece oraya koyabilirsiniz oranın dışında bir yere koyarsanız sorumluluk size ait denildi. Tamam ona da eyvallah. Ama bugün duyduğum bundan sonra AHL otoparkı motorlara da ücretli artık.
Durduk yere AHL yönetiminin motorculara bu kadar saldırmasının nedeni nedir diye araştırdım. Bir TK personelinin otopark dan motoru çalınmış şahsın yönetimden motorunun parasını talep etmesinden dolayı yönetimde haliyle parayı bizden toplamaya karar vermiş ola ki motorculara otoparkı ücretli yapma kararı almış. Bu konuda daha detaylı bilgisi olan arkadaşları da konuya bekliyorum.
Yönetime sesimizi duyurup bu kararından vazgeçirmek için birşeyler yapalım arkadaşlar.Şayet yazın motorunu otoparka çekip tatiline gidip sonra yine tatil dönüşü motoruna atlayıp evine giden insanlar veya benim gibi sürekli iş için otoparkı kullanan arkadaşlar mevcut.
Durduk yere AHL yönetiminin motorculara bu kadar saldırmasının nedeni nedir diye araştırdım. Bir TK personelinin otopark dan motoru çalınmış şahsın yönetimden motorunun parasını talep etmesinden dolayı yönetimde haliyle parayı bizden toplamaya karar vermiş ola ki motorculara otoparkı ücretli yapma kararı almış. Bu konuda daha detaylı bilgisi olan arkadaşları da konuya bekliyorum.
Yönetime sesimizi duyurup bu kararından vazgeçirmek için birşeyler yapalım arkadaşlar.Şayet yazın motorunu otoparka çekip tatiline gidip sonra yine tatil dönüşü motoruna atlayıp evine giden insanlar veya benim gibi sürekli iş için otoparkı kullanan arkadaşlar mevcut.